Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,780 views

gerry

Posts: 979

#242 • • gerry
Että ulkona on hyvä vauhtia tulossa kesää!!

--
by B.C.S

zeniii

Posts: 163

#243 • • zeniii adhd
olen huomannut että aamulla on mahdotonta vaan "levätä hetki" nukahtamatta uudelleen.

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Sin_nombre

Posts: 203

#244 • • Sin_nombre

plink, 19.10.2006 09:34:
olen huomannut, että mitä enemmän sulaudut harmaaseen massaan, sitä suositumpi olet.




tää on kyllä mitä totisinta totta... joukosta erottuvat on kummajaisia joille ei uskalleta melkeinpä puhua. Nykymaailma on niin kummallinen paikka että melkeen itkettää.
Avatar
#245 • • cjet Guest

Denkel, 15.3.2007 13:32:

tää on kyllä mitä totisinta totta... joukosta erottuvat on kummajaisia joille ei uskalleta melkeinpä puhua. Nykymaailma on niin kummallinen paikka että melkeen itkettää.



Mitäs ootte nii kummallisii. Kihihi. *tirsk*
Sin_nombre

Posts: 203

#246 • • Sin_nombre

cjet, 15.3.2007 13:34:
---
Denkel, 15.3.2007 13:32:

tää on kyllä mitä totisinta totta... joukosta erottuvat on kummajaisia joille ei uskalleta melkeinpä puhua. Nykymaailma on niin kummallinen paikka että melkeen itkettää.

---


Mitäs ootte nii kummallisii. Kihihi. *tirsk*



koska en halua olla sitä harmaata massaa...kui tylsää se ois *ding*
SamHard

Posts: 2,098

#247 • • SamHard

larzizi, 2.3.2007 09:29:
Että liian monelta ihmiseltä puuttuu kriittisyys juoruja ja huhuja kohtaan. Koko viikon olen seurannut sellaista huhumyllyä, että oksat pois. Pari päivää sitten tuli paras ja samalla myös naurettavin huhu liikkeelle ja itseni poissulkien lähes kaikki uskoivat siihen.

Kun itse miettisin asiaa, totesin, että se on mahdoton yhtälö. Muutkin ovat nyt pikku hiljaa alkaneet sen ymmärtää, kun olen sen heille kertonut ja perustellut. Mutta miksi ihmeessä he eivät voi itse käyttää omia aivojaan ja miettiä onko kaikki juorut ja huhut sittenkään ihan paikkansa pitäviä.

*senkin*



Heh klubbari on juorumammojen ja ukkojen paratiisi*hih*
Zandy

Posts: 273

#248 • • Zandy
että opettajien neuvoihin kannattaisi sittenkin suhtautua tosissaan. Kuinkakohan montaa kertaa mun kandin ohjaaja käski mun rajata aihettani tarkemmin ja tiiviimmäksi? Ja kuinkakohan monta kertaa mä aina vastasin pystyväni tekemään ehjän kokonaisuuden alkuperäisestä ideastani?

*toktok*

Noh, ehkä tästä opitaan jotain gradua ajatellen...*justjoo*
sapeli

Posts: 11,768

#249 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että jos on hyvä oivallus juuri ennen nukkumaankäyntiä, se kannattaa heti kirjoittaa muistiin, koska herättyä sitä ei enää muista. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kit^

Posts: 798

#250 • • Kit^ ihme höpöttäjä
oon huomannu, että jos yks asia menee pieleen, dominoefektinä myös monet muut seuraavat asiat menee pieleen.

Ja toisekseen oon huomannu, et jos stressaa liikaa ei saa mitää aikaseks ku vaa miettii koko ajan dediksiä ja tekemättömiä töitä.. ja sit vaa stressaa enempi. Kunnon oravanpyörä. *dissaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#251 • • Fuzzy Guest
Olen tosiaankin huomannut että mulla on ihan vitun tylsää just nyt!
Juhgu

Posts: 7,921

#253 • • Edited Juhgu Virnistelijä

sapeli, 18.3.2007 12:40:
Olen huomannut että jos on hyvä oivallus juuri ennen nukkumaankäyntiä, se kannattaa heti kirjoittaa muistiin, koska herättyä sitä ei enää muista. *hmph*



Totta. Mutta olen myös huomannut, että joskus ennen nukkumaanmenoa saadut oivallukset eivät seuraavana aamuna kuulostakaan ihan niin äärettömän fiksuilta kuin edellisenä iltana *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Kolera

Posts: 4,256

#257 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
notta ystävät sekä kaverit eivät enää jaksa minua. musta on tullu yhtä saatanan rasittava ku alkoholisti-isästäni. ja joo päisää ei jaksa vittujakaan välittää muiden fiiliksistä mut onneksi on morkkikset *sydän*
jahas että näin kaunista sunnuntaifilosofointia ja havainnointia *nauru*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jutu

Posts: 3,054

#258 • • Jutu Blondi
... että mulla on ihan liikaa kaikkea tekemistä. Onneks kohta on kesäloma niin saa ainakin vähän enemmän vapaa-aikaa. Eli pitäis vielä 5 viikkoa jaksaa *hikoil*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#260 • • Aurinkoneiti
että kannattaa kuunnella,mitä ihmisillä sanovat. He voivat usein olla oikeassa.