Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 550,171 views

Sssan*

Posts: 651

#1101 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Että kun seurustelin halusin olla sinkku ja nyt kun sinkkuilen haluan seurustella *ding*
Kun mikään ei riitä...Tai kun mihinkään ei koskaan ole tyytyväinen..Hä! Who knows..

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Sand3

Posts: 1,157

#1102 • • Sand3 satuolento

Replying to Olen huomannut:

Että kun seurustelin halusin olla sinkku ja nyt kun sinkkuilen haluan seurustella *ding*
Kun mikään ei riitä...Tai kun mihinkään ei koskaan ole tyytyväinen..Hä! Who knows..



Mä oon huomannut tän saman. Ei ole kovin montaa sinkkukuukautta takana, kun jo oikeastaan haluais jonkun. Nyt vaan pitäis maltaa mieli ja koittaa kerralla löytää se kunnollinen, eikä mitään korviketta.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Sssan*

Posts: 651

#1103 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Replying to Olen huomannut:


---
Että kun seurustelin halusin olla sinkku ja nyt kun sinkkuilen haluan seurustella *ding*
Kun mikään ei riitä...Tai kun mihinkään ei koskaan ole tyytyväinen..Hä! Who knows..
---


Mä oon huomannut tän saman. Ei ole kovin montaa sinkkukuukautta takana, kun jo oikeastaan haluais jonkun. Nyt vaan pitäis maltaa mieli ja koittaa kerralla löytää se kunnollinen, eikä mitään korviketta.



Toi on niin totta!! Oon ollu sinkkuna nyt pari kuukautta ja alkaa tympiin koko juttu.. Vihaan nukkua yksin ja ja sunnuntai-illat ilman syliä on yhtä myrkkyä.. Argh! *eikä*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

mariq

Posts: 2,154

#1104 • • Edited mariq
..olevani nykyään joka päivä huonolla tuulella tai vähintäänkin pinna tosi kireellä *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Kimbou

Posts: 608

#1105 • • Kimbou

Replying to Olen huomannut:

Kuningas alkoholi is not my friend *eiei*
Tuntuu lähtevän muisti tosi helposti. Tuntuu siltä, että mun viinapää on huonontunu jatkuvasti siitä lähtien, kun ekaa kertaa oon viinaa juonu*ding* Tää kesä varsinkin on ollu ihan älytön. Vedan pari siiderii ja oon kaatokännissä. Ei ton pitäis olla ees mahollista*whaat*



mahdolliset muut päihteet saa nupin vähän nurinkurin ja jengalle niin että toi alkoholi tuntuu toimivan vähän liikaakin. psyyke?vai mikä? sitä en tiedä. Terveellisemmät elämäntavat, muut MAHDOLLISET päihteet pois, nukkuminen,ruokailut jnejnejne. auttaa asiaa

toisaalta en sua tunne niin en tiedä onko asia näin, mutta näin oon huomannu monissa ihmisissä asian, en tietenkään itsessäni :D

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Avatar
#1106 • • opmdevil Guest
Olen huomannut että osaan nykyään leikkiä deejiitä paremmin. No, se johtunee siitä että ruiskin wd-40 pullon sisällöin levarin sisään. Hävisi flutter ja wow lähes kokonaan.
sapeli

Posts: 11,768

#1107 • • sapeli jokukukamikä?
... että toivottomuus ei ole huono asia. Jos ei enää toivo, ei myöskään enää pelkää, ja siten voi saavuttaa tilanteen täydellisen hyväksynnän. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#1108 • • Jago un-trained monkee
Suunnitelmat tulevaisuudelle alkaa hahmottua. Tulevaisuus vaikuttaa aika mahtavalta ajalta, eikä nykyisyyttäkään voi kuvailla kun vaan loistavaksi.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mark_hamilton__

Posts: 162

#1109 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer
Olen huomannut sen, että jos ja kun harrastuksesta tulee palkkatyö niin ks. asia harrastuksena alkaa maistua puulta ja sitä vaan ei enää jaksa palkallisen työn jälkeen harrastaa.

EDIT: Kuka hemmetti haluaa pelaa Neverii, kun tietää, että pitää tappaa 10000 tuhatta lepakkoa viemärissä, että saa uuden levelin.. ja kaikki muut hahmot on 30 levelillä, joten ne ei voi liittyä ryhmään mun hahmon kans, koska tasapaino menee pelistä, joten en voi tehdä Questeja kun siellä viemärin pohjalla on liian isoja mörköjä josta se mustakalanaaman varastettu artifakti pitää hakee.. ja siis Questeja ei voi tehdä yksin 1st lvl - 4th lvl hahmolla.. ja yhestä questista saa XP:tä sen verran kun tappamalla 100 lepakkoa..
mariq

Posts: 2,154

#1110 • • mariq

Replying to Olen huomannut:

... että toivottomuus ei ole huono asia. Jos ei enää toivo, ei myöskään enää pelkää, ja siten voi saavuttaa tilanteen täydellisen hyväksynnän. *yingyang*



Tää oli kyllä melkonen oivallus. Jos ei tarvi pohtia, onko toivoa vai ei, niin ei tarvi myöskään pelätä mitä tapahtuu. Kun tulevaisuus on kuitenkin mysteeri eikä siihen voi omia rajojaan enempää vaikuttaa, ei sitä kannata stressatakaan.
Turha huoli toimii erinomaisesti lähinnä onnellisuutta ehkäisten.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#1112 • • Edited Jago un-trained monkee
You take my breath away.... fucking mental

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mariq

Posts: 2,154

#1113 • • mariq
..että jotkin asiat sitä ottaa käsitteelyynsä vasta kun on aivan ehdoton pakko. Ja että on hienoa, että elämä on niin arvaamatonta, että niitä pakkoja ajoittain tulee vastaan *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#1114 • • Jago un-trained monkee
Mene näköjään tääkin päivä haaveissa ja mailia kirjotellessa. Itse mailin kirjottamisessa kestäis varmaan 10minuuttii, jos vaan en jokaisen lauseen jälkeen jäis ajattelee kaikkee hassuu*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#1115 • • Oj Keep it FILTHY
Että haluaisin soitella hardhousea / hard nrg:tä jossain clubilla *hih*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

sapeli

Posts: 11,768

#1116 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että olen viime aikoina ollut herkkä pahoittamaan mieleni kritiikistä. Kummallista.

Edit: itse asiassa nyt kun vähän fiiliksiä maistelen niin olen viime aikoina muutenkin ollut herkempi tunnelmille, positiiviset ja negatiiviset tapahtumat tuntuu värittävän voimakkaammin elämää. Jänskää.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Decion

Posts: 1,569

#1117 • • Decion Koneradio

Replying to Olen huomannut:

Että haluaisin soitella hardhousea / hard nrg:tä jossain clubilla *hih*



Että haluaisin ottaa b2b revanssin *pahis*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Oj

Posts: 1,349

#1119 • • Oj Keep it FILTHY
Et tää on "nopeiten" menny vuosi koko mun elämäni aikana.. *ding*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Decion

Posts: 1,569

#1120 • • Decion Koneradio

Replying to Olen huomannut:

Et tää on "nopeiten" menny vuosi koko mun elämäni aikana.. *ding*



Sama! lieneekö se 6kk pitkä onnettomuus vuoden alussa osasyynä sullakin siihen että aika tuntuu lentävän? *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-