Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,060 views

sapeli

Posts: 11,768

#741 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että kauneus synnyttää kauneutta. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#742 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Että ihminen tekee itsestään todella typerän, kun puhuu asiasta asiantuntevasti, mistä ei oikeesti mitään tiedä! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#744 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

$, 14.8.2008 12:43:



Jaa konsultit vai? :DD



No nekin varmaan..*nauru* Mut tarkotin tällä lähinnä duunikavereita ja fitness urheilusta puhumista.. Tosin en sano, et itekään mikään asiantuntija aiheesta olisin, mut muutamat argumentit työkavereiden suusta veti kyl hiljaseksi..*tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#745 • • Aurinkoneiti
, että tänään on vaikeaa olla sisällä.
Zeratul

Posts: 1,170

#746 • • Zeratul Captain miserable
Että maailma on pahuuden tyyssija, näin on. Ihan sama kuinka hyvä tyyppi oot niin valinnat tehään silti jonku rajan mukaan, tän illan perusteella voidaan päätellä et jos se raja ei oo naamassa nii fysiikassa. *eiei*

Huomisaamuna voin myös tästä postauksesta kirjotusvirheitä ettimällä huomata kuinka hyvin pitää paikkansa väite siitä et humala ei näy mussa millän tapaa, tuli kumminki kumottuu pari bissee mallia IVA, puolisen tusinaa shotteja ja samanmoinen määrä drinkkejä. (Tai ehkä hiukka enemmän jopa.) *ding*

Tänään taidan vielä huomata et humalassa nukahtaminen on harvinaisen vaikeeta. Ei nyt et ois mitään uutta infoo ollu.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

sapeli

Posts: 11,768

#747 • • sapeli jokukukamikä?

Zeratul, 21.8.2008 04:16:
Että maailma on pahuuden tyyssija, näin on.



Näinhän se on. Maailma on tosin myös hyvyyden ja kauneuden tyyssija, onneksi. *joo*

Itse tulin tänne postaamaan kuinka olen huomannut että ihmiselle tekee hyvää pistää pois mielestään sen kuka on ja olla vain - ainakin välillä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#748 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että olen alkanut jaarittelemaan... Varmasti liittyy esim. siihen että työssä joillekin asiakkaille täytyy selittää asiat juurta jaksain ja siten on tottunut suoltamaan tuttua asiaa sen enempää ajattelematta, mutta välillä huomaa että toisella on jo kokonaan mielenkiinto lopahtanut aiheeseen. *nauru*

Taidanpa muuten tehdä samaa tännekin kirjoitellessani... *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#749 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että nykyään on myytävänä aika hyviä kaikenlaisia xylitolilla makeutettuja pastilleja ynnä muita makeisia. *slurps*

Nyt mulla on tossa lakritsi-sisua (sysi) ja strawberry cream läkerolia *kuolaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#750 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

sapeli, 5.9.2008 09:21:
Olen huomannut että nykyään on myytävänä aika hyviä kaikenlaisia xylitolilla makeutettuja pastilleja ynnä muita makeisia. *slurps*

Nyt mulla on tossa lakritsi-sisua (sysi) ja strawberry cream läkerolia *kuolaa*


Se on ihan positiivista, jos niitä osaa syödä kohtuudella. Itse olen joutunut vieroittautumaan, kun muuten tulee vedettyä se aski vähintään työpäivän aikana - seurauksena helvetillinen mahakipu. Tällä hetkellä pidän työkaapissa purkkapussia, josta otan yhden tai korkeintaan kaksi aina tauon päätteeksi. Tai sitten pesen hampaat mun työhammasharjalla ja -tahnalla, mutta mä olenkin friikki.

Oih, ne pussissa olevat läkerol- pastillit, joissa on toinen puoli lakritsia ja toinen karpalon tai lakan tms. makuista on ihania! :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

Posts: 2,975

#751 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sapeli, 25.8.2008 15:42:
Olen huomannut että olen alkanut jaarittelemaan... Varmasti liittyy esim. siihen että työssä joillekin asiakkaille täytyy selittää asiat juurta jaksain ja siten on tottunut suoltamaan tuttua asiaa sen enempää ajattelematta, mutta välillä huomaa että toisella on jo kokonaan mielenkiinto lopahtanut aiheeseen. *nauru*



Yhdellä mun työkaverilla on semmonen tapa, että se alkaa kertomaan kaikkia juttuja aina jostain todella kaukaa. Sen jutun käynnistymiseen menee myös tosi pitkään ja itsellä yleensä ehtii mielenkiinto hävitä ennen kuin koko juttu edes alkaa. Se on aika rasittavaa. Varsinkin jos on suuri porukka, jossa keskustelu kimpoilee nopeana tyypiltä toiselle, niin tää yksi alkaakin kertoa puolen tunnin tarinaa kesken kaiken.

