Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 550,678 views

sapeli

Posts: 11,768

#841 • • sapeli jokukukamikä?

anis, 18.11.2008 14:14:
että oon ihan paska englannissa.



Ihan hyvinhän toi meni, USAssa pari vuotta asuneena ei siellä moni osaa tuon paremmin mitään selittää. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anis

Posts: 2,451

#842 • • anis

sapeli, 18.11.2008 14:22:
---
anis, 18.11.2008 14:14:
että oon ihan paska englannissa.
---


Ihan hyvinhän toi meni, USAssa pari vuotta asuneena ei siellä moni osaa tuon paremmin mitään selittää. *hih*



Ai, kiitti : ) Mua vaan harmittaa kun ei tajua noista kielioppijutuista mitään mut pääasia että jengi tajuaa jotain.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sapeli

Posts: 11,768

#843 • • sapeli jokukukamikä?

anis, 18.11.2008 14:24:
---
sapeli, 18.11.2008 14:22:
---
anis, 18.11.2008 14:14:
että oon ihan paska englannissa.
---
Ihan hyvinhän toi meni, USAssa pari vuotta asuneena ei siellä moni osaa tuon paremmin mitään selittää. *hih*
---
Ai, kiitti : ) Mua vaan harmittaa kun ei tajua noista kielioppijutuista mitään mut pääasia että jengi tajuaa jotain.



Juu ei kannata niistä välittää, tärkeintä on että puhe soljuu ja että jotain kautta saa ilmaistua itseään. *joo* Pahimpia on sellaiset jotka mykistyy kokonaan kun ei keksi jotain tiettyä sanaa tai miten joku sana taivutetaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#844 • • Freja Sihteeri
Että oon aika riippuvainen muista ihmisistä, että jaksaisin iloita edes jostain.
Tai siis, tarkoittaen - kollega tosta vierestä siirtyi vuoden loppuun toiseen pisteeseen muihin hommiin. On ollu aika yksinäinen olo sen jälkeen, nää kaks viimestä päivää (varsinki ku muutenkin paskaa tullu niskaan täs nää pari päivää) siis. Onhan tääl toki paljon muitakin, mut tuo kyseinen kollega on vaan niin paljon niinkuin minä, ja nyt on tosi orpo olo ilman häntä.
*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#845 • • Norb Guest
, että uudet asiat pelottavat.

Olen ihmetellyt miten keski-ikäiset pelkäävät joitakin muutoksia. Esim. organisaatiomuutoksia, tai muuttamista avokonttoriin. Tänään huomasin ensimmäistäkertaa ymmärtäväni heitä. Työpaikanvaihto on oikeesti pelottavaa! Oon ollu näissä hommissa 5,5v ja uusi tuleva muutos pelottaa. Mua pelottaa uusi ja tuntematon *ding* Oonko oikeesti tullut vanhaksi?
sapeli

Posts: 11,768

#846 • • sapeli jokukukamikä?

Norb, 18.11.2008 14:48:
Oonko oikeesti tullut vanhaksi?



Ehkä, mutta luulen että olet löytänyt turvallisenmukavia rutiineja jotka helpottavat arkea ja säästävät hermoja. *joo* Itse ainakin olen huomannut että erityisesti töiden suhteen on suuri huojennus kehittää rutiineja, jotka sitten nopeuttavat ja helpottavat työn tekoa. Tämä pätee myös asioihin kuten ruokailu, oman työpisteen sijainti, sekä työkaverit. Kaikki mikä järkyttää näitä rutiineja aiheuttaa ylimääräistä ajattelua ja kun on tottunut että kaikki soljuu eteenpäin omalla painollaan niin nämä voi ikävästi töksäyttää päivän - kun täytyy ajatella ja improvisoida ja tehdä jotain erilaista!

