Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 550,145 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#1082 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olen huomannut, että aika paljon lukukokemukseen vaikuttaa, että mihin aikaan ja missä tilanteessa sen suorittaa.

En ollut saanut oikein mitään otetta Lenna Parkkisen esikoisromaaniin Sinun jälkeesi Max, mutta yritinkin lukea sitä sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Ihmettelin ylistäviä arvioita ja olin jo palauttamassa kirjaa kirjastoon. Päätin sitten antaa kirjalle toisen mahdollisuuden ja otin sen työmatkalukemisiksi, niin jo kahdessa päivässä kirja on alkanut aukeamaan ihan toisella tavalla.

Sitten taas Elina Tiilikaisen Punainen mekko menee ihan mainiosti ennen nukkumaanmenoa. Tai no mainiosti ja mainiosti, kun ei sitä malttaisi laskea käsistään...
Santutar

Posts: 405

#1083 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan *hymy*
epicuros

Posts: 7,734

#1084 • • epicuros
et mulla on aikasta huono viinapää. Eilen olin aika naamarit kuudesta bissestä :O

--
Valid criticism does you a favor.

Dj WerneX

Posts: 394

#1085 • • Dj WerneX
oon vaan joo huomannut että oon viisas :D
Kolera

Posts: 4,256

#1086 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
taas kerran että viha on jotakuinkin ainoa eteenpäin ajava voima.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Funktion

Posts: 1,720

#1087 • • Funktion over 9000
että juhannus on kohtalaisen turha juhla.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1088 • • Aurinkoneiti
, että nukkuminen lattialla ilman patjaa on mukavaa, myös selälle.
Jago

Posts: 4,039

#1089 • • Jago un-trained monkee
Olen huomannut, että yksin päätyy mitä omituisemmille jatkoille. En ois koskaan kestäny tätä seurustellessani, mutta nyt nää oli itteasiasa aika mielenkiintoset. Olin ekaa kertaa se sinkku 2 pariskunnan kanssa. Oli outoa, mutta näin vaan lisää syytä jatkaa erilläään. En koskan haluisi, etä meidän parisuhde olisi mennyt tuohon tilaan :/

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tomppi

Posts: 1,600

#1090 • • tomppi thzombie ™
...että ilmassa on vähän savua!

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Ergilion

Posts: 751

#1091 • • Ergilion
Karkin ja muiden herkkujen (sipsut yms) halut hävinneet. Limsaa menee tosin hitusen enemmän kuin ennen.

Alkoholiakaan ei tee mieli enää samalla tavalla kuin puoli vuotta takaperin. *igor*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jokke L

Posts: 1,203

#1092 • • Jokke L [GoodMusic]
että oon siirtyny vähemmän hiilihydraattipitoiseen ruokavalioon. ei nyt kovin paljoa, mut jossain asioissa välttää esim sokeria niin paljo ku mahdollista. isoveljestä mallia. *hihu*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jago

Posts: 4,039

#1093 • • Jago un-trained monkee
Että taidan ihan oikeesti tarttee uudet kajarit. Kuuntelen musaa kajareista jotka tuli mun EDELLISEN koneen yhteydessä*eiei*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1094 • • Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:

jokke_, 30.7.2010 21:45:
että oon siirtyny vähemmän hiilihydraattipitoiseen ruokavalioon. ei nyt kovin paljoa, mut jossain asioissa välttää esim sokeria niin paljo ku mahdollista. isoveljestä mallia. *hihu*

Se yllättäen auttaa elimistöä pysymään energisine. Tuntuu paradoksaaliselta, mutta käsittääkseni syy on se, että jos syöt nopeita hiilaeita sun elimistön insuliinin määrä kasvaa salamannopeesti ja kun oot käyttäny ne hiilarit elimistö yrittää edelleen hajottaa niitä kovalla vauhdilla ja siks verensokeri päätyy putoamaan alas.
Ittelläni ainakin katoaa makeenhimo osittain myös ton takii. Ei vaan oo tarvetta*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1095 • • Jago un-trained monkee
Mä oon ollu jokaisen päivän viime perjantain jälkeen joko kännissä tai darrassa*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

noemi

Posts: 535

#1096 • • noemi
..että yksi ärsyttävimmistä klubittajatyypeistä ovat baaritiskillä yms. seuraan änkeävät wannabe-deejiit/tuottajat jotka yrittävät päteä (iskeä?) leveilemällä olemattomilla musiikillisilla ansioillaan ja vielä surkeammalla musiikkitietämyksellään...

"
- joo on kyllä hyvä tuottaja se X, ja muuten, mä teen iteki musaa!
- onks sulla ihan hardikamoja vai väsäätkö pelkällä softalla?
- öööö no joo siis just hardia mä teen, mulla on toi FL Studio koneella, et sillä...tosi hyvää matskua, et saan varmasti kohta julkastuu!
- corea?
- eiku hardstylea, niinku Scooter.
- no ei muuta ko onnea uralle (poistun takavasemmalle kiroilemaan...)
"

AAAAARRRGGHHHHHH YOU'RE WASTING YOUR TIME WITH ME! UNDERSTAND?!? *dissaa*

--
Oikeutta koneille!

Jago

Posts: 4,039

#1098 • • Jago un-trained monkee
Kuningas alkoholi is not my friend *eiei*
Tuntuu lähtevän muisti tosi helposti. Tuntuu siltä, että mun viinapää on huonontunu jatkuvasti siitä lähtien, kun ekaa kertaa oon viinaa juonu*ding* Tää kesä varsinkin on ollu ihan älytön. Vedan pari siiderii ja oon kaatokännissä. Ei ton pitäis olla ees mahollista*whaat*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

ValaX

Posts: 3,891

#1099 • • ValaX
että aikaisemmin haukkumani Paul Oakenfoldin "perfecto vegas" mix cd onkin ruvennut kuullostamaan ihan hyvältä. Trancempihan toi mielestäni on kun herran edelliset hankkimani mix cd:t. Nyt on sitten musamaku vähän monipuolistunut, tai jotain...?
SamHard

Posts: 2,098

#1100 • • SamHard
Että roskaruoka aktivoi niitä nautintoa ja riippuvuutta
aiheuttavia reseptoreja enemmän kuin rööki! Olihan tosta
kai tehty tutkimuskin, mutta pitää todeta että käytännössä
voin olla polttamatta helpommin, kuin olla ostamatta pippuripihviä,
tai tukusta naudan ulkofilettä, ja tehdä siitä pihvejä himassa!=)