Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,617 views

Mellu-

Posts: 4,006

#561 • • Mellu-

pirpeli, 9.11.2007 13:19:
---
Mellu-, 9.11.2007 12:59:
Että liika panikoiminen,kiirehtiminen ja vatvominen tuo vaa sellasen ilkeen möykyn mahaan.Ei niitä päätöksiä tarvii nyt heti just tehä *hikoil* Koskien kaikkea... Kiitokset pripelille ku kirjotit sen jutun nettiin :) Kävin lukasees ja katson asioita taas eri näkövinkkelistä... nou panik frieeends =)

---


Kaikkia päätöksiä ei tosiaan tarvi tehdä tässä ja nyt. Nopeita päätöksiäkin tietenkin on, mutta sellaiset, jotka vaikuttaa pitkälle elämään, kannattaa tehdä rauhassa. Kyllä ihminen pääsee lopputulokseen ja "oikeaan" ratkaisuun vähän rauhallisemminkin :) Hetken mielijohde pätee parhaiten siinä, kun tulee olo "suklaata vai mansikkaa" :)



SANA!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

Posts: 15,721

#562 • • UnityF joo just se
Et minusta on tullu vuosien varrella siivushullu *ding*
Ennen täällä oli pommin jäljiltä nyt mietin mitä voisin viellä siivoo *ding*
Elmiira

Posts: 1,446

#563 • • Elmiira
* Olen huomannut, etten pidä lahojen saamisesta.
* Olen huomannut, että olen kontrollifriikki.
* Olen huomannut, että PS3:sta lähtevä meteli saa minut todella huonolle
tuulelle.
* Olen huomannut, että talvi on tulossa.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sadesola

Posts: 409

#564 • • sadesola Kettu mikä kettu
Aina vaan ja uudestaan...
sytyn ihan väärien ihmisten
perään.

*toktok*

--
KABOOM!

lunake

Posts: 800

#565 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
, että pitäisi edelleen syödä = tankata kunnolla ennenkuin alkaa kittaamaan wiunaksia. Noh, syytän osaksi huonoa pöperötarjontaa pikkareissa. Tämän takia iltama jäi lyhyeksi ja nyt JO kotona, se siitä wannabe sutinoinnista. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Zeratul

Posts: 1,170

#566 • • Zeratul Captain miserable

sadesola, 23.11.2007 23:06:
Aina vaan ja uudestaan...
sytyn ihan väärien ihmisten
perään.

*toktok*


Taidat olla melkosen hukassa.

Kyllähän väärin menee helposti, mut koita ens kerralla syttyy siihen ihmiseen perän sijasta.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#567 • • Zeratul Captain miserable
Et mitä enemmän tiettyjä sanoja kelaa, sitä vähemmän järkee niissä on. Tietty paatuneena runkkarina piti alkaa vääntää sanasta "wanker". Siis oikeesti...


"You bloody wanker"
Mikä? Verinen runkkari? Aika masokisti sais olla, ja astetta rajummat otteet et oikeesti veri lentäis kyseisestä toimituksesta. Vai tuleeko se veri jostain muualta? Ehkä verinen runkkari vaan tykkää istuu verilammikossa pitäessään hauskaa ittensä kanssa. o_O

"You fucking wanker"
Nussiva runkkari? Mitähän tässäki haetaan, siis paneeko se vai runkkaa? Vai panee runkkaria? Ei mitn järkee taas tässäkään, oon melkosen ymmälläni.

"You goddamn wanker"
Jumalankiroama runkkari. Tässähän vois melkeen olla jotain järkee, kyllähän moisen siveettömän toiminnan täytyy olla syntiä. Mut hei hetkinen, oisko se sit parempi suosiolla vaan panna kaikkee mikä liikkuu, vastapuolen tahdosta riippumatta? Mikä Aatamilleki sit ois ollu oikee ratkasu jos Eevan tarjooma hedelmä on kiellettyy, mut runkatakkaa ei sais ku se on syntiä? Ja vikaks vielä jumalasta itestään, jos ihminen kerta on luotu sen kuvaks nii miks meitä yleensä panettaa? Voiko se muka olla ihmisen oma keksintö? Jos kerta jo Aataminki teki mieli, nii täytyyhän sen olla tarkotuksellista, miks ihmeessä jumala sit haluis kirota moisen touhun? Siinäpä vasta kiero runkkari.
Jännä nippelitieto muuten et sana "onanointi" tulee raamatusta.

Ja koko kattauksen kruuna sit lopulta vielä se et tietyssä tilanteessa ja tietyllä äänensävyllä lausuttuna sana wanker ja kaikki edellisten kaltaset lauseet voiki olla tarkotukseltaan kehuja, tyylin "oot hyvä jätkä". Onko ees mahollista et ois vähemmän järkeenkäypää. :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Necku

Posts: 121

#568 • • Necku lauma
paljon hassuja asioita

*iloinen*
haesul

Posts: 178

#569 • • haesul :--)
että parhaat lahjaideat saa apteekista tai rautakaupasta*nauru*

--
*kuolaa*

Freja

Posts: 8,775

#570 • • Freja Sihteeri
ettei kannata ensin syödä eucalyptus-menthl-karkkeja ja juoda sitten sen jälkeen mehua. Yhhhh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Saara

Posts: 1,954

#572 • • Saara #2970

UnityF, 11.11.2007 10:33:
Et minusta on tullu vuosien varrella siivushullu *ding*
Ennen täällä oli pommin jäljiltä nyt mietin mitä voisin viellä siivoo *ding*



Tuu meille siivoomaan, huomasin just et vihaan meiän imuria :E.

Tuun aina pahalle päälle kun joutuu tappelee ton saatanan rakkineen kanssa.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Freja

Posts: 8,775

#573 • • Freja Sihteeri
Joo. Olen myös huomannut, että uusi hammasharjani muistuttaa ainakin väriltään erästä dildoa. Pese sillä ny si hampaita.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#574 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Freja, 12.12.2007 16:19:
Joo. Olen myös huomannut, että uusi hammasharjani muistuttaa ainakin väriltään erästä dildoa. Pese sillä ny si hampaita.


niiii. ehkä sitä ei ole tarkoitettukkaan hampaiden pesuun!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#575 • • mariq
Olen tällä viikolla huomannut, että taidan pääsääntösesti nukkua liikaa.
-> Viikon o.O

Kahtena yönä oon saanu nukuttua/ehtiny nukkua vaan 5-6 tuntia, ja niiden öiden jälkeen oon ollut varsinkin aamulla huomattavasti virkeämpi, kuin jos oon nukkunu ~7 tuntia.
Jos unisykli kestää keskimäärin kolme tuntia, ni mulla on siinä seitsemän tunnin unen kohdalla varmaan just alkanut uusi sykli, ja siksi on vaikea herätä.

Taidanpa myöhäistää nukkumaanmenoaikaani *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Kolera

Posts: 4,256

#576 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
että sössötykseni/poskienlotina ei kuulu omaan korvaan vasta ennenkuin kuulen äänitettyä puhettani. Inhoan myös ääntäni aika rankasti =P Ei kai se sit ookkaa ihme et ku yrittää puhua ni kukaa ei noteeraa kunnes todetaan hetken päästä että "voisitko olla huutamatta" =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lyylikki

Posts: 2,975

#577 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Baariin lähtiessä kannattaa laittaa piilolinssit silmiin. Aamulla krapulaisena silmälasien etsiminen on turhauttavaa puuhaa ja esim. telkkarin kattominen ilman laseja ei onnistu.

(Lasit onneksi löytyivät, laitettuani piilolinssit silmiin, mustien vaatteiden seasta)
Android

Posts: 3,908

#578 • • Android
...että rähisevät ja äänekkäät spurgut julkisissa liikennevälineissä hiljenevät ja menevät hämilleen jos sisään astuu äänekäs porukka, joka pitää meteliä (enemmän meteliä kuin spurgut).
Android

Posts: 3,908

#579 • • Android

Freja, 12.12.2007 15:29:
ettei kannata ensin syödä eucalyptus-menthl-karkkeja ja juoda sitten sen jälkeen mehua. Yhhhh.



Kokeile pestä hampaita jollain vahvalla mentolinmakuisella hammastahnalla ja juo vaikkapa appelsiinimehua heti sen jälkeen =)
Lyylikki

Posts: 2,975

#580 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Android, 15.12.2007 14:41:
...että rähisevät ja äänekkäät spurgut julkisissa liikennevälineissä hiljenevät ja menevät hämilleen jos sisään astuu äänekäs porukka, joka pitää meteliä (enemmän meteliä kuin spurgut).



Oon joskus miettinyt, että jos ratikassa tulee spurgu örisemään jotain, niin jos sille alkaa mongerrella takaisin jotain käsittämätöntä, niin ymmärtääkö se yskän/pitää hulluna ja lähtee meneen?

Tyyliin:
- Hei khaunish nainen, viitshishitkös vippaa mulle eruon?
- Kyouulseshan kljuiphiljainen smouilslas ei smolaesh...jne...