Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 551,211 views

Sssan*

Posts: 651

#881 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
että Kevät on tulossa *iloinen*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

sapeli

Posts: 11,768

#882 • • sapeli jokukukamikä?

REivaaja, 8.3.2009 14:06:
---
sapeli, 8.3.2009 11:05:
Olen huomannut että bileitä valitessa kannattaa miettiä aika paljon myös sitä millaista porukkaa sinne on tulossa. Kivat kanssabilettäjät voi pelastaa muuten huonommatkin bileet, ja toisaalta idiootit kanssabilettäjät voi pilata muuten erinomaiset bileet. Se on vaan todettu että joihinkin tapahtumiin ja joihinkin paikkoihin tulee idioottia porukkaa enemmän kuin toisiin.
---
Tai sitten ne on vaan liian erillaisia ;)



Sitä tottakai tarkoitin idiootilla. *hymy* Eihän ne omasta mielestään idiootteja ole, tietenkään.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#883 • • REivaaja Guest

sapeli, 8.3.2009 16:29:
Sitä tottakai tarkoitin idiootilla. *hymy* Eihän ne omasta mielestään idiootteja ole, tietenkään.


Ei kukaan ole idiootti kuin vain hetkittäin ;)
sapeli

Posts: 11,768

#884 • • sapeli jokukukamikä?

REivaaja, 8.3.2009 16:30:
---
sapeli, 8.3.2009 16:29:
Sitä tottakai tarkoitin idiootilla. *hymy* Eihän ne omasta mielestään idiootteja ole, tietenkään.
---
Ei kukaan ole idiootti kuin vain hetkittäin ;)



Joillain niitä hetkiä tuntuu olevan usemmmin kuin toisilla, eikä se vaadi toisaalta kuin vain yhden hetken niin jonkun muun bileet voi olla pilalla. *piis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#885 • • REivaaja Guest

sapeli, 8.3.2009 16:32:
Joillain niitä hetkiä tuntuu olevan usemmmin kuin toisilla, eikä se vaadi toisaalta kuin vain yhden hetken niin jonkun muun bileet voi olla pilalla. *piis*


toi nyt oli tollanen ''kaikki on jossain hyviä'' läppä. Totta turiset. Kuhan et vaan pistä muiden vastuulle omaa oloasi liiaksi :) (en epäile, enkä alennu. Totean)
sapeli

Posts: 11,768

#886 • • sapeli jokukukamikä?

REivaaja, 8.3.2009 16:40:
---
sapeli, 8.3.2009 16:32:
Joillain niitä hetkiä tuntuu olevan usemmmin kuin toisilla, eikä se vaadi toisaalta kuin vain yhden hetken niin jonkun muun bileet voi olla pilalla. *piis*
---
toi nyt oli tollanen ''kaikki on jossain hyviä'' läppä. Totta turiset. Kuhan et vaan pistä muiden vastuulle omaa oloasi liiaksi :) (en epäile, enkä alennu. Totean)



En en, ja ihan hyvä pitää tuokin mielessä. Tietty on päiviä kun kukaan kaveri ei saa mieltä piristettyä, ja toisaalta päiviä kun mua saa ohitella ja kampitella ja viskoa oluttuopeilla eikä silti saa hymyä pois naamalta. *hymy*

Usein vaan tullut huomattua että yksi hymy tai kohteliaisuus voi yllättäen pelastaa kun on muuten mälsä mieli, ja toisaalta yksikin negis kommentti tai ohitus voi tönäistä neutraalin olotilan alamäkeen.

Mun ainakin siis kannattaa tähdätä bileisiin missä tuollaisia alamäkeen tönimisiä tapahtuu vähemmän, ja hymyilyä enemmän. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

La Petite

Posts: 1,160

#887 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
olen huomannut, että mulla on siisteintä bileissä silloin kun oon selvin päin. Eli tästä lähin tää muija bilettää redbull-vesi-linjalla. Kaveritki kiittää, kun pääsee autokyydillä *hihu*

--
Rem tene, verba seqventur

thomas

Posts: 5,618

#888 • • thomas

La Petite, 8.3.2009 20:17:
olen huomannut, että mulla on siisteintä bileissä silloin kun oon selvin päin. Eli tästä lähin tää muija bilettää redbull-vesi-linjalla. Kaveritki kiittää, kun pääsee autokyydillä *hihu*



oon muuten huomannut saman.. ja rahatkin säästyy :)
Funktion

Posts: 1,720

#889 • • Funktion over 9000
Että palapeliä on hirveän vaikea rakentaa, kun suurin osa palasista on hukassa.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

sapeli

Posts: 11,768

#890 • • sapeli jokukukamikä?
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ValaX

Posts: 3,891

#891 • • ValaX

sapeli, 14.3.2009 22:13:
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?



Hyvä näin ja toivoisin vielä että r`n´b:n (jos sitä nyt siksi voi kutsua?) ja rapin valtakausi lopultakin loppuisi...*piis*
Avatar
#892 • • jukebox Guest

VaLa, 14.3.2009 22:33:
---
sapeli, 14.3.2009 22:13:
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?

---


Hyvä näin ja toivoisin vielä että r`n´b:n (jos sitä nyt siksi voi kutsua?) ja rapin valtakausi lopultakin loppuisi...*piis*


no, mutta eihän trildardi tyhmää amerikkalaista voi olla väärässä.. eihän? *justjoo*
ValaX

Posts: 3,891

#893 • • Edited ValaX

jukebox, 14.3.2009 22:39:
---
VaLa, 14.3.2009 22:33:
---
sapeli, 14.3.2009 22:13:
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?

---


Hyvä näin ja toivoisin vielä että r`n´b:n (jos sitä nyt siksi voi kutsua?) ja rapin valtakausi lopultakin loppuisi...*piis*

---

no, mutta eihän trildardi tyhmää amerikkalaista voi olla väärässä.. eihän? *justjoo*



Pelottavaa on ollut havaita joskus klubi-tapahtumissa sitä panemiselta näyttävää hinkkausta, jota myös tanssimiseksi kutsutaan. Onkohan tämä sitten niitä uuden porukan mukanaan tuomia lieve-ilmiöitä?
Avatar
#894 • • jukebox Guest

VaLa, 14.3.2009 23:14:
---
jukebox, 14.3.2009 22:39:
---
VaLa, 14.3.2009 22:33:
---
sapeli, 14.3.2009 22:13:
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?

---


Hyvä näin ja toivoisin vielä että r`n´b:n (jos sitä nyt siksi voi kutsua?) ja rapin valtakausi lopultakin loppuisi...*piis*

---

no, mutta eihän trildardi tyhmää amerikkalaista voi olla väärässä.. eihän? *justjoo*

---


Pelottavaa on ollut havaita joskus klubi-tapahtumissa sitä panemiselta näyttävää hinkkausta, jota myös tanssimiseksi kutsutaan. Onkohan tämä sitten niitä uuden porukan mukanaan tuomia lieve-ilmiöitä?


"joskus?" ei nyt toki sillä, että ks. joka "pasifiqúeissa" törmäisi mutta onhan tuota tyrkkypyrkyriyyttä tarjolla jo suht joka heilujaisissa, vaikka tietty aika marginaaliryhmien julkituomana. muutamissa muthafuckagangstajou perseenpyörittäjäisissä käyneenä voin sanoa, etten ainakaan henk.koht. pistä pahakseni jo mainittua hinkkailua. irtoo hyvät etkot kiimalle ennen yön aktia.
Freja

Posts: 8,775

#895 • • Freja Sihteeri

Freja, 31.10.2006 09:50:
Että mun koti on aina Pohjanmaalla, mun sydän on aina Pohjanmaalla, mun ystävät on Pohjanmaalla. Että mä oon onnellinen täällä, eikä se taida muuksi muuttua.



Olen huomannut, että asiat muuttuvat.

Mun koti ei ole enää Pohjanmaalla, se on Helsingissä.
Mun sydän ei ole Pohjanmaalla, mutta Pohjanmaalle on aina paikka mun sydämessä.
Mun ystäviä on muutama Pohjanmaalla, mutta mulla on niitä myös täällä.
Mä olen muuallakin onnellinen, kuin vain Pohjanmaalla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

epicuros

Posts: 7,734

#896 • • epicuros
Että mä pyrin ottamaan selvää kaikesta, mitä en ymmärrä. En siis siinä mielessä, että olisin kiinnostunut ihanteellisissa mielessä tai yleensäkään uteliaisuudessa vaan siinä mielessä, mitä en yksinkertaisesti ole välinpitämättömyydestäni halunnutkaan ymmärtää. Kuten romanikulttuuri, ilkivalta tai wowin paladiinit. Ainoastaan kokemalla noita voi ymmärtää heitä ja ehkä sitä kautta oppia mukauttamaan heitä tai meitä samaan systeemiin ja olla yhdessä voittajia (?)

--
Valid criticism does you a favor.

vns

Posts: 276

#897 • • Edited vns
Että mu vanha kirjanpito kusee ja paljon...... Tervetuloa rästit <3<3<3<3<3

Maksoin myös pari tonnia liikaa alvia yhessä kuussa. Näillä mennää.
HaTeFiNgEr

Posts: 124

#898 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
Urheileminen vie yö unet.. en oo nukkunut pitkään aikaan kunnolla.
mariq

Posts: 2,154

#899 • • mariq
..että kahvi ja paprika ei sovi yhteen *sars*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

kinderi

Posts: 1,783

#900 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

mariq, 19.3.2009 17:00:
..että kahvi ja paprika ei sovi yhteen *sars*



Ei ni,eikä myöskään suklaa ja tuore sitruuna. Tulee vähän paha olo.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*