Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,791 views

m1kk3

Posts: 5,560

#101 • • m1kk3 no-life

Jusna666, 29.10.2006 18:38:
Että minulla on aivan valtavan suloinen ja ihana ystis joka myös tykkää clapseistä ja hoovereista *hihu*
*hali* *sydän*

Tunnistat kyllä itsesi kun luet tän. Toivottavasti nähää pian!


tota se housen kuuntelu teettää, susta on tullu ihan lässynlää *hih*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jusna666

Posts: 1,447

#102 • • Jusna666 Diablo

mikke, 29.10.2006 18:41:
---
Jusna666, 29.10.2006 18:38:
Että minulla on aivan valtavan suloinen ja ihana ystis joka myös tykkää clapseistä ja hoovereista *hihu*
*hali* *sydän*

Tunnistat kyllä itsesi kun luet tän. Toivottavasti nähää pian!

---

tota se housen kuuntelu teettää, susta on tullu ihan lässynlää *hih*



Tollasten salaisuuksien julki vuotaminen saa ehkä jo pehmenneen kuoreni jälleen kovettumaan ja rupeen taas kaivelee peitsiä ja kiillottamaan kilpeä.. *släp* *uros*

No ei nyt sentään nyt mie puhuin ihan höpöjä.. *hali* sullekkin.. *hihu*

Ja toi kaveri vaan on semmonen et paljo vähemmästäki herkistyis..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

m1kk3

Posts: 5,560

#103 • • m1kk3 no-life

Jusna666, 29.10.2006 18:45:
Ja toi kaveri vaan on semmonen et paljo vähemmästäki herkistyis..


hehe, mä uskon sen :) sellaset ystävät on *sydän*.Niitä on tosin aika harvassa :)

ja sulle kans *hali* senkin hassu :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tytti

Posts: 126

#104 • • Tytti
Olen huomannut, että balettitunneilla saa kauniin pitkät ja kiinteät lihakset, paremman ryhdin ja sopivan vastineen semimasokistiselle luonteelle.
Ober

Posts: 587

#105 • • Ober Dog shit taco
mielialat mulla vaihtelee ku naisella :)
anis

Posts: 2,451

#106 • • anis

ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.



Tämä on hyvin totta. Ja huomaahan sitä itsekin vihastuvansa helposti ihmisille, joista välittää. Mutta jos he ovat sinulle samantekeviä, niin ei niille pysty suuttumaankaan.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jago

Posts: 4,039

#107 • • Jago un-trained monkee

rose, 21.10.2006 14:53:
Elämästä nauttii jotenki enemmän jos suostuu välillä olemaan ahdistunut ja negatiivinen. Ja todellisuus voi olla välillä ihan kiva näkökulma *hihu* Ja pitäis leipoo useemmin mokkapaloja *kuolaa*


ehdottoman totta.. mitä suurempia ne negativiiset sitä mahtavammalta sen jälkeen tuntuu tuntea jotain positiivista*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

soturi

Posts: 194

#108 • • soturi hypnotoad

rose, 21.10.2006 14:53:
Elämästä nauttii jotenki enemmän jos suostuu välillä olemaan ahdistunut ja negatiivinen. Ja todellisuus voi olla välillä ihan kiva näkökulma *hihu* Ja pitäis leipoo useemmin mokkapaloja *kuolaa*



Mokkapaloja lisää maailmaan... Jos kaikki söis mokkapaloja niin maailma pelastuis...

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

Lerna

Posts: 320

#109 • • Lerna

Jago, 30.10.2006 20:03:
---
rose, 21.10.2006 14:53:
Elämästä nauttii jotenki enemmän jos suostuu välillä olemaan ahdistunut ja negatiivinen. Ja todellisuus voi olla välillä ihan kiva näkökulma *hihu* Ja pitäis leipoo useemmin mokkapaloja *kuolaa*

---

ehdottoman totta.. mitä suurempia ne negativiiset sitä mahtavammalta sen jälkeen tuntuu tuntea jotain positiivista*hihu*


Varmaa räjähdän ilosta sitte ku tulee jotai oikee mukavaa etee *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#110 • • Freja Sihteeri
Että mun koti on aina Pohjanmaalla, mun sydän on aina Pohjanmaalla, mun ystävät on Pohjanmaalla. Että mä oon onnellinen täällä, eikä se taida muuksi muuttua.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#111 • • asdf
Oon huomannut, että mä vietän ihan liikaa aikaa koneella. Tänään enkun kokeessa rupesin miettimään miten kirjottaisin vastauksen näppäimistöllä *pepsodent*
Avatar
#112 • • Enkeli Guest
Että ympärilläni on ihmisiä jotka oikeasti rakastavat minua *plur*
alphamagic

Posts: 3,628

#114 • • alphamagic

Enkeli, 3.11.2006 21:49:
Että ympärilläni on ihmisiä jotka oikeasti rakastavat minua *plur*


Really??? *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sapeli

Posts: 11,768

#115 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että useita asioita ei osaa arvostaa ennenkuin niiden edestä - tai niiden takia - on joutunut kärsimään.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

xandra

Posts: 281

#116 • • xandra bambi
Olen huomannut, että kaikenlaisia 'viisaita' aforismeja, sanontoja tai neuvoja ei pysty täysin sisäistämään/ ottamaan todesta/ elämään niiden mukaan ennen kuin on joutunut juuri siihen tilanteeseen, ja kokenut kantapään kautta sen tilanteen tai tunteen. Sen jälkeen voi todeta, että kliseistä, mutta niin totta.

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

domi

Posts: 7,069

#117 • • domi Työn sankari.
Olen huomannut että yksi hyvä syy muuttaa Lappiin on se, ettei siellä suolata teitä.
Arc

Posts: 69

#118 • • Arc Lurker
Olen huomannut, että keskustassa asuminen on pirun kätevää ja käytännöllistä. Takaisin ei ole enää kaupungin raja-alueille muuttamista.

--
You sunk my battleship!

alphamagic

Posts: 3,628

#119 • • alphamagic
Että taas on kääntynyt uusi sivu elämässä *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

katrihana

Posts: 127

#120 • • katrihana
Olen huomannut että jos elelee elämäänsä kuuntelematta sisäisiä sulokelloja saa taatusti ennenpitkään sisäkelloilta kattilankansimaisen paukkeen muistutukseksi siitä minkä soundin perusteella ne valinnat elämässä pitäisi tehdä.

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.