Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,298 views

sapeli

Posts: 11,768

#81 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että ihmisellä on jo vastaukset suurimpaan osaan elämänsä ongelmista, mutta ei joko huomaa, ymmärrä tai halua huomata tai ymmärtää niitä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#82 • • ALIEN Guest

Pelimies, 20.10.2006 17:21:
Ehkä mä oon sit vaan törmänny niihin "hankaliin tapauksiin"!? *nauru*



Ei välttämättä hankaliin, mutta erilaisiin. Joillekin esim merkitsee tosi paljon että toinen pysyy sanojensa takana tai et myös tekee mitä sanoo eikä tee just toisin mitä väitti tekevänsä tjsp.. *vink*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#83 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Olen huomannut, että liika alkoholin juominen (etenkin jos juo huonoa viiniä) aiheuttaa seuraavana päivänä krapulan.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Avatar
#84 • • Edited ALIEN Guest

Morrowe, 20.10.2006 18:00:
Olen huomannut, että toisille ihmisille puhuminen on tärkeämpää kuin teot, ja toisille taas teot tärkeämpiä kuin sanat.



Olen huommannut että nämä kyseiset ihmiset ovat sinisilmäisempiä kuin ne jotka osaavat yhdistää ja vertailla nähtyä/koettua siihen mitä on luettu/kuultu. Unohtamattakaan sitä että ne myös tajuamattaan lankeavat valehteluun, koska eivät osaa yhdistää sanojansa tekoihinsa :S
Avatar
#85 • • ALIEN Guest
Olen huomannut että Sapeli toi hyvän topicin forumeille, kiitos tästä :)
Mellu-

Posts: 4,006

#86 • • Mellu-
Olen huomannut...

...Että kunnon musa-fiilistelyt enne treenei tai pelei (varsinkin jälkimmäistä) auttaa luomaan sen
tarvittavan fiiliksen ja tahdon voittaa.
...Valehtelu ei kannata,opin sen kantapään kautta.
...Että salmiakkipääkallot maistuu paremmilta ku niitä syö yhtä aikaa hedelmäpääkallojen kanssa.
...Että Asioiden puiminen,oli ne minkälaisia tahansa auttaa.
...Että pelkkä hymy..+ "moi","terve" jne.. saa erittäin monen hyvälle tuulelle.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jone

Posts: 8,258

#87 • • Jone Archibald Haddock

Jago, 19.10.2006 12:55:
---
ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.

---
viha on yksi rakkauden muoto



Olen huomannut, että juuri kun luulen että Jago saa puserrettua itsestään enää retardimpaa lausahdusta, niin se ylittää itsensä.
kAiStA

Posts: 229

#88 • • kAiStA
olen huomannut,
että viikonloput tulee liian usein.

--
Let the music be your only God..

RainChild

Posts: 909

#89 • • RainChild
Että jokaiselle ihmiselle tekisi silloin tällöin hyvää pieni (tai isompikin) järkytys, erikoinen tapahtuma tai jotain sinne päin. En oikein osaa määritellä. Usein monista asioista tulee ihmiselle vain itsestäänselvyyksiä, eikä niiden arvoa muista ja tarvitaan taas jotain, mikä palauttaa jalat maan pinnalle.

--
Rainchild is back home

asdf

Posts: 3,155

#90 • • asdf
Olen huomannut, että mun maailmankuva ei ole lähelläkään sitä "todellista" maailmaa. Oon joko liian sinisilmäinen tai kyyninen, mitään kultaista keskitietä en oo vielä löytäny.
oooo

Posts: 1,249

#91 • • oooo

RainChild, 20.10.2006 19:21:
Että jokaiselle ihmiselle tekisi silloin tällöin hyvää pieni (tai isompikin) järkytys, erikoinen tapahtuma tai jotain sinne päin. En oikein osaa määritellä. Usein monista asioista tulee ihmiselle vain itsestäänselvyyksiä, eikä niiden arvoa muista ja tarvitaan taas jotain, mikä palauttaa jalat maan pinnalle.



Totta. Mutta kyllä mä uskon että jokaiselle meistä tulee niitä järkytyksiä..
Zapa

Posts: 1,393

#92 • • Zapa Mr Wrangler
...että house toimii.
Lyra

Posts: 666

#93 • • Lyra
ihminen hikoilee sen takia että, rakastellessa ei syttyisi palamaan.
Nitta

Posts: 5,021

#94 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Lyra, 20.10.2006 20:22:
ihminen hikoilee sen takia että, rakastellessa ei syttyisi palamaan.



tästä tulisi hyvä signature *vink*
asdf

Posts: 3,155

#95 • • asdf
Oon myös huomannut, että oon aika helposti taivuteltavissa.

Joten: *känni* ->
Jago

Posts: 4,039

#96 • • Jago un-trained monkee

Lyra, 20.10.2006 20:22:
ihminen hikoilee sen takia että, rakastellessa ei syttyisi palamaan.


*lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

lostgone

Posts: 2,493

#97 • • lostgone
Olen huomannut, että jos ihmisille antaa kaksi pistettä; suurin osa piirtää viivan. Olen huomannut myös sen, että jos pisteitä on 3 tai enemmän; vähissä ovat muut vaihtoehdot kuin kehät.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

rose

Posts: 1,047

#98 • • Edited rose vakaasti epävakainen
Elämästä nauttii jotenki enemmän jos suostuu välillä olemaan ahdistunut ja negatiivinen. Ja todellisuus voi olla välillä ihan kiva näkökulma *hihu* Ja pitäis leipoo useemmin mokkapaloja *kuolaa*

--
TwistedLife™ Amusement Park

SmILE

Posts: 376

#99 • • SmILE Esanssi mössöö
Olen huomannut monasti että on parempi tietää liian vähän, entäkuin liikaa.*pepsodent*
Toimii mul*hih*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#100 • • Jusna666 Diablo
Että minulla on aivan valtavan suloinen ja ihana ystis joka myös tykkää clapseistä ja hoovereista *hihu*
*hali* *sydän*

Tunnistat kyllä itsesi kun luet tän. Toivottavasti nähää pian!

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille