Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 550,774 views

RainChild

Posts: 909

#161 • • RainChild
.. että viherpippurikastike vaan on ältsyhyvää *slurps*

--
Rainchild is back home

Amuck

Posts: 2,396

#162 • • Amuck dub-i-dub
- melkein kaikki ihmiset ovat skitsofreenikoita: he luulevat mielen ja ruumiin olevan erillään.
- taide on ihmisten keino viestiä toisilleen (oivalsin tän ihan itse)
- kielet ja ruoka ovat taidemuotoja
- en tosiaan pidä salmiakista
- tupakka ja alkoholi ovat myrkkyä

On ollut opettavainen vuorokausi. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

lostgone

Posts: 2,493

#163 • • lostgone
Ylpeydelle tekee välillä tosi hyvää nöyrtyä.
Alkoholi voi joskus johtaa positiivisiinkin asioihin.
Itselle tärkeisiin ihmisiin kannattaa pitää yhteyttä.
a+b=c
*joo*

Tätä menoa mun uudenvuoden lupauksesta mallia 2007 on tulossa todella pikkutarkka asiakirja, jossa huomioidaan kaikki mahdolliset asianhaarat.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#164 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 17.12.2006 12:17:
Mä olen onnistunut joskus olemaan ainoa koko paikassa :D esim. joskus 6-7 aikaan su ja ma välisenä yönä vois olla aika otollinen aika *nauru*



Nää, sillon on viel jotku jatkojen jatkot meneillään jossain *vink* mä veikkaisin et ma-ti yö ois se kaikin tyhjin - porukat simahtaa kans suht aikasin ku su-ma yö ei todennäkösesti oo ollu kovin pitkä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

yawiz

Posts: 236

#165 • • yawiz
oon kyllästyny suomen talveen
yawiz

Posts: 236

#166 • • yawiz
eipä oo pahemmin loskaaka
Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#167 • • Edited Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
... että mä haluun aina kaikkea sellasta mitä en voi saada, tai jos voisin saada niin haluan sitä varmasti täysin väärään aikaan ja vääränä hetkenä

... että olen malttamaton ja "kaikki mulle ja heti tässä ja nyt"-ihminen

...että olen välillä tosi "joko tai"-persoona

...että olen polttanut viime aikoina liikaa savukkeita. Ei hyväksi mulle eikä kellekään muulle *grr*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

KooKie

Posts: 4,338

#168 • • KooKie aka. Petress Pan

2la, 19.12.2006 21:32:
- melkein kaikki ihmiset ovat skitsofreenikoita



Tota mä en ole tullut miettineeksi, mutta sitä kyllä, että läntisessä maailmassa kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän psykopaatteja.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

clupipeipe

Posts: 323

#169 • • clupipeipe
Olen huomannut, että meikit silmissä itkeminen on kurjuuden maksimointia. Kirvely jatkuu pitempään kuin nikottelu.
Tink3

Posts: 55

#170 • • Tink3 ||| | ||| || || |||||| |
Olen huomannut etä olen aika pahassa humalassa*känni* ja että portsarikin on vain ihminen.

--
_-Tink3-_

33meli

Posts: 47

#171 • • 33meli hiljanen hiihtäjä

clupipeipe, 1.1.2007 03:49:
Olen huomannut, että meikit silmissä itkeminen on kurjuuden maksimointia. Kirvely jatkuu pitempään kuin nikottelu.



*lohduttel*

--
*pahis*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#172 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Olen huomannut, että uusivuosi meni jo ja ens kuussa saa raataa aamukaheksasta iltayhdeksään joka päivä koulussa ja töissä *poks* stressaa jo pelkkä ajatuskin..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jago

Posts: 4,039

#173 • • Jago un-trained monkee
tiede on uskonasia

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#174 • • Pinski Guest
säikähdän joka kerta etlarin jakajaa vaikka kuulen kyllä että ulko-ovi käy ja voin kellonajasta päätellä asian *toktok*
sapeli

Posts: 11,768

#175 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että on helpompaa nähdä ongelmia kuin ratkaisuja, mutta on rakentavampaa nähdä ratkaisuja kuin ongelmia.

Silti, jos ei ole ketään näkemässä ongelmia, ei niihin pääse myöskään löytämään niitä ratkaisuja.

*yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#176 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
että elämä on valintoja... (joo joo vanha juttu mut silti) aina ne valinnat vaan ei oo oikeita mutta sitäkään ei välttämättä tiedä ennen kuin sen valinnan tekee! mun viime päivien "valinnat" on ollut mun elämäni parhaimpia, kerrankin oon onnistunut tekee jotain sellasta josta voi oikeesti olla hyvällä mielellä sekä minä että eräs muukin. (siis ei lehmä , vaan ihan ihmishenkilö... kikakika *tirsk*) ja sit viel pari muutakin henkilöä on varmasti tyytyväisiä uusiin juonikäänteisiin.

olen myös huomannut että olen ollut tavan idiootti , mutta annettakoon se anteeksi koska olen muuten niin huippu ja ulé tyyppi. *joo*


*plur* *plur* *plur* *plur* *plur*

olen myös huomannut olevani onnellinen!!

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#177 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 25.1.2007 22:10:
ja sit viel pari muutakin henkilöä on varmasti tyytyväisiä uusiin juonikäänteisiin.




kyllä. *antihali*

--
ei se väärin ole.

Kolera

Posts: 4,256

#178 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
että unohdan kaikki tällaiset olen huomannut asiat alta 5minsan huomaamisen jälkeen.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Snaggo

Posts: 1,147

#180 • • Snaggo ;__;
..että postauksieni määrä lähti nousuun työharjoittelun alkamisen jälkeen *eiei*

--
bojoing.