Usein nuoret ei ehdi rutinoitumaan mihinkään, eli usein vanhuus ja rutiinit (ja muutoksen pelko) kulkevat käsi kädessä. *pappahymiö*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Janisa

Posts: 2,226

#847 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
että Kotka on jonkinsortin periferiaa. Mun navigaattori ei toimi siellä! :D

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

T0mbstone

Posts: 728

#848 • • T0mbstone The Process.
, että olen usein oikeassa. Eräs aikuispissis jaksaa edelleen avautua asioista ihmisille, keille asia ei kuulu ja ketkä eivät asiasta ole millään tavalla kiinnostuneita. Avautuminen on vaan tosiasioiden myöntämistä, koska tuskin mielipiteestään varman ihmisen on tarve todistella mitään asiaa muille.

Huvittavinta tässä on se, että avautumiset kääntyvät henkilöä itseään vastaan, kun ihmiset älyävät minkälainen tapaus on kyseessä... Aluksi muutaman ihmisen kommentti oli huvittavaa, mutta useammalta taholta kuultuna homma menee jo säälittäväksi. Avautumista ja vääristynyttä maailmankuvaa varten on olemassa ammattiauttajat, jotka jaksavat kuunnella...

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Kolera

Posts: 4,256

#849 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
pojasta polvi paranee -> vajaa 5h darrarsta sammumiskuntoon =P sankaroitumista

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Amarie

Posts: 261

#850 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Että ei kannata olla niin laiska, että kun leipoo vaikka sämpylöitä ja ei jaksa heti pestä taikina-astiaa, vaan jättää sen likoomaan lavuaariin ja antaa sen seisoa siinä kaksi viikkoa. Meidän lavuaari ja oikeestaan koko keittiö haisee nyt kiljulta. Teini-iän traumat iski heti päälle ja taikinakulhoa tiskatessa meinas tulla oksennus.

--
In her eyes I see the sky.

mariq

Posts: 2,154

#851 • • mariq
..että vuoden vaihteen aikoihin onkin tosi kivasti nuo vapaat; joulun jälkeen keskiviikkoon asti töitä, torstai vapaata, perjantai töitä, viikonloppu vapaata, maanantai töitä, tiistai vapaata.. Näpsää *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Anselmi

Posts: 2,578

#852 • • Anselmi And sell me

mariq, 16.12.2008 10:15:
..että vuoden vaihteen aikoihin onkin tosi kivasti nuo vapaat; joulun jälkeen keskiviikkoon asti töitä, torstai vapaata, perjantai töitä, viikonloppu vapaata, maanantai töitä, tiistai vapaata.. Näpsää *justjoo*


Mä oon enemmän kuin onnellinen et menee about noin. Voi pojat sitä vitutusta jos kaikki nuo juhlapyhät
osuis viikonlopuille.

--
sen pituinen se

Lyylikki

Posts: 2,975

#853 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

mariq, 16.12.2008 10:15:
..että vuoden vaihteen aikoihin onkin tosi kivasti nuo vapaat; joulun jälkeen keskiviikkoon asti töitä, torstai vapaata, perjantai töitä, viikonloppu vapaata, maanantai töitä, tiistai vapaata.. Näpsää *justjoo*



...että seitsemällä lomapäivällä saa pitää melkein kolme viikkoa lomaa (19.12.08-7.1.09).

Tämä onnihan ei tietenkään koske meitä viimeksi tulleita, kun lomapäiviä ei ole kertynyt, mutta olen onnellinen niitten puolesta, jotka voivat kerrankin pitää ihanasti lomaa joulun ympärillä. Ei tartte ottaa joulustressiä ja työstressinkin siinä luulisi hyvin haihtuvan.
Janisa

Posts: 2,226

#854 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...että äidilläni on tylsää ja se odottaa malttamattomana tätä joulunaikaa. Siltä on tullut ainakin satamiljoona tekstiviestiä tänäänkin missä se ihan vaan kyselee mun puuhasteluja tai kertoo omistaan tai siltä tulee multimediakuvaviestejä sen koristelemasta joulukuusesta tai se kertoo maistaneensa lanttulaatikoita tai se ihastelee lahjoja tai se ihmettelee säätä tai siitä on hauskaa kun kissa leikki joulukoristeilla tai tai tai... Voi elämä! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

