1,340 posts, 67 pages, 566,390 views
Super-Kerttu, 14.8.2008 12:17:
Että ihminen tekee itsestään todella typerän, kun puhuu asiasta asiantuntevasti, mistä ei oikeesti mitään tiedä!
$, 14.8.2008 12:43:
Jaa konsultit vai? :DD
Zeratul, 21.8.2008 04:16:
Että maailma on pahuuden tyyssija, näin on.
sapeli, 5.9.2008 09:21:
Olen huomannut että nykyään on myytävänä aika hyviä kaikenlaisia xylitolilla makeutettuja pastilleja ynnä muita makeisia.
Nyt mulla on tossa lakritsi-sisua (sysi) ja strawberry cream läkerolia
sapeli, 25.8.2008 15:42:
Olen huomannut että olen alkanut jaarittelemaan... Varmasti liittyy esim. siihen että työssä joillekin asiakkaille täytyy selittää asiat juurta jaksain ja siten on tottunut suoltamaan tuttua asiaa sen enempää ajattelematta, mutta välillä huomaa että toisella on jo kokonaan mielenkiinto lopahtanut aiheeseen.
Lyylikki, 9.9.2008 10:19:
---
sapeli, 25.8.2008 15:42:
Olen huomannut että olen alkanut jaarittelemaan... Varmasti liittyy esim. siihen että työssä joillekin asiakkaille täytyy selittää asiat juurta jaksain ja siten on tottunut suoltamaan tuttua asiaa sen enempää ajattelematta, mutta välillä huomaa että toisella on jo kokonaan mielenkiinto lopahtanut aiheeseen.
---
Yhdellä mun työkaverilla on semmonen tapa, että se alkaa kertomaan kaikkia juttuja aina jostain todella kaukaa. Sen jutun käynnistymiseen menee myös tosi pitkään ja itsellä yleensä ehtii mielenkiinto hävitä ennen kuin koko juttu edes alkaa. Se on aika rasittavaa. Varsinkin jos on suuri porukka, jossa keskustelu kimpoilee nopeana tyypiltä toiselle, niin tää yksi alkaakin kertoa puolen tunnin tarinaa kesken kaiken.
Kolera, 9.9.2008 15:30:
Tädillä ku lähtee tarina, ni se hyvin harvoin päätyy siihen mihin alunperin piti ja se lähtee polveilee ihan jonninjoutaviin siskonkumminkaiman työkaverin lapsien opiskeluun ja työntekoon.
Kiitos. toinen tavoitteistani on toteutunut.Zeratul, 16.9.2008 13:31:
Et REivaaja on ehkä ärsyttävin tyyppi ikinä. Mut koska ilmeisesti ärsyttäminen on herran ainoo tavote nii joutuu nostaa hattuu, hyvin se tuntuu menevän!
REivaaja, 16.9.2008 13:55:
---