Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,944 views

Euphoria

Posts: 542

#781 • • Euphoria 4 everyone

Zeratul, 16.9.2008 19:38:



Oot kyl kohtuullisen urpon olonen jäbä. REivaajal on välil sentää jtn sanottavaa. Sult ei tuu, ku tollasta muka vittuilua ja kommentteja, mitkä ei liity juur yhtää mihinkää. Ja joo se vastas selkeeseen vittuilukysymykseen ihan oikein. Suhun se ei liittyny mitenkää, mut silti piti päätä aukoa. Älä valita asioista mitä teet itekki.
Zeratul

Posts: 1,170

#782 • • Zeratul Captain miserable

Euphoria, 16.9.2008 22:50:
Oot kyl kohtuullisen urpon olonen jäbä. REivaajal on välil sentää jtn sanottavaa. Sult ei tuu, ku tollasta muka vittuilua ja kommentteja, mitkä ei liity juur yhtää mihinkää. Ja joo se vastas selkeeseen vittuilukysymykseen ihan oikein. Suhun se ei liittyny mitenkää, mut silti piti päätä aukoa. Älä valita asioista mitä teet itekki.


Kuten tossa aikasemmin paljastit nii ilmeisesti oot yks niistä todella harvasta jotka on REivaajan lisänny kaverikseen = sun mielipide siitä onko sillä jotain sanottavaa painaa mun maailmassa tyhjän verran. Ja joo ihan urpoa kommenttia tuli multa, ja vähemmän asiallista tai asiaan liittyvää kaiken lisäks. Tietämättäs et onnistunu tällä postauksella ku morkkaamaan kaverias, tässä edeltävässä keskustelussa kun nääs koitin jäljitellä REivaajan tapaa kierellä asiaa ja heitellä mitä sattuu, et on se kumma et sama käytös minkä hyväksyt kaverilles onki toiselle ihan sopimatonta. :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Euphoria

Posts: 542

#783 • • Euphoria 4 everyone

Zeratul, 17.9.2008 18:17:

Kuten tossa aikasemmin paljastit nii ilmeisesti oot yks niistä todella harvasta jotka on REivaajan lisänny kaverikseen..



Kyllä ne kaikki patsi yks on lisänny sen kaverikseen.
Avatar
#784 • • Edited REivaaja Guest

Zeratul, 17.9.2008 18:17:
Kuten tossa aikasemmin paljastit nii ilmeisesti oot yks niistä todella harvasta jotka on REivaajan lisänny kaverikseen = sun mielipide siitä onko sillä jotain sanottavaa painaa mun maailmassa tyhjän verran. Ja joo ihan urpoa kommenttia tuli multa, ja vähemmän asiallista tai asiaan liittyvää kaiken lisäks. Tietämättäs et onnistunu tällä postauksella ku morkkaamaan kaverias, tässä edeltävässä keskustelussa kun nääs koitin jäljitellä REivaajan tapaa kierellä asiaa ja heitellä mitä sattuu, et on se kumma et sama käytös minkä hyväksyt kaverilles onki toiselle ihan sopimatonta. :D

LOL Sä oot lipevä ku näätä. Kokeile peiliä.

Ainoo vaan et et onnistunu hämäämään kuin päässäsi.
Yritäs nyt käyttäytyä.

Äh, sä oot halpa kopio.
Ja mix? Koska sulla ei oo oikeita vaikuttimia. Sä oot vaan tunne-älytön egoisti ja tollasia mä syön aamupalax. Yleensä vieläpä täällä.

Ja onko tää klubbari sulle oikeesti elämä ku nää listat on sulle jotenki varteenotettavia?
Sä oot stereotypian ilmentymä.
Mä en luo mun kaverisuhteita tähän yhteisöön kovin ilmeisistä syistä. Täällä tosin on monia joiden kanssa voisin olla kaveri ja sulla ei oo dataa väittää että he eivät voisi olla mun kanssa kavereita. Sun ja sun urpojen kavereittes huutelu ei lisää niiden (teidän) määrää. Ei vaikka samaan ääneen vittuilisitte.
Mulle nää nettiyhteisöt ei merkkaa hevon vittuakaan. Säkin tuut ymmärtämään näitten ja irl kavereitten todellisen arvon sitten viimeistään +60 vuotiaana.

Vittu mä oon hyvä.

Joutupa oikeen moneen kertaan miettimään mitä sulle edes viittii sanoa.
Zeratul

Posts: 1,170

#785 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 18.9.2008 10:00:
LOL Sä oot lipevä ku näätä. Kokeile peiliä.


Näädän viel ymmärtää, mut "kokeile peiliä"? Miten ois "oppettele sanontoja"? Ja johan tossa myönsin olevani tän koko keskustelun tiimoiltä täysin kuutamolla.

Yritäs nyt käyttäytyä.


Tässäpä onki neuvo jota kannattais vähä miettiä omalta osaltas, mä en koe mitään syytä sille et mun pitäis olla siivosti tollasen kanssa ennenku nään et pystyt viemään läpi ees yhen väittelyn asiallisesti argumentoiden. Mielellään jostain muusta ku huumeista.

Sä oot vaan tunne-älytön egoisti ja tollasia mä syön aamupalax.


Kuka sä oot sanoo jotain ihmisen tunneälystä tai egosta jota et oo ikinä ees tavannu (tää on taas niitä kohtia josta on sit vastauksessa hypättävä yli ku ei oo oikeesti mitään perusteluja). :D Toi syömisläppäki on hei niin ysärin loppuu, mut ei se mitää, ois varmaan hyvää vaihteluu ku tuntuu et joku on taas tänäänki kussu sun muroihin. Tai jos oikeesti kannibalismi on himojen listalla nii kannattaisko hakee apua?

Ja onko tää klubbari sulle oikeesti elämä ku nää listat on sulle jotenki varteenotettavia?


Kyllä. *joo* Ja kyllä, varteenotettavia suunnanantajina, ei minään absoluuttisina totuuksina.

Sä oot stereotypian ilmentymä.


Minkähän niistä, vai kaikkien? Kerro toki lisää? Vai riittääks sulle et oot omassa päässäs vitusti viisaampi?

Mä en luo mun kaverisuhteita tähän yhteisöön kovin ilmeisistä syistä.


Koska sul on niin paljo kusta päässä et luulet olevas muiden yläpuolella vaik täältä löytyy roppakaupalla fiksumpaa jengii ku sä? Vai siks et on luonnolista et niiden kavereiden saanti on sulle tosi vaikeeta ku pitää jatkuvasti hyppii ihmisten silmille?

Täällä tosin on monia joiden kanssa voisin olla kaveri ja sulla ei oo dataa väittää että he eivät voisi olla mun kanssa kavereita.


Vastaavasti voisin sanoo vaik et täält löytyy monia joita voisin panna eikä sul oo mitään dataa väittää ettei ne panis mua. Ui vähäks mä oon pukki!

Sun ja sun urpojen kavereittes huutelu ei lisää niiden (teidän) määrää. Ei vaikka samaan ääneen vittuilisitte.


Nyt on jo koko lause niin kaukaa haettu etten vaan pysty ymmärtämään mikä sen pointti on.

Mulle nää nettiyhteisöt ei merkkaa hevon vittuakaan. Säkin tuut ymmärtämään näitten ja irl kavereitten todellisen arvon sitten viimeistään +60 vuotiaana.


Oon sen kiitos huomannu jo aikoja sit, tänki urpon viestin oisin varmasti jättäny kirjottamatta jos muiden saama kuva musta ois joku isoki huolenaihe.

Vittu mä oon hyvä.


Hyvä sulle et osaat olla tota mieltä, mun mielestä sä oot ihan vitun huono.

Joutupa oikeen moneen kertaan miettimään mitä sulle edes viittii sanoa.


Just vasta uhosit ettei tää nettiyhteisö merkkaa vittuakaan, mut silti pitäis muka miettii mitä tulee sanottuu? Pitää hei heittää se mikä tulee ekana mieleen, sillee tulee parhaimmat (toisinaan myös huonoimmat) jutut. Kysy vaik kaveriltas Kideltä! :)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#786 • • REivaaja Guest

Zeratul, 18.9.2008 14:03:
Koska sul on niin paljo kusta päässä et luulet olevas muiden yläpuolella vaik täältä löytyy roppakaupalla fiksumpaa jengii ku sä?


Muita juttuja mä en edes viitti noteerata, mutta et oo sattunu huomaamaan että ne mua fiksummat on hiljaa?
Zeratul

Posts: 1,170

#787 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 18.9.2008 14:07:
Muita juttuja mä en edes viitti noteerata, mutta et oo sattunu huomaamaan että ne mua fiksummat on hiljaa?


Tottakai fiksummat osaa olla hiljaa. Miten tää seikka tekee selväks ne syyt miks sul ei oo enempää frendei?

Ja loput jutuista piti jättää noteeraamatta? Etkö oikeesti keksiny enää mitään ees omassa mielessäs fiksun kuulosta vastattava? Ja äsken vielä väitit olevas hyvä. Koita nyt olla sanas mittanen mies.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#788 • • REivaaja Guest

Zeratul, 18.9.2008 14:24:
---
REivaaja, 18.9.2008 14:07:
Muita juttuja mä en edes viitti noteerata, mutta et oo sattunu huomaamaan että ne mua fiksummat on hiljaa?

---

Tottakai fiksummat osaa olla hiljaa. Miten tää seikka tekee selväks ne syyt miks sul ei oo enempää frendei?