SyndroDome

Posts: 1,103

#855 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Janisa, 23.12.2008 17:55:
...että äidilläni on tylsää ja se odottaa malttamattomana tätä joulunaikaa. Siltä on tullut ainakin satamiljoona tekstiviestiä tänäänkin missä se ihan vaan kyselee mun puuhasteluja tai kertoo omistaan tai siltä tulee multimediakuvaviestejä sen koristelemasta joulukuusesta tai se kertoo maistaneensa lanttulaatikoita tai se ihastelee lahjoja tai se ihmettelee säätä tai siitä on hauskaa kun kissa leikki joulukoristeilla tai tai tai... Voi elämä! *nauru*



hahehahehah *nauru* Äitit *sydän*

--
Life is full of choises.

coolcat82

Posts: 771

#856 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Että täällä Torremolinoksessa kaikki menee ihan jotenkin hullusti :D :D Senor Janne hiihteli illalla koko yön kateissa oltuaan kämpille yöpuvun housut jalassa ja kaks nroa liian isot nahkakengät jalassa putkasta jo ekan illanvieton jälkeen (ne ei siis ollu sen kuteet edes..) *iloinen* Eli jäbä on lähteny kämpiltä ilman housuja ja kenkiä..... eilen vai toissapäiväná oltiin psykebileissä Fugessa ja taas on kummasti tavaroita kadonnu... mm. ...noh... kaikenlaista aina rahasta ja kameroista mp3-soittimiin... kivaa on ja sillee!! Feliz Navidas!!!! *plur*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#857 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Anselmi, 16.12.2008 10:27:
---
mariq, 16.12.2008 10:15:
..että vuoden vaihteen aikoihin onkin tosi kivasti nuo vapaat; joulun jälkeen keskiviikkoon asti töitä, torstai vapaata, perjantai töitä, viikonloppu vapaata, maanantai töitä, tiistai vapaata.. Näpsää *justjoo*

---

Mä oon enemmän kuin onnellinen et menee about noin. Voi pojat sitä vitutusta jos kaikki nuo juhlapyhät
osuis viikonlopuille.



Niin samaa mieltä! Ja btw yhen päivän töissä jaksaa just hyvin, kun tietää et seuraava on vapaata :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#858 • • Aziz Combat Fighter

Kolera, 16.11.2008 14:37:
että pidän väkivaltaa oikeutettuna toimenpiteenä saadakseni "kiusaamisen" loppumaan.
Oli taas niin lähellä etten rojauttanu kyynärpäällä tyttöä naamaan kun ei suostunut lopettamaan puremista vaikka ainakin 2 kertaa kovaan ääneen sanoin et oikeesti nyt loppu saatana.



Naiset kato luulee, että niillä on täysi oikeus käyttää mm. puremisen tyylistä väkivaltaa siksi, että miehet on niin sovinistisia ettei ne lyö takaisin.

Auta armias jos kundi ois purru, oisit varmasti antanut fyysistä palautetta. Naisia taas suojelee sovinistinen kaksoisstandardi, jonka purkamista kovinkaan feministi ei kehtaa ehdottaa ;)

Itse henkilökohtaisesti inhoan joidenkin tyttöjen "söpöä" tapaa purra ihmisiä. Defenestraation arvoinen synti ihmisyyttä vastaan.
zombie*

Posts: 145

#859 • • zombie*
hmm.. olen huomannut tarvitsevani aamu pusuja, että päivä alkaisin paremmin..
sekä halauksia ja muuta läheisyyttä.

ihmiset ovat liian omahyväisiä ja ajattelevat liikaa omaa napaa nykyisin. Toisaalta kai tässä pitää ajatella ensin omaa hyvinvointia, kuin muita.. varsinkin työelämässä nykyisin jos haluaa pitää työpaikkansa, eikä joutua lomautetuksi..
plink

Posts: 1,405

#860 • • plink team paska
sellanen päivän verran kasvanut parransänki on optimaalinen raaputustyökalu. esim. käsi kun sattuu kutisemaan, niin parralla on todella mukava rapsutella. :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.