Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 551,130 views

Oj

Posts: 1,349

#1121 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Olen huomannut:


---
Et tää on "nopeiten" menny vuosi koko mun elämäni aikana.. *ding*
---


Sama! lieneekö se 6kk pitkä onnettomuus vuoden alussa osasyynä sullakin siihen että aika tuntuu lentävän? *nauru*


Onnettomuus *nauru* hah.. mut joo samaa oon miettiny et se taitanee olla syynä.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Decion

Posts: 1,569

#1122 • • Decion Koneradio

Replying to Olen huomannut:


---

---
Et tää on "nopeiten" menny vuosi koko mun elämäni aikana.. *ding*
---


Sama! lieneekö se 6kk pitkä onnettomuus vuoden alussa osasyynä sullakin siihen että aika tuntuu lentävän? *nauru*
---

Onnettomuus *nauru* hah.. mut joo samaa oon miettiny et se taitanee olla syynä.



nii ku siel ei ajatellu ajankulua muuten ku sillai et kui paljo enää on palvelusaamuja eikä koko vuotta jäljel :P Ja äijäl tuli ironisesti just "362" viestiä täyteen klubbaris *nauru* onneks ei ollu kuiteska nii paljoo aamuja ^_^

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

mariq

Posts: 2,154

#1123 • • mariq
.. että olen tainnut olla pikkuisen pihalla viime kuukaudet. *ding*
Palasin just yhden projektin pariin, josta pitäisi tehdä uusi versio ja joka on hetken lepäillyt, kun on tehty muita hommia. Meni sormi suuhun kun koitin saada tolkkua siitä, miten sitä oikeestaan oon tehnyt. Jos nyt jonkun muun pitäis alkaa tekemään mun töitä tän sekamelskan keskellä, niin ei kyllä kateeksi kävisi..
Tekisi melkein mieli käyttää ne jäljellä olevat kesälomapäivät organisoitumiseen *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#1124 • • mariq
.. että aamulla pari kertaa torkahtamisesta saa illuusion unesta *hih* ja vaikkei käytännöllisesti katsoen ois oikeastaan nukkunu juuri lainkaan, siinä ehtii nähdä sen verran unta, että pää ihan melkein resetoituu *hihu*

Nyt voin siis uskotella itselleni, että olen nukkunut ja skarpata siitä vireyttä *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Kolera

Posts: 4,256

#1126 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Olen huomannut:

Se on taika juomista % tippunu, tai on käynyt niin huono tuuri, että viina pää olisi ''parantunut''
Vittu päälle 40 euroa meni Tivolissa enkä siltikkään ollu päissään! Ala ikäisenä siihen vielä riitti yksi siideri pullo! PRKL!



tai tivolin viinamitat on mitä on =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

JiiV3e

Posts: 673

#1127 • • JiiV3e

Replying to Olen huomannut:


---
Se on taika juomista % tippunu, tai on käynyt niin huono tuuri, että viina pää olisi ''parantunut''
Vittu päälle 40 euroa meni Tivolissa enkä siltikkään ollu päissään! Ala ikäisenä siihen vielä riitti yksi siideri pullo! PRKL!
---


tai tivolin viinamitat on mitä on =P


Koko rovaniemen =P
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1128 • • Aurinkoneiti
ettei kylmyys iske ollenkaan ulkona, kun kävelee rauhallisesti. Sykekin on rauhallinen, ja veri kulkee käsiin ja jalkoihin asti.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1129 • • Aurinkoneiti
tarvitsevani päivittäistä metsässä liikuskelua. Huomasin myös, ettei lumi estä saamasta metsän energiaa itselleni. Puissa näkyi olevan paljon lämpöä. *hihu*
pululu

Posts: 1,102

#1130 • • pululu .jemmutti.
et ei ne aussitytöt ookaan niin nättejä kuin mitä vois kuvitella. Mut.. noi kundit....!!! Aah! :D

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Jago

Posts: 4,039

#1131 • • Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:

et ei ne aussitytöt ookaan niin nättejä kuin mitä vois kuvitella. Mut.. noi kundit....!!! Aah! :D


Oon huomannu, että hirveen moni hyvännäkönen kundi tuntuu muuttavan muista maista ausseihin. Selkeesti niillä on joku feromoni mitä ne levittää ilmaan, joka houkuttelee hyvännäkösii jätkii*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KitSu

Posts: 707

#1132 • • KitSu Kitsunegari

Replying to Olen huomannut:

tarvitsevani päivittäistä metsässä liikuskelua. Huomasin myös, ettei lumi estä saamasta metsän energiaa itselleni. Puissa näkyi olevan paljon lämpöä. *hihu*



Sama tääl..Kyl kerran päiväs pitää päästä mettään rämpiin..joko suksilla tai sit iliman! *hymy*
Eilettäin ponjasin taas tuolt omast metästä 5 metsäkaurista ja yhen jäniksen *pupu*

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1133 • • Aurinkoneiti

Replying to Olen huomannut:


---
tarvitsevani päivittäistä metsässä liikuskelua. Huomasin myös, ettei lumi estä saamasta metsän energiaa itselleni. Puissa näkyi olevan paljon lämpöä. *hihu*
---


Sama tääl..Kyl kerran päiväs pitää päästä mettään rämpiin..joko suksilla tai sit iliman! *hymy*
Eilettäin ponjasin taas tuolt omast metästä 5 metsäkaurista ja yhen jäniksen *pupu*



*sydän*
Hendryk

Posts: 510

#1134 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
...että aina kun jolta kulta (varsinkin pikkujulkkikselta) kysytään jossain lehdessä lukuvinkkiä tai mikä kirja on juuri nyt kesken, niin se kirja on aina englanninkielinen.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Jago

Posts: 4,039

#1136 • • Jago un-trained monkee
Että vaikka joku ihminen vituttaiskin mua en osaa käyttäytyä vihaisesti tai loukkaantuneesti. Heti tulee kohtelias moodi päälle. Varsinkin, jos toinen on vähemmän tuttu.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

cletus

Posts: 369

#1137 • • cletus
..et vietän enemmän aikaa muualla kuin kotikonnuilla.
Goala

Posts: 332

#1138 • • Goala It is your own imagination!
että olen hyvin väsynyt..

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1140 • • peikkolapsi miisa the maskotti
että varmin tapa saada asiakas myymälään on istua pöydällä ja varmin tapa saada kassalle kun lähtee sieltä itse pois.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla