Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,948 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#341 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

gr, 14.6.2007 21:33:
että tykkään höpötellä vaikka kukaan ei kuunteliskaan *tirsk*



jotenkin niin tuttua *hihu*

--
pinkki on pop!!!

plink

Posts: 1,405

#342 • • plink team paska
että tietokoneet on aivan perseestä ja kohta lentää vittuun nää saatanan paskavehkeet

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

gerry

Posts: 979

#343 • • gerry

plink, 14.6.2007 22:47:
että tietokoneet on aivan perseestä ja kohta lentää vittuun nää saatanan paskavehkeet





Sitä sattuu;)

--
by B.C.S

wiwi

Posts: 1,575

#344 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

plink, 14.6.2007 22:47:
että tietokoneet on aivan perseestä ja kohta lentää vittuun nää saatanan paskavehkeet


Mä huomaan ton joka kerta ollessani näiden kanssa tekemisissä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kriss G

Posts: 1,492

#345 • • Kriss G Wir brauchen bass
Liika kofeiini aiheuttaa levottomuutta ja keskittyminen on vaikeaa. Eikä se juurikaan piristä vaikka sitä kuinka kiskoisi.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Pätkis

Posts: 1,038

#346 • • Pätkis Pikkis

sapeli, 2.6.2007 18:41:
Olen huomannut että välillä tulee kausia kun ei oikein keksi mitään juteltavaa ja alkaa välttelemään sosiaalisia tilanteita, koska tietää niistä tulevan nihkeitä. Luulen että se liittyy osittain ainakin siihen kun elämässä ei tapahdu paljoa, ei ole virikkeitä. Tänään mm. huomasin että puistoon olis ollu kiva mennä isommalla porukalla muttei pienellä - isommassa porukassa on helpompi vain seurailla muiden tekemisiä, pienessä porukassa olisi suuremmat paineet olla itse keskeisessä asemassa.

Nyt on hetken aika olla hiirulainen. *tirsk*


Olen huomannut että tällainen kausi on itsellä parhaillaan meneillään*igor*

Päivän :) on se huomio että näitä raportoi joku muukin. En ookaan ihan niin sekaisin päästäni kuin kuvittelin olevani.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sapeli

Posts: 11,768

#347 • • sapeli jokukukamikä?

Pätkis, 15.6.2007 14:03:
Olen huomannut että tällainen kausi on itsellä parhaillaan meneillään*igor*

Päivän :) on se huomio että näitä raportoi joku muukin. En ookaan ihan niin sekaisin päästäni kuin kuvittelin olevani.



Mulla tuo meni enemmän tai vähemmän ohi kun oli synttärit tuossa; oli vähän pakko olla huomion keskipisteenä ja tavallaan psyykkas itsensä siihen *hymy* Elämässä on paljon erilaisia vaiheita jotka vuorottelee, tuo oli yksi niistä *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#348 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen *hymy* Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#349 • • Jutu Blondi

sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen *hymy* Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).


Missä teidän energiajäte on? *ding* Sinnehän ne noista muoveista suurinosa kuuluu. Aika ärsyttävää kun Nastolassa on typerästi noi keräyspaikat. Pahvinkeräys on kyllä ihan omassa pihassa, mutta lasinkeräys on kaupan pihassa ja metallinkeräys jossain hevonkuusessa. Toisin sanottuna turhauttavaa lähteä noin 5 kilometrin päähän viemään pientä pussillista metalliromua kun ei niitä oikein viittis kasailla kotonakaan mihinkään. Miksei ne nyt vois olla kaikki siinä samassa paikassa niin ei tarvis ympäri kyliä lähteä roskia kuskaamaan.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

m1kk3

Posts: 5,560

#350 • • m1kk3 no-life

Jutu, 19.6.2007 16:36:
---
sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen *hymy* Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).

---

Missä teidän energiajäte on? *ding*


Mun käsittääkseni energiajätettä ei enää kerätä erikseen taloyhtiöistä, eikä sitä myöskään tarvi lajitella, koska sitä ei enää erikseen käytetä mihinkään. Näin siis kotitalouksien osalta. Korjatkaa jos oon väärässä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jutu

Posts: 3,054

#351 • • Jutu Blondi

mikke, 19.6.2007 16:42:
Mun käsittääkseni energiajätettä ei enää kerätä erikseen taloyhtiöistä, eikä sitä myöskään tarvi lajitella, koska sitä ei enää erikseen käytetä mihinkään. Näin siis kotitalouksien osalta. Korjatkaa jos oon väärässä.


No mitvit. Kyllä meillä ainakin on tuolla energiajäteroskis ja sitten on erikseen kaatopaikkaroskis. Mut siitä en sitten taas tiiä meneekö ne kuitenkin samaan mestaan. Mut onhan se kiva edes luulla olevansa parempi ihminen jos asia kerta on noin kuin sanot *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

m1kk3

Posts: 5,560

#352 • • Edited m1kk3 no-life

Jutu, 19.6.2007 16:44:
---
mikke, 19.6.2007 16:42:
Mun käsittääkseni energiajätettä ei enää kerätä erikseen taloyhtiöistä, eikä sitä myöskään tarvi lajitella, koska sitä ei enää erikseen käytetä mihinkään. Näin siis kotitalouksien osalta. Korjatkaa jos oon väärässä.

---

No mitvit. Kyllä meillä ainakin on tuolla energiajäteroskis ja sitten on erikseen kaatopaikkaroskis. Mut siitä en sitten taas tiiä meneekö ne kuitenkin samaan mestaan. Mut onhan se kiva edes luulla olevansa parempi ihminen jos asia kerta on noin kuin sanot *igor*


eiku sori, mie taisin puhuu vähän paskaa taas *pepsodent*

Eli siis toi mainitsemani juttu koski vaan Kymenlaaksoa :) Eli täälläpäin jätteenhoidosta vastaava Kymenlaakson Jäte päätti lopettaa sen hyödyntämisen. Väärää infoa, sori *piis*

TJEU: http://www.kymenlaaksonjate.fi/lajitteluohjeet/index.php

ei kyllä ympäristön kannalta mikään hyvä ratkaisu mut syynsä kai oli tohonkin *uuh*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jutu

Posts: 3,054

#353 • • Jutu Blondi

mikke, 19.6.2007 16:47:
eiku sori, mie taisin puhuu vähän paskaa taas *pepsodent*

Eli siis toi mainitsemani juttu koski vaan Kymenlaaksoa :) Eli täälläpäin jätteenhoidosta vastaava Kymenlaakson Jäte päätti lopettaa sen hyödyntämisen. Väärää infoa, sori *piis*

TJEU: http://www.kymenlaaksonjate.fi/lajitteluohjeet/index.php


No niin. Taas yritettiin viilata linssiin tyhmempää :P.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

m1kk3

Posts: 5,560

#354 • • m1kk3 no-life

Jutu, 19.6.2007 16:50:
---
mikke, 19.6.2007 16:47:
eiku sori, mie taisin puhuu vähän paskaa taas *pepsodent*

Eli siis toi mainitsemani juttu koski vaan Kymenlaaksoa :) Eli täälläpäin jätteenhoidosta vastaava Kymenlaakson Jäte päätti lopettaa sen hyödyntämisen. Väärää infoa, sori *piis*

TJEU: http://www.kymenlaaksonjate.fi/lajitteluohjeet/index.php

---

No niin. Taas yritettiin viilata linssiin tyhmempää :P.


Joo, joskus vois miettii ensin ja kirjottaa sitte *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sapeli

Posts: 11,768

#355 • • sapeli jokukukamikä?

Jutu, 19.6.2007 16:36:
---
sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen *hymy* Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).
---
Missä teidän energiajäte on? *ding*



YTV:n sivuilta:

Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.

Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... *hmph* Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#356 • • Jutu Blondi

sapeli, 19.6.2007 17:05:
YTV:n sivuilta:

Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.

Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... *hmph* Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku *joo*


Jooh. Meidän taloyhtiöön noi energiajätteen keräysastiat tuli aika nopeesti siitä kun joku sen kehitteli. Mulla oo niin tarkkaa tietoa siitä :)

Mutta kyllähän se sekajäte vähenee huomattavasti kun viitsii lajitella ja kierrättää. Ja ei se oo edes kovin vaativaa puuhaa *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kit^

Posts: 798

#357 • • Kit^ ihme höpöttäjä
että yhdelle lähteminen on aivan mahdotonta.. mut toisaalt oli kyl huippuhauska ilta eile *jiihaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#358 • • Annakins Guest

sapeli, 19.6.2007 17:05:
---
Jutu, 19.6.2007 16:36:
---
sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen *hymy* Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).
---
Missä teidän energiajäte on? *ding*

---


YTV:n sivuilta:

Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.

Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... *hmph* Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku *joo*



Niin tossahan sanotaan, ettei energiajätteelle ole yleisiä aluekeräyspisteitä, eli tod. näk. ainoastaan, jos kiinteistö on päättänyt kerätä.

Meillä on esim. duunin keittiössä energiajätteelle oma roskis, toimii about yhtä hyvin ku meijän biojäteroskis (eli ei siis toimi, koska kaikki eivät näköjään osaa lukea)
sapeli

Posts: 11,768

#359 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut, että jos aina on loma, ei ole koskaan loma...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

larzizi

Posts: 1,661

#360 • • larzizi
että musta on yhtäkkiä tullut täti. Töissä kuulee päivittäin "anna se tonne tädille" "tädin täytyy saada se" jne.

Jännää.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.