Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 549,969 views

Avatar
#761 • • Edited REivaaja Guest

Zeratul, 16.9.2008 14:29:
Jes! Aattelinki et sun on jostain käsittämättömästä syystä ihan pakko vastata jotai, miten sul rittää aika selata joka hemmetin viestiketju läpi josko joku puhuis susta? Oot muuten mahtava tyyppi, lähetään kahville illalla, ei sul kuitenkaa oo liikaa kavereita ainakaa klubbarissa. *joo*

Joo kato ku tääl vallitsee sellanen käytäntö et pitää aina ilmottaa kuka ärsyttää, ei niinkään mikä ärsyttää.

Ja on mulla... Mä hei niiku tunnen skenestäki jengii ja jos et käyttäydy, käytän valtaani. :D
Zeratul

Posts: 1,170

#762 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 16.9.2008 14:34:
Ja on mulla... Mä hei niiku tunnen skenestäki jengii ja jos et käyttäydy, käytän valtaani. :D


Nyt rupes kyl pelottaa ettet vaa lähetä esim. Kidee tai Samii hakkaa mua. *nauru*

Pitiks toi muuten lukee nii et ei oo tunnelmallisia kahvihetkiä tiedossa? Surullista :`(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#763 • • REivaaja Guest

Zeratul, 16.9.2008 14:45:
---
REivaaja, 16.9.2008 14:34:
Ja on mulla... Mä hei niiku tunnen skenestäki jengii ja jos et käyttäydy, käytän valtaani. :D

---

Nyt rupes kyl pelottaa ettet vaa lähetä esim. Kidee tai Samii hakkaa mua. *nauru*

Pitiks toi muuten lukee nii et ei oo tunnelmallisia kahvihetkiä tiedossa? Surullista :`(

Kuka Sami :D

Äläs nyt vedä tätä fyysiselle tasolle.

Kyllä me voidaan joku päivä kaljalle lähtee. Nyt oon kipee.

Sä oot nyt ymmärtäny väärin. En mä näit ketjuja lue itseäni etsien vaan vääryyttä ja kohtuuttomuutta etsien. Mä oon niiku piuhojen Bätmän.
Zeratul

Posts: 1,170

#764 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 16.9.2008 14:57:
Kuka Sami :D


Sami on yks niitä harvoja skenessä jotka on lisänny sut kaverikseen. Onks loputki niistä noin hyviä kavereita ettet ees oikeita nimiä tiiä? :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#765 • • REivaaja Guest

Zeratul, 16.9.2008 15:03:
---
REivaaja, 16.9.2008 14:57:
Kuka Sami :D

---

Sami on yks niitä harvoja skenessä jotka on lisänny sut kaverikseen. Onks loputki niistä noin hyviä kavereita ettet ees oikeita nimiä tiiä? :D

Kato tän kaiken sivutuotteena mä tiedän kuka on mun kaveri ;) Kyllä mä nimet tiedän. Sunkin jos haluan. Tai vaikka puhelinnumeron ja osoitteenki. Älkööt pelästy. Mun bätmän boxerit on pesussa.

Ja tiedän. niitä on niin monia. En tajunnut että tarkoitit jotain mun listasta...
sapeli

Posts: 11,768

#766 • • sapeli jokukukamikä?

Zeratul, 16.9.2008 15:03:
---
REivaaja, 16.9.2008 14:57:
Kuka Sami :D
---
Sami on yks niitä harvoja skenessä jotka on lisänny sut kaverikseen. Onks loputki niistä noin hyviä kavereita ettet ees oikeita nimiä tiiä? :D



Mielenkiintoista kyllä, jos on lisännyt jonkin ignoreen, hän näkyy tuolla kaverina. Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#767 • • REivaaja Guest

sapeli, 16.9.2008 15:07:
Mielenkiintoista kyllä, jos on lisännyt jonkin ignoreen, hän näkyy tuolla kaverina. Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.



Vitsi sä oot vikkelä. Mutta mäpä oonki näkymätön *hihu*
Zeratul

Posts: 1,170

#768 • • Zeratul Captain miserable

sapeli, 16.9.2008 15:07:
Mielenkiintoista kyllä, jos on lisännyt jonkin ignoreen, hän näkyy tuolla kaverina. Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.


:DDD Aivan mahtava juonenkäänne! Ja jännästi toi tieto vielä sopi tän otsikon alle! *joo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

sapeli

Posts: 11,768

#770 • • sapeli jokukukamikä?

Euphoria, 16.9.2008 15:32:
---
sapeli, 16.9.2008 15:07:

Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.
---
Tiedät väärin. FAIL..



