1,340 posts, 67 pages, 566,519 views
Ana-5000, 23.12.2008 21:19:
---
Kolera, 16.11.2008 14:37:
että pidän väkivaltaa oikeutettuna toimenpiteenä saadakseni "kiusaamisen" loppumaan.
Oli taas niin lähellä etten rojauttanu kyynärpäällä tyttöä naamaan kun ei suostunut lopettamaan puremista vaikka ainakin 2 kertaa kovaan ääneen sanoin et oikeesti nyt loppu saatana.
---
Naiset kato luulee, että niillä on täysi oikeus käyttää mm. puremisen tyylistä väkivaltaa siksi, että miehet on niin sovinistisia ettei ne lyö takaisin.
Auta armias jos kundi ois purru, oisit varmasti antanut fyysistä palautetta. Naisia taas suojelee sovinistinen kaksoisstandardi, jonka purkamista kovinkaan feministi ei kehtaa ehdottaa ;)
Itse henkilökohtaisesti inhoan joidenkin tyttöjen "söpöä" tapaa purra ihmisiä. Defenestraation arvoinen synti ihmisyyttä vastaan.
vns, 8.2.2009 18:29:
---
[Siru], 8.2.2009 18:28:
olen huomannut että ihania ihmisiä on aika harvassa.
---
:(
sapeli, 10.2.2009 10:07:
... että Suomessa tosiaan on kauneimmat taivaat. Täällä on jotenkin sopivasti pilviä ja jäähileitä ilmassa, ja aurinko paistaa joko erikoisessa kulmassa tai muuten vaan pitkään.
Goalla oli muuten kaunista mut siel oli pilvettömät (eli tylsännäköiset) taivaat, ja ei ollut juurikaan auringonnousua tai -laskua, tuli vaan nopeasti pimeä.
mariq, 10.2.2009 10:26:
Olen myös huomannut, ettei taivas ole koskaan vihreä. Aamuisin usein on taivas "alempaa" keltainen ja muuttuu sitten korkeammalla siniseksi, muttei koskaan ole edes vihertävänsävyinen siinä välissä. Jännää
mariq, 10.2.2009 10:26:
Eilen töistä lähtiessäni pääsin taas ihailemaan taivasta, kun kuu oli nousemassa samaan aikaan kun aurinko oli laskemassa, ja aivan valtavan kokoinen oranssinsävyinen kuu möllötti just horisontin yläpuolella Kyllä harmitti ettei ollut kamera mukana.
sapeli, 8.3.2009 11:05:
Olen huomannut että bileitä valitessa kannattaa miettiä aika paljon myös sitä millaista porukkaa sinne on tulossa. Kivat kanssabilettäjät voi pelastaa muuten huonommatkin bileet, ja toisaalta idiootit kanssabilettäjät voi pilata muuten erinomaiset bileet. Se on vaan todettu että joihinkin tapahtumiin ja joihinkin paikkoihin tulee idioottia porukkaa enemmän kuin toisiin.