Ja loput jutuista piti jättää noteeraamatta? Etkö oikeesti keksiny enää mitään ees omassa mielessäs fiksun kuulosta vastattava? Ja äsken vielä väitit olevas hyvä. Koita nyt olla sanas mittanen mies.

Se oli retorinen kysymys... Sä nyt vedät ihan sokkona noit viivoja sinne sun tänne.

Lopetetaanko? (Sekin oli retorinen kysymys)
Zeratul

Posts: 1,170

#789 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 18.9.2008 14:41:
Se oli retorinen kysymys...


No shit.

Sä nyt vedät ihan sokkona noit viivoja sinne sun tänne.


Ihan niin ku sä yleensä, ei mikää ihme ettei jengi jaksa sun tyyliä jutustella ku et ees ite jaksa sitä.

Lopetetaanko? (Sekin oli retorinen kysymys)


Nyt voin lopettaa ku tunnen voittaneeni. (Ja taas vastasin retoriseen kyssäriin, ai hitto ku oon tyhmä!)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#790 • • REivaaja Guest

Zeratul, 18.9.2008 14:55:
Nyt voin lopettaa ku tunnen voittaneeni. (Ja taas vastasin retoriseen kyssäriin, ai hitto ku oon tyhmä!)

Ja nyt sä tunnet ainakin voittaneesi kun vastaan tohon provokatiiviseen lopetukseen.

Haluun vaan nyt tehdä selväx et sä oot niin helppo että mä en saa susta edes haastetta.
Mä oon antanu ihan selviä vinkkejä ja sä et vaan tajua :D

Sä voitit
Zeratul

Posts: 1,170

#791 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 18.9.2008 15:15:
Ja nyt sä tunnet ainakin voittaneesi kun vastaan tohon provokatiiviseen lopetukseen.


Tottakai, varsinki ku taas kyysenalaistit ittes seuraavalla lauseella:

Haluun vaan nyt tehdä selväx et sä oot niin helppo että mä en saa susta edes haastetta.


Aika jännä väite ottaen huomioon et sä oot se joka jättää vastaamatta asoihin ku taitos/tietos ei riitä. *nauru*

Sä voitit


Yeeees, I are teh king of fools!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#792 • • Edited REivaaja Guest

Zeratul, 18.9.2008 15:24:
Aika jännä väite ottaen huomioon et sä oot se joka jättää vastaamatta asoihin ku taitos/tietos ei riitä. *nauru*

No joo. On tää kivaa, myönnetään. Mut samalla levelillä ku possujuna.
MissKoo

Posts: 1,289

#793 • • MissKoo
... että joukossa tyhmyys tiivistyy.
MRC

Posts: 1,346

#794 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Klubbaris on aina jossain topicis himo matsi päällä :D 24/7

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Zeratul

Posts: 1,170

#795 • • Zeratul Captain miserable

MissKoo, 18.9.2008 15:42:
... että joukossa tyhmyys tiivistyy.


Tiiän kaks joukoo, ja joutuu sanoo et oot kyl ainaki niden suhteen oikeessa! :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Timce

Posts: 5,381

#796 • • Timce
Että kun pistää jonkun muun asialle, on tuloksena kasa hiiltynyttä puuta ja kookas tratta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

siveys

Posts: 2,492

#798 • • siveys lovely
Pikkulinnut laulo, että tästä topicista sais hyvät naurut :D

REivaaja, 18.9.2008 14:07:
Muita juttuja mä en edes viitti noteerata, mutta et oo sattunu huomaamaan että ne mua fiksummat on hiljaa?


Eiköhän tässä ole yksi jos toinenkin huomannut, että sä olet äänessä olevista kaikkein fiksuin.

Mä haluaisin muuten tavata sut ihan livenä. Jos sulla on tänään illalla aikaa niin mä oon melkein jo lupaillu lähtee Zeratulin kanssa käymään Loopissa tänään parilla raparperisnapsilla. Ilmottele ihmeessä jos sopii aikatauluihin niin mä laitan vaikka mun numeron sulle privana.
Zeratul

Posts: 1,170

#799 • • Zeratul Captain miserable

MissKoo, 18.9.2008 18:29:
Oh so näsäviisas *justjoo* *nauru*


Sori, sattuneista syistä oli vaihde päällä. *nauru*
/end of OT

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#800 • • REivaaja Guest

siveys, 18.9.2008 19:15:
Eiköhän tässä ole yksi jos toinenkin huomannut, että sä olet äänessä olevista kaikkein fiksuin.

Mä haluaisin muuten tavata sut ihan livenä. Jos sulla on tänään illalla aikaa niin mä oon melkein jo lupaillu lähtee Zeratulin kanssa käymään Loopissa tänään parilla raparperisnapsilla. Ilmottele ihmeessä jos sopii aikatauluihin niin mä laitan vaikka mun numeron sulle privana.


Ei tähän voi hei oikeesti vastata mitään. :D