Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,844 views

turquoise

Posts: 732

#1041 • • turquoise e-ra2co

Replying to Olen huomannut:

KooKie, 11.1.2010 21:07:
---


Siis tomiihan puhui tuossa siitä, että henkilön vapaaehtoinen ulosjättäytyminen "piiripienipyörii":stä herättää sitä "sorsimista" joillain tasoilla.



Mun mielestä se oli sillai kirjoitettu, että jos henkilö ei halua käydä after work -aktiviteeteissa, on OK sorsia häntä koska "hän ei varmaan erityisemmin tykkää meistä". Sorsimiseen liittyyjotain kiusaamista, eikä työpaikalla saisi tämmöistä tapahtua. Ei henkilön poisjättäytyminen välttämättä tarkoita sitä, että hän ei tykkäisi työkavereistaan. Toiset vaatii vaan jotain syvempää, ja olisi hyvä tiedostaa sekin. Siks mä kirjoitin tuolla lailla.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

KooKie

Posts: 4,338

#1042 • • KooKie aka. Petress Pan

sativa, 11.1.2010 21:29:
Mun mielestä se oli sillai kirjoitettu, että jos henkilö ei halua käydä after work -aktiviteeteissa, on OK sorsia häntä koska "hän ei varmaan erityisemmin tykkää meistä". Sorsimiseen liittyy jotain kiusaamista



Tuota "sorsimiseen liittyy jotain kiusaamista" en myöskään allekirjoita (siis sorsiminen käsitteenä ei edellytä aktiivista kiusaamista). Varsinkin koulukiusaamiseksi mielletään usein tilanteet, jossa lapset eivät halua "kaveerata" joidenkin lasten kanssa, esimerkiksi kutsua näitä synttäreilleen. Itseasiassa monessa tapauksessa tämä "sorsinta" on omien kokemuksieni mukaan nimenomaan sitä toisen huomioon ottamattomuutta, mikä ei ole mielestäni tuomittavaa tapauksissa, joissa tämä toinen on etääntynyt oma-aloitteisesti muista. Varsinkin myöhemmällä iällä työelämässä pelinavauksien tekemättömyys suuntaan, josta palloa ei takaisin kuulu, on mielestäni täysin ymmärrettävää.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

turquoise

Posts: 732

#1043 • • turquoise e-ra2co
että mun on ihan pakko analysoida koko ajan ympärillä olevia hajuja! Kaverilla meinas mennä hermot, kun rampattiin pihalla röökillä ja joka kerta sisälle tultaessa oli pakko kommentoida kämpän hajua - ekalla kertaa pesto, tokalla kodikas, kolmannella entisten Jehovantodistaja-naapureiden koti, neljännellä oli pakko sanoa, että haisee täällä vähän itseasiassa valkosipulikin - oliko niissä patongeissa? jne. *nauru* Ei vittu

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

kinderi

Posts: 1,783

#1044 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
..että herätys 6.40 ei sovi mulle *haukottel*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ValaX

Posts: 3,891

#1045 • • ValaX
että sairaalassa oleminen on kallista lystiä, 32,50€/päivä. Kiva lasku viideltä päivältä..
kinderi

Posts: 1,783

#1046 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Olen huomannut:

vala, 20.1.2010 18:56:
että sairaalassa oleminen on kallista lystiä, 32,50€/päivä. Kiva lasku viideltä päivältä..



Oliko sulla yksityishuone vai kuinka se noin kallis oli!?!?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

m1kk3

Posts: 5,560

#1047 • • m1kk3 no-life
....että hiihtäminen on oikeesti ihan helvetin mukavaa :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ValaX

Posts: 3,891

#1048 • • ValaX

Replying to Olen huomannut:

kinderi, 20.1.2010 20:06:
---
vala, 20.1.2010 18:56:
että sairaalassa oleminen on kallista lystiä, 32,50€/päivä. Kiva lasku viideltä päivältä..

---


Oliko sulla yksityishuone vai kuinka se noin kallis oli!?!?



ei, kyl siin joku papparainen oli örisemässä verhon takana:) Tosin myöhemmin se siirrettiin sieltä jonnekkin muualle, joten sain yksityishuoneen parille viimeselle päivälle:)
noena

Posts: 3,138

#1049 • • Edited noena first breath after coma
...etten enää yski ja kröhi jatkuvasti! Jännää kun sitä tässä onkin monet vuodet tullut kröhistyä :D Tervemenoa tupakkayskä! *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#1050 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että inhoan rucolaa! *sars*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ValaX

Posts: 3,891

#1051 • • ValaX
että paakkuuntuva kissanhiekka on äärettömän hyvä keksintö
Goala

Posts: 332

#1052 • • Goala It is your own imagination!
Olen huomannut... puhuvani ittekseen todella paljon :D

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Jusna666

Posts: 1,447

#1054 • • Jusna666 Diablo
Olen huomannut, että lady gagan bad romance biisissä on ihan jäätävän kovat hooverit, vaikkakin artisti ja biisi muuten on vitun ärsyttävä.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

aivomassa

Posts: 230

#1055 • • Edited aivomassa are you ready to lose control ?
kun joku hymyilee minulle kadulla niin se tarttuu ja saa minutkin hymyilemään vaikka oloni olisi kurja :) + miehille on perkeleen vaikeaa ostaa lahjaa >.< :D

--
Dont expect us to be quiet !

ValaX

Posts: 3,891

#1056 • • ValaX
että vaikka trance on alkanut olee ainakin mulle suht kuollutta viime aikoina, niin Markus Shulzin mixaus cd:t on alkanu olee ainoita trana kokkareita mitä uskallan enää hankkia.



tilattu*plur*
SamHard

Posts: 2,098

#1057 • • SamHard

Replying to Olen huomannut:

Jusna666, 18.2.2010 15:41:
Olen huomannut, että lady gagan bad romance biisissä on ihan jäätävän kovat hooverit, vaikkakin artisti ja biisi muuten on vitun ärsyttävä.



Olen soundibongarina huomannut, että kyseinen huuver on Sylenth1
dominator presetti*hih*
Kolera

Posts: 4,256

#1058 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ET MUN INTERWEBBI KATKES. NYT DATAAN PORUKOILTA

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#1059 • • mariq
..että lasin särkymisestä helähtää oikeestaan aikas kaunis ääni.. *ding* *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

DJ Rx

Posts: 2,527

#1060 • • DJ Rx FINRG Recordings
... naapurin setä ei seksiäänistä perusteella kestä 2 min pitempään *uros*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.