1,340 posts, 67 pages, 566,067 views
plink, 14.6.2007 22:47:
että tietokoneet on aivan perseestä ja kohta lentää vittuun nää saatanan paskavehkeet
plink, 14.6.2007 22:47:
että tietokoneet on aivan perseestä ja kohta lentää vittuun nää saatanan paskavehkeet
sapeli, 2.6.2007 18:41:
Olen huomannut että välillä tulee kausia kun ei oikein keksi mitään juteltavaa ja alkaa välttelemään sosiaalisia tilanteita, koska tietää niistä tulevan nihkeitä. Luulen että se liittyy osittain ainakin siihen kun elämässä ei tapahdu paljoa, ei ole virikkeitä. Tänään mm. huomasin että puistoon olis ollu kiva mennä isommalla porukalla muttei pienellä - isommassa porukassa on helpompi vain seurailla muiden tekemisiä, pienessä porukassa olisi suuremmat paineet olla itse keskeisessä asemassa.
Nyt on hetken aika olla hiirulainen.
Pätkis, 15.6.2007 14:03:
Olen huomannut että tällainen kausi on itsellä parhaillaan meneillään*igor*
Päivän :) on se huomio että näitä raportoi joku muukin. En ookaan ihan niin sekaisin päästäni kuin kuvittelin olevani.
sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).
Jutu, 19.6.2007 16:36:
---
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).
---
Missä teidän energiajäte on?
mikke, 19.6.2007 16:42:
Mun käsittääkseni energiajätettä ei enää kerätä erikseen taloyhtiöistä, eikä sitä myöskään tarvi lajitella, koska sitä ei enää erikseen käytetä mihinkään. Näin siis kotitalouksien osalta. Korjatkaa jos oon väärässä.
Jutu, 19.6.2007 16:44:
---
mikke, 19.6.2007 16:42:
Mun käsittääkseni energiajätettä ei enää kerätä erikseen taloyhtiöistä, eikä sitä myöskään tarvi lajitella, koska sitä ei enää erikseen käytetä mihinkään. Näin siis kotitalouksien osalta. Korjatkaa jos oon väärässä.
---
No mitvit. Kyllä meillä ainakin on tuolla energiajäteroskis ja sitten on erikseen kaatopaikkaroskis. Mut siitä en sitten taas tiiä meneekö ne kuitenkin samaan mestaan. Mut onhan se kiva edes luulla olevansa parempi ihminen jos asia kerta on noin kuin sanot
mikke, 19.6.2007 16:47:
eiku sori, mie taisin puhuu vähän paskaa taas
Eli siis toi mainitsemani juttu koski vaan Kymenlaaksoa :) Eli täälläpäin jätteenhoidosta vastaava Kymenlaakson Jäte päätti lopettaa sen hyödyntämisen. Väärää infoa, sori
TJEU: http://www.kymenlaaksonjate.fi/lajitteluohjeet/index.php
Jutu, 19.6.2007 16:50:
---
mikke, 19.6.2007 16:47:
eiku sori, mie taisin puhuu vähän paskaa taas
Eli siis toi mainitsemani juttu koski vaan Kymenlaaksoa :) Eli täälläpäin jätteenhoidosta vastaava Kymenlaakson Jäte päätti lopettaa sen hyödyntämisen. Väärää infoa, sori
TJEU: http://www.kymenlaaksonjate.fi/lajitteluohjeet/index.php
---
No niin. Taas yritettiin viilata linssiin tyhmempää :P.
---
---
sapeli, 19.6.2007 17:05:
YTV:n sivuilta:
Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.
Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku
sapeli, 19.6.2007 17:05:
---
---
---
---
YTV:n sivuilta:
Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.
Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku