Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,594 views

Caro²

Posts: 5,301

#261 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

ALIEN, 28.3.2007 03:24:
- kuva -


Mikä vittu toi eläin on.. se näyttää jotenkin kissan, tiikerin ