Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,229 views

siveys

Posts: 2,492

#801 • • siveys lovely

REivaaja, 18.9.2008 19:47:
Ei tähän voi hei oikeesti vastata mitään. :D


Vastaa nyt ihmeessä, että tuletko vaiko etkö tule. Laitoin mun numeron just sun profiiliin privakommenttina niin voit vaikka varmistaa numerotiedustelusta, että oon oikeasti olemassa, enkä esimerkiksi vahingossa aisoista päässyt sivupersoonasi.

Olisi äärimäisen mielenkiintoista päästä tutustumaan kaltaisesi massasta erottuvan yksilön mielen liikkeisiin muutaman drinksun ääressä. Mä voin vaikka tarjota parit jos se helpottaa valintaa.
Avatar
#802 • • REivaaja Guest

siveys, 18.9.2008 20:04:
---
REivaaja, 18.9.2008 19:47:
Ei tähän voi hei oikeesti vastata mitään. :D

---

Vastaa nyt ihmeessä, että tuletko vaiko etkö tule. Laitoin mun numeron just sun profiiliin privakommenttina niin voit vaikka varmistaa numerotiedustelusta, että oon oikeasti olemassa, enkä esimerkiksi vahingossa aisoista päässyt sivupersoonasi.

Olisi äärimäisen mielenkiintoista päästä tutustumaan kaltaisesi massasta erottuvan yksilön mielen liikkeisiin muutaman drinksun ääressä. Mä voin vaikka tarjota parit jos se helpottaa valintaa.

En mä usko et se ois kovinkaan hedelmällistä. Varsinkin kun tää keskustelu käydään julkisella foorumilla, herää epäilys yrityksestä murtaa mun käyttäytymismallini.
Mairittelet, mutta samalla puheistasi särähtää sarkasmi.
Korotat panoksia ja katot maksanko.
Alkukantainen vaistoni varoittaa vaarasta. Sitä en tosin muutenkaan kuuntele.


No mutta se siitä pähkäilystä. Olen flunssassa. Have fun ;)
siveys

Posts: 2,492

#803 • • siveys lovely

REivaaja, 18.9.2008:
No mutta se siitä pähkäilystä. Olen flunssassa. Have fun ;)


Mäkin olen vielä flunssan loppusuoralla, mutta me ollaan silti jo täällä. Ilmainen internet! Paras mesta ikinä!

Suosittelen, että otat auton, taksin, bussin tai polkupyörän - tai millä ikinä sitten liikutkin - ja raahaat sen ahterisi tänne. Meillä on jo hyvät raparperisnapsit pohjalla ja tuopilliset edessä. Veikkan, että me ollaan juotu itsemme jo varsin mukaviksi siinä vaiheessa kun sä pääset tänne :)

What is the worst thing that could happen?
Avatar
#804 • • kettu kiu Guest
.. että vaikka kaikki välillä tuntuu sortuvan ympäriltä niin kyllä elämä silti pikkuhiljaa voittaa taas. *varovainenhymy*...
Avatar
#805 • • REivaaja Guest

siveys, 18.9.2008 20:40:
Mäkin olen vielä flunssan loppusuoralla, mutta me ollaan silti jo täällä. Ilmainen internet! Paras mesta ikinä!

Suosittelen, että otat auton, taksin, bussin tai polkupyörän - tai millä ikinä sitten liikutkin - ja raahaat sen ahterisi tänne. Meillä on jo hyvät raparperisnapsit pohjalla ja tuopilliset edessä. Veikkan, että me ollaan juotu itsemme jo varsin mukaviksi siinä vaiheessa kun sä pääset tänne :)

Kuulostaa houkuttelevalta, mutta joudun ikävä kyllä missaamaan. Ehkäpä toiste paremmalla ajalla. Itse olen menossa viihteelle seuraavan kerran synttereilläni Hux fluxia kuuntelemaan.

Mä oon kyl tylsä ja omituinen jätkä...
siveys

Posts: 2,492

#806 • • siveys lovely

REivaaja, 18.9.2008 20:57:
Mä oon kyl tylsä ja omituinen jätkä...


Mä olen huomannut, että sellaiset on kaikkeista mielenkiintoisimpia :D

Mut nyyh.. Seuraavalla kerralla sitten. Tuu vaikka meidän mukaan johonkin sinkkuluukun tapaamiseen :)
Timce

Posts: 5,381

#807 • • Timce
ackbar.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

-Kerttu-

Posts: 4,542

#808 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
etttä olen melkosen haka kirjanpidossa..*ding* Taloushallinto ei ollut mun sv koulussa ja muutenkin kirjanpito ja muut talousjutu ei mitenkään oo lähellä mun sydäntä *eiei*. Niiden kanssa oon kuitenkin ollut jo joitakin vuosia tekemisissä päivittäin. Aloittaminen on aina hankalaa kinkkisissä jutuissa, mut sit kun alotan jotain vaikeeta oikeisu hommaa tekemään, niin oonkin ihan tulossa ja pirun hyvä siinä..

Vaikka itse sanonkin..*tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Janisa

Posts: 2,226

#809 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...etta mun vaatteet ja tavarat ihan selkeesti parittelee yon aikana, silla vaikka ma kuinka pakkaan tavaroitani pois laatikoihin ja laukkuihin, niin silti niita vaan koko ajan ilmestyy jostain lisaa!!! Saakeli! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Kolera

Posts: 4,256

#810 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
et mullon nyt ollu samat kledjut yötä päivää päällä perjantai-illasta lähtien. aika herkkää hekumaa irtoo tällee lievän liskojen yön jälkee =P
j
a senki huomasin taas et on ikävä omistaa tämmönen levoton reuhka ja mennä baariin missä sisällä saa röökata. reuhka ku kastuu ni se yhes illas tarttunu savunhaju on aika voimakas tos nenän alla =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Liina

Posts: 161

#811 • • Liina Ratamurmeli
Että herätyskellon ääni pistää väsyttää
alphamagic

Posts: 3,628

#812 • • alphamagic
Että vastapäisen talon eli periaatteessa naapurin mummo siivoaa joka päivä, myös parevekkeensa siten että se heiluu pölyhuiskan kaa ja pyyhkii parvekkeen ulkopuolen pintoja :D Ja samalla huiskalla se pyyhkii myös ikkunat ulkopuolelta. Oon sitä nyt kohta 2 viikkoo seurannu, näkyy niin sopivasti kun tässä netissä istuu... Eihän siinä mitään, kiva että on mummelilla tekemistä :) Kunhan ei vaan putois alas kun kurkottelee välillä aika pahasti :D:D:D
En jaksas olla silminnäkijä :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#813 • • Aurinkoneiti
, että saatan nähdä musiikin mielessäni liikkeenä, tanssina.
m1kk3

Posts: 5,560

#814 • • m1kk3 no-life
... että Tieston ISOS 7 on ihan järkyttävää paskaa. Joka toisessa biisissä mitäänsanomattomat lässynlässyn-vokaalit ja tylsääkin tylsemmät melodiat, kaikki biisit kuulostaa ihan samalta ja miksauksessakaan ei ole käytetty mitään nykyteknologian mahdollistamia hienouksia. En oikeesti tajuu kuka tollasta jaksaa kuunnella. Kauas on menty niistä ensimmäisistä ISOS-sarjan tuotoksista. Ne oli mestariteoksia, ainakin kakkonen ja kolmonen. Onneks en oo penniäkään tuhlannu tuohon levyyn.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#815 • • kettu kiu Guest

kettu kiu, 18.9.2008 20:45:
.. että vaikka kaikki välillä tuntuu sortuvan ympäriltä niin kyllä elämä silti pikkuhiljaa voittaa taas. *varovainenhymy*...


joo-o.. tai sitten kaikki vain menee vieläkin pahemmaksi..
ja nukkuminen on kyllä aika tärkeää. *ding*
ValaX

Posts: 3,891

#816 • • ValaX

mikke, 25.9.2008 20:51:
... että Tieston ISOS 7 on ihan järkyttävää paskaa. Joka toisessa biisissä mitäänsanomattomat lässynlässyn-vokaalit ja tylsääkin tylsemmät melodiat, kaikki biisit kuulostaa ihan samalta ja miksauksessakaan ei ole käytetty mitään nykyteknologian mahdollistamia hienouksia. En oikeesti tajuu kuka tollasta jaksaa kuunnella. Kauas on menty niistä ensimmäisistä ISOS-sarjan tuotoksista. Ne oli mestariteoksia, ainakin kakkonen ja kolmonen. Onneks en oo penniäkään tuhlannu tuohon levyyn.



Täyttä paskaa on joo..
Kolera

Posts: 4,256

#817 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
näin viikon kouluu sotkemisen myötä et unen tarve tippunu 8-7h:sta n. 5-6h. Vitun ärsyttävää ku ole tottunut tämmöseen ja ku herää ni haluu vaan nukkuu lisää ja pyörii sängyssä minkä kerkee mut ei tuu uni ei =P
ja miks helvetis mä viel haukottelen jossei unta saa enää!

pojasta polvi paranee. vittuku alkaa olee vaikeeta nykyää lopettaa näitä päivän parin putkia.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#818 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että on mukavampi töissäkin asioida ihmisten kanssa, jotka käyttää hymiöitä sähköposteissaan.
*hymy* Tietty siinä on eräänlainen "tunnusteluvaihe" kun ei tiedä onko se sopivaa vai ei, mutta tässä tänäisessäkin tapauksessa asiakas laittoi hymiön ekana, eli niitä uskaltaa siis itsekin tulevaisuudessa käyttää. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sssan*

Posts: 651

#819 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

kettu kiu, 18.9.2008 20:45:
.. että vaikka kaikki välillä tuntuu sortuvan ympäriltä niin kyllä elämä silti pikkuhiljaa voittaa taas....



Tää on totta :)
mä oon huomannut kans että kaikilla asioilla mitä tapahtuu on tarkoituksensa, oli ne sitten hyviä tai huonoja asioita.

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

sapeli

Posts: 11,768

#820 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että viikko tuntuu paljon pidemmältä kun ei ole käynyt edellisenä viikonloppuna bileissä. *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.