I stand corrected, ihmeiden aika ei ole ohi... Montakohan noista "kavereista" on oikeasti vaan laittanut REivaajan ignoreen? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#771 • • REivaaja Guest

sapeli, 16.9.2008 15:33:
I stand corrected, ihmeiden aika ei ole ohi... Montakohan noista "kavereista" on oikeasti vaan laittanut REivaajan ignoreen? *hih*

Yritäs nyt vitun emo käyttäytyä.
GrimsouL

Posts: 468

#772 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Tääl onki mielenkiintoset keskustelut... :D

Hyvä yönritari jotka meitä puolustaa klubham-cityssä, oot mun sankari! *sydän**piis*
Zeratul

Posts: 1,170

#773 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 16.9.2008 15:57:
---
sapeli, 16.9.2008 15:33:
I stand corrected, ihmeiden aika ei ole ohi... Montakohan noista "kavereista" on oikeasti vaan laittanut REivaajan ignoreen? *hih*

---
Yritäs nyt vitun emo käyttäytyä.


Oliko noin vaikeeta esittää asiallisesti kantas kysymykseen sen sijaan et rupeet heittää henkilökohtasuuksiin menevää läppää joka ei mitenkään liity asiaan? Kaiken lisäks toi oli tosi surkee yritys solvata, varmaan yks jos toinen on mun kanssa yhtä mieltä siitä et miehet sais oppia näyttämään tunteensa useemmin.
Miks sun mielestä tunteellisuus tai tunteiden näyttäminen ois huono asia?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#774 • • Edited REivaaja Guest

Zeratul, 16.9.2008 19:16:
Oliko noin vaikeeta esittää asiallisesti kantas kysymykseen sen sijaan et rupeet heittää henkilökohtasuuksiin menevää läppää joka ei mitenkään liity asiaan? Kaiken lisäks toi oli tosi surkee yritys solvata, varmaan yks jos toinen on mun kanssa yhtä mieltä siitä et miehet sais oppia näyttämään tunteensa useemmin.
Miks sun mielestä tunteellisuus tai tunteiden näyttäminen ois huono asia?

Jos tunteet menee järjen edelle, on ne turhia. Ne estää ajattelun objektiivisella tasolla.

Ja jos sä hyväksyt vittuilun toiseen suuntaan, et voi kieltää sitä toiseen suuntaan.

Ei toi ollu kysymys...
Zeratul

Posts: 1,170

#775 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 16.9.2008 19:19:
Jos tunteet menee järjen edelle, on ne turhia. Ne estää ajattelun objektiivisella tasolla.


Tossahan oli jopa jotain järkee. Ehkä. Mut missä välissä täs on joku toiminu tavalla jossa tunteet menee järjen edelle? Ei ollu kauheen vakuuttava perustelu loppupeleissä.

Ja jos sä hyväksyt vittuilun toiseen suuntaan, et voi kieltää sitä toiseen suuntaan.


En mä oo vittuiluu keltää kieltämässäkää, tieshän sen jo heti alkuun ettet sä pysty kovin pitkään jatkaa keskustelua alkamatta vittuilemaan. Päinvastoin, vittuiluhan on ihan parasta, miks ihmeessä jaksaisin jankata sun kaa jollen mä sais jotain sairasta mielihyvää tästä järjettömyydestä? ;D

Ei toi ollu kysymys...


Mikä kohta lauseessa "Montakohan noista "kavereista" on oikeasti vaan laittanut REivaajan ignoreen?" viittaa sihen ettei kyseessä oo kysymys? Kysymys ei tosiaan ollu osotettu suoraan sulle, mut oli se silti kysymys.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#776 • • REivaaja Guest

Zeratul, 16.9.2008 19:31:

Mikä kohta lauseessa "Montakohan noista "kavereista" on oikeasti vaan laittanut REivaajan ignoreen?" viittaa sihen ettei kyseessä oo kysymys? Kysymys ei tosiaan ollu osotettu suoraan sulle, mut oli se silti kysymys.

Se oli retorinen kysymys... JA kannattaa varmaan lukea uudestaan jos et vittuilua erota...
Zeratul

Posts: 1,170

#777 • • Zeratul Captain miserable

REivaaja, 16.9.2008 19:32:
Se oli retorinen kysymys... JA kannattaa varmaan lukea uudestaan jos et vittuilua erota...


Miten nii en erota? Kielsinkö erottavani? :D
Mut sä heitit jotain mikä ei enää millään tapaa liittyny asiaan, heikkoa sanailua on tuo. Nii! Senki vitun narkki! :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#778 • • REivaaja Guest

Zeratul, 16.9.2008 19:38:
---
REivaaja, 16.9.2008 19:32:
Se oli retorinen kysymys... JA kannattaa varmaan lukea uudestaan jos et vittuilua erota...

---

Miten nii en erota? Kielsinkö erottavani? :D
Mut sä heitit jotain mikä ei enää millään tapaa liittyny asiaan, heikkoa sanailua on tuo. Nii! Senki vitun narkki! :D

Joo ei täs oo mitään järkee ainakaan sivistyssaanoja käyttää...
Toykio

Posts: 294

#779 • • Toykio
Että askarrellessa on ihana levittää ohut kerros erikeepperiä sormiin ja kämmeniin ja sitten sen kuivuttua repiä se pois.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#780 • • peikkolapsi miisa the maskotti
... että taudit/vaivat lähtee karkuun yön aikana, kun illalla ajattelee, että menenpäs huomenna lääkärille.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla