Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,218 views

Inferno@Tre

Posts: 678

#141 • • Inferno@Tre Hervanta UG

Enkeli, 5.12.2006 18:11:
..Ja että pikkukoirasta tulee mielettömästi kakkaa *nauru*



Paskooko oman painonsa verran? *nauru*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Sssan*

Posts: 651

#143 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Olen huomannut että puhuminen auttaa vaikka toinen oliskin ihan tuppisuuna..tulee sellanen "puhtaampi" olo!
Huomannut myös että kun oon nälkäinen enkä saa heti ruokaa olen myös vaarallisen Räjähdysherkkä ja kiukkuinen *grr*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

ella_

Posts: 1,329

#144 • • ella_
Olen huomannut...

...ETTÄ MULLA ON HUOMENNA VALMISTUJAISET AHAHAHAHAHAHAH ^__________^

--
Elementary, my dear.

akir0

Posts: 2,554

#145 • • akir0 idleRPG champion 2009

ella_, 14.12.2006 19:06:
Olen huomannut...

...ETTÄ MULLA ON HUOMENNA VALMISTUJAISET AHAHAHAHAHAHAH ^__________^



Onneksi olkoon!
embrace

Posts: 45

#146 • • Edited embrace asot
Olen huomannut, että joillekkin millään ei ole mitään väliä, mutta jollekkin toiselle se voi olla kaikki. *hali*
larzizi

Posts: 1,661

#147 • • larzizi
...että mua kusetetaan nykyään ihan urakalla. En tiedä olenko sitten niin helppo kohde, joka uskoo kaiken, mutta ei tätä kusetusta joutunut kokemaan omalla kohdalla näin paljon aikaisemmin *ding*

Tosin nyt en oikein tahdo uskoa enää mitään, kun olen tottunut siihen, että mua kusetetaan jatkuvasti *hmph*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Woox

Posts: 146

#148 • • Woox

owned, 16.12.2006 23:27:
Olen huomannut, että joillekkin millään ei ole mitään väliä, mutta jollekkin toiselle se voi olla kaikki. *hali*



Samaa mieltä ..
%

Posts: 568

#149 • • %
...että elämä ei oo reilua ja vitutuksella ei ole välillä mitään rajaa. Ja sen, että joku perkele hyläs mun harkkatyön tyyliseikkojen takia ja toivotti mut kurssille uudestaan ens vuonna, voi vitun vittu, ja muutenhan harkkatyö toimii kuin unelma. Vittu mitä haistavittu meininkiä*dissaa*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Lerna

Posts: 320

#150 • • Lerna

%, 17.12.2006 01:42:
...että elämä ei oo reilua ja vitutuksella ei ole välillä mitään rajaa.


niinpä mut tuli huomattuu ettei asiat ei oo lähellekkää nii perseellään ku vois olla :)
Tink3

Posts: 55

#151 • • Tink3 ||| | ||| || || |||||| |
ettnä olen humalassa*ding*

--
_-Tink3-_

evvk

Posts: 1,918

#152 • • evvk
Että kun tarpeex ryyppää niin tulee oksennus
Chatte

Posts: 4,085

#153 • • Chatte Team Teknolipat :)
Olen huomannut, että sunnuntai-aamuna näihin aikoihin Klubbarissa on aika vähän jengiä hereillä: Äsken online-listalla näkyi minun lisäkseni vain metsis. Onnistuisikohan joskus bongaamaan tilanteen, että on ainoa? *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#154 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Chatte, 17.12.2006 08:55:
Onnistuisikohan joskus bongaamaan tilanteen, että on ainoa? *hih*



Mä olen onnistunut joskus olemaan ainoa koko paikassa :D esim. joskus 6-7 aikaan su ja ma välisenä yönä vois olla aika otollinen aika *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

larzizi

Posts: 1,661

#155 • • larzizi
Olen huomannut, että meidän sauna on ihan paska *dissaa* Just sellanen, jossa löylyt piiskaa ihan sikana. Aikaisemmin en ole tajunnut, että oma sauna on noinkin huono.

En ole mikään erityinen saunan ystävä, mutta kyllä usein kaveriporukassa tulee käytyä, mutta harvemmin yksin. Tähän mennessä olen löytänyt tasan yhden niin hyvän saunan, että siellä voisin olla vaikka kuinka kauan *joo* Sais vaan itellekin sellasen *hmph*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Timce

Posts: 5,381

#156 • • Timce

larzizi, 18.12.2006 20:27:
Olen huomannut, että meidän sauna on ihan paska *dissaa* Just sellanen, jossa löylyt piiskaa ihan sikana. Aikaisemmin en ole tajunnut, että oma sauna on noinkin huono.

En ole mikään erityinen saunan ystävä, mutta kyllä usein kaveriporukassa tulee käytyä, mutta harvemmin yksin. Tähän mennessä olen löytänyt tasan yhden niin hyvän saunan, että siellä voisin olla vaikka kuinka kauan *joo* Sais vaan itellekin sellasen *hmph*



Sulla on liian iso kiuas tarvittavaan löylymäärän/saunan kokoon nähden.. Tuttua touhua. *joo*
Myös koskikivet auttaa jossain määrin = Antaa pehmeämmän löylyn.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

larzizi

Posts: 1,661

#157 • • larzizi

Timce, 18.12.2006 20:37:
Sulla on liian iso kiuas tarvittavaan löylymäärän/saunan kokoon nähden..



Mjoo, hyvin paljon mahdollista *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

embie

Posts: 531

#158 • • embie Shwoopsie poo
Että läheisyyden ja hellyydenkipeänä on vaikea sanoa EI... *uuh*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#159 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Olen huomannut, että tribaaliprogea parempaa ei ole!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D