Minä olen huomannut, että laastari peukalossa hankaloittaa asioita.
Sssan*

Posts: 651

#752 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
että olen tunnenarkomaani.

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Kolera

Posts: 4,256

#753 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Lyylikki, 9.9.2008 10:19:
---
sapeli, 25.8.2008 15:42:
Olen huomannut että olen alkanut jaarittelemaan... Varmasti liittyy esim. siihen että työssä joillekin asiakkaille täytyy selittää asiat juurta jaksain ja siten on tottunut suoltamaan tuttua asiaa sen enempää ajattelematta, mutta välillä huomaa että toisella on jo kokonaan mielenkiinto lopahtanut aiheeseen. *nauru*

---


Yhdellä mun työkaverilla on semmonen tapa, että se alkaa kertomaan kaikkia juttuja aina jostain todella kaukaa. Sen jutun käynnistymiseen menee myös tosi pitkään ja itsellä yleensä ehtii mielenkiinto hävitä ennen kuin koko juttu edes alkaa. Se on aika rasittavaa. Varsinkin jos on suuri porukka, jossa keskustelu kimpoilee nopeana tyypiltä toiselle, niin tää yksi alkaakin kertoa puolen tunnin tarinaa kesken kaiken.


Täällon yks höpöttelijä =P Sitä ku joskus huomaa et nonii nyt alkaa taas tulee vähän isompaa aasin siltaa kehiin niin totee et ootas mä yritän kertoo tän nopeesti. Sit lopulta ku saa sanottuu asian lyhyesti ni huomaa et niiden aasinsiltojen myötä siitä tarinasta katos se juju ja idea miks ylipäätäsä alotti koko tarinan kertomista. Mut ihan isan puolelta tullu toi tapa kertoa.
Tädillä ku lähtee tarina, ni se hyvin harvoin päätyy siihen mihin alunperin piti ja se lähtee polveilee ihan jonninjoutaviin siskonkumminkaiman työkaverin lapsien opiskeluun ja työntekoon.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#754 • • sapeli jokukukamikä?

Kolera, 9.9.2008 15:30:
Tädillä ku lähtee tarina, ni se hyvin harvoin päätyy siihen mihin alunperin piti ja se lähtee polveilee ihan jonninjoutaviin siskonkumminkaiman työkaverin lapsien opiskeluun ja työntekoon.



Kuulostaa ihan Grampa Simpsonilta *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dandi

Posts: 57

#755 • • Dandi *sanaton*
...että olen korviani myöten ihastunut...*plur**iloinen*

--
Aliquando insanine iucundum est

Zeratul

Posts: 1,170

#756 • • Zeratul Captain miserable
Et REivaaja on ehkä ärsyttävin tyyppi ikinä. Mut koska ilmeisesti ärsyttäminen on herran ainoo tavote nii joutuu nostaa hattuu, hyvin se tuntuu menevän!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

WuZuul

Posts: 181

#757 • • WuZuul
että salilla käyminen ja hiusten pois ajaminen saa ihmisissä aikaan mielenkiintoisia reaktioita...

--
Wannabe bilekone.

Avatar
#758 • • REivaaja Guest

Zeratul, 16.9.2008 13:31:
Et REivaaja on ehkä ärsyttävin tyyppi ikinä. Mut koska ilmeisesti ärsyttäminen on herran ainoo tavote nii joutuu nostaa hattuu, hyvin se tuntuu menevän!

Kiitos. toinen tavoitteistani on toteutunut.

Toisesta en voi ikinä ottaa kunniaa, koska sen toteutumista ei voi suoraan todeta. Sen toteutuminen tarkoittaa toteamattomuutta.
Zeratul

Posts: 1,170

#759 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 16.9.2008 13:55:
---


Jes! Aattelinki et sun on jostain käsittämättömästä syystä ihan pakko vastata jotai, miten sul rittää aika selata joka hemmetin viestiketju läpi josko joku puhuis susta? Oot muuten mahtava tyyppi, lähetään kahville illalla, ei sul kuitenkaa oo liikaa kavereita ainakaa klubbarissa. *joo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Euphoria

Posts: 542

#760 • • Euphoria 4 everyone
..Et mun autosta loppuu liian usein akku, ku jätän valot päälle. Viimeks eilen duunipaikan pihaan:D