Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 562,149 views

Takyon

Posts: 2,945

#861 • • Takyon Möwkö
..että monet ihmiset eivät ole koskaan tyytyväisiä. Hyvä esimerkki ovat mun asiakkaat, usein koko matka mennään hiljaa takapenkillä mutta joskus kun joku haluaa väkisin jutella jotain mutta ei keksi aihetta niin sää on tietysti se mistä voi aina valittaa taksikuskille. Ei se mua muuten haittaa mutta kun se tosiaan on lähes poikkeuksetta valitusta, aina joko sataa tai paahtaa, on liian kylmä tai liian lämmin. Jos on pitkään ollut jokin tietynlainen keli kuten vaikka sadekausi ja sitten tuleekin "nätti" päivä niin silloin tosiaan kehutaan mutta jos se sama nätti ilma jatkuu toisenkin päivän ajan niin kyllä taas haukutaan.. Pitäis varmaan asentaa tuohon apukuskin niskatukeen takapenkkiläisen luettavaksi joku lappu joka kieltää säästä puhuisen jos siitä ei ole mitään hyvää sanottavana :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Kolera

Posts: 4,256

#862 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Ana-5000, 23.12.2008 21:19:
---
Kolera, 16.11.2008 14:37:
että pidän väkivaltaa oikeutettuna toimenpiteenä saadakseni "kiusaamisen" loppumaan.
Oli taas niin lähellä etten rojauttanu kyynärpäällä tyttöä naamaan kun ei suostunut lopettamaan puremista vaikka ainakin 2 kertaa kovaan ääneen sanoin et oikeesti nyt loppu saatana.

---


Naiset kato luulee, että niillä on täysi oikeus käyttää mm. puremisen tyylistä väkivaltaa siksi, että miehet on niin sovinistisia ettei ne lyö takaisin.

Auta armias jos kundi ois purru, oisit varmasti antanut fyysistä palautetta. Naisia taas suojelee sovinistinen kaksoisstandardi, jonka purkamista kovinkaan feministi ei kehtaa ehdottaa ;)

Itse henkilökohtaisesti inhoan joidenkin tyttöjen "söpöä" tapaa purra ihmisiä. Defenestraation arvoinen synti ihmisyyttä vastaan.


en usko että sukupuolella olis ollu mitään tekemistä sen kanssa olisinko rojauttanu vai en paitsi ehkä tuntemattoman kohalla =P. tuossa sit vaivaa enemmän se et siin sopivas humalatilassa mä ootan niin kauan kunnes pinna palaa ja sit se ärähys ei oo semmonen pikkanen nenänakki etusormella vaan aika rajottamaton roiskasu.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#863 • • Edited mariq
Olen huomannut että oon vaihteeksi tosi levoton. Ajatukset laukkaa jossain kaukana koko ajan ja hermostuttaa, kun joutuu istumaan paikallaan. Saan huonosti unta ja sitte kun nukahdan, unetkii on levottomia.
Joku kriisi kai tulossa..

Kai se on pakko lähtee radalle, ei tästä muuten mitään tuu *pepsodent*
jos oottais kuitenkii huomiseen asti

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

UnityF

Posts: 15,721

#864 • • UnityF joo just se
Että aika kuluu nopeasti.. *nauru*

Ensi kuussa tulee 3v! kun en ole käyny ravintoloissa, enkä ole juonu kännejä (koko 3v aikana oon juonu yhteensä ehkä 4-6 tölkkii lonkeroa ja pari lasii boolii), joten en ole potenu krapulaakaan. *nauru*

huh huh.. pitää kyl korjaa asia joku kaunis ilta *tirsk*
Avatar
#865 • • Edited niomic Guest
että kun duunissa tulee luettua erään lukihäröisen henkilön tekstejä aika paljon, on oma kirjoitustaitoni selkeästi huonontunut. Konsonanttituplaukset vaihtavat paikkaa sanoissa ja tulee muutenkin tehtyä samanlaisia virheitä kirjoituksessa kuin ko. henkilölläkin. Omalla kohdalla on vaan se ero, että oikeasti tarkistan pääosin mitä kirjoitan ennen kuin painan entteriä tai tallenna, ja ihan korjaankin virheet. Nyt kun virheitä tulee enemmän, menee virheettömän lauseen kirjoittamiseen enemmän aikaa :( Oppispa tää henkilö tarkistamaan tekstinsä ennen kuin julkaisee.

ps. tiedän, että tuo tarkistuskin on kyseisen häiriön omaavalle huomattavasti vaikeampaa kuin minulle, uskoisin kuitenkin, että pienellä lisävaivalla teksti olisi selkeästi parempaa :/
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#866 • • Aurinkoneiti
miettineeni kuolemaa viime päivinä. Se ei ole mitenkään synkkää, mustaa. Jotakin aivan muuta; aavistus jostakin kauniista.
[Siru]

Posts: 259

#867 • • [Siru]
olen huomannut että ihania ihmisiä on aika harvassa.

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

sapeli

Posts: 11,768

#870 • • sapeli jokukukamikä?
... että Suomessa tosiaan on kauneimmat taivaat. *hymy* Täällä on jotenkin sopivasti pilviä ja jäähileitä ilmassa, ja aurinko paistaa joko erikoisessa kulmassa tai muuten vaan pitkään. *joo*

Goalla oli muuten kaunista mut siel oli pilvettömät (eli tylsännäköiset) taivaat, ja ei ollut juurikaan auringonnousua tai -laskua, tuli vaan nopeasti pimeä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#871 • • mariq

sapeli, 10.2.2009 10:07:
... että Suomessa tosiaan on kauneimmat taivaat. *hymy* Täällä on jotenkin sopivasti pilviä ja jäähileitä ilmassa, ja aurinko paistaa joko erikoisessa kulmassa tai muuten vaan pitkään. *joo*

Goalla oli muuten kaunista mut siel oli pilvettömät (eli tylsännäköiset) taivaat, ja ei ollut juurikaan auringonnousua tai -laskua, tuli vaan nopeasti pimeä.


Toi on kyl totta, että etelämmässä ei paljon ehdi auringon laskuista nauttia. Suunnilleen kun menee käymään jossain sisällä, vaikka kaupassa, niin ulos tullessa onkin säkkipimeää *ding*

Eilen töistä lähtiessäni pääsin taas ihailemaan taivasta, kun kuu oli nousemassa samaan aikaan kun aurinko oli laskemassa, ja aivan valtavan kokoinen oranssinsävyinen kuu möllötti just horisontin yläpuolella *whaat* *plur* Kyllä harmitti ettei ollut kamera mukana.


Olen myös huomannut, ettei taivas ole koskaan vihreä. Aamuisin usein on taivas "alempaa" keltainen ja muuttuu sitten korkeammalla siniseksi, muttei koskaan ole edes vihertävänsävyinen siinä välissä. Jännää *hymy*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

JaUHomAto

Posts: 395

#872 • • JaUHomAto väärä nimi

mariq, 10.2.2009 10:26:

Olen myös huomannut, ettei taivas ole koskaan vihreä. Aamuisin usein on taivas "alempaa" keltainen ja muuttuu sitten korkeammalla siniseksi, muttei koskaan ole edes vihertävänsävyinen siinä välissä. Jännää *hymy*



mjoo, tämä harmittaa itseänikin etenkin vihreän värin ystävänä. olen kyllä tietoinen, että taivas voi näyttää vihreältä. *joo* tämän voi nähdä ainoastaan juuri, kun aurinko on nousemassa tai laskemassa, sillä tällöin valo joutuu kulkemaan ilmakehässä pidemmän matkan, jolloin normaalisti näkyvä sinisen valon aallonpituus ehtii sirota pois, ja täten mahdollistaa muitten värien näkymisen esim. keltainen, vihreä, punainen.
auringon noustessa korkeammalle, ilmakehään siroavassa valossa on taas enemmän sinisen valon aallonpituuksia.
niin, ja onhan noita revontuliakin vihreitä/vihertävänsävyisiä, tämä nyt ei aivan sama asia, mutta edes jotain lohtua vihreän nälkään *nauru*
noena

Posts: 3,138

#873 • • noena first breath after coma
Oman ja ystävieni horoskooppien tutkiminen mahdollisimman objektiivisesti ja laaja-alaisesti on yllättävän mielenkiintoista *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

tomppi

Posts: 1,600

#874 • • tomppi thzombie ™
...että olen vähän jäljessä mitä Internetissä tapahtuu. Boxxyn näin ekan kerran viime viikolla ja nyt luen klubbarin Orgaaniset soundit topikkia.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Avatar
#875 • • Equalizer Guest
että olen rahaton ja elämä on perseestä..nähään kemuis joskus 10 v kuluttua
KiimanenKurre

Posts: 791

#876 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
että kaadoin juuri maitoa makaroonilaatikkooni noin 0,5 litraa...*justjoo* no se on sit ainakin kalsium pitoista ruokaa*nauru*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

sapeli

Posts: 11,768

#877 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että bileitä valitessa kannattaa miettiä aika paljon myös sitä millaista porukkaa sinne on tulossa. Kivat kanssabilettäjät voi pelastaa muuten huonommatkin bileet, ja toisaalta idiootit kanssabilettäjät voi pilata muuten erinomaiset bileet. Se on vaan todettu että joihinkin tapahtumiin ja joihinkin paikkoihin tulee idioottia porukkaa enemmän kuin toisiin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Marjo

Posts: 1,796

#878 • • Marjo pupuTupuna

mariq, 10.2.2009 10:26:

Eilen töistä lähtiessäni pääsin taas ihailemaan taivasta, kun kuu oli nousemassa samaan aikaan kun aurinko oli laskemassa, ja aivan valtavan kokoinen oranssinsävyinen kuu möllötti just horisontin yläpuolella *whaat* *plur* Kyllä harmitti ettei ollut kamera mukana.



Se kuu ois näyttänyt kameralla otetussa kuvassa sen kokoselta kuin näyttää ollessaan korkealla, eli hyvin pieneltä. Jostain syystä kuu näyttää ihmisen silmissä isolta ollessaan lähellä taivaanrantaa. Iso kuu taivaanrannassa on siis vain optinen harha, jota kamera ei näe. Testattu on moneen kertaan.

Tässä vielä linkki aiheesta. http://science.nasa.gov/headlines/y2005/20jun_moonillusion.htm
Avatar
#879 • • REivaaja Guest

sapeli, 8.3.2009 11:05:
Olen huomannut että bileitä valitessa kannattaa miettiä aika paljon myös sitä millaista porukkaa sinne on tulossa. Kivat kanssabilettäjät voi pelastaa muuten huonommatkin bileet, ja toisaalta idiootit kanssabilettäjät voi pilata muuten erinomaiset bileet. Se on vaan todettu että joihinkin tapahtumiin ja joihinkin paikkoihin tulee idioottia porukkaa enemmän kuin toisiin.



Tai sitten ne on vaan liian erillaisia ;)
Avatar
#880 • • jukebox Guest
mm. sen ilmeisen f_a_k_t_a_n miten vinyyliprässit toisensa perään pistävät ns. lapun luukulle. hyviä lafkoja lopettaa tuon tuosta ja isoimpien (esim. amato) "esimerkit" viitoittavat vielä platan painamis haluja omaavien aloitusaikeita. hemmetin sääli vaan minkäs sitä "1 pieni dj" kaltaiselle kykenee/mahtaa? suht kannattamatontahan koko kiekon kaiverrus toki jo on ollut hyvän tovin, mikä ainakaan kolleegoilta tuskin on ohi suun ennättänyt valumaan..
viimeajat ovatkin tuoneet muossaan täten myös yhden selvän piirteen: lp:t joita tulee ostaneeksi, ovatkin sitten niitä vähemmän uudehkoja. *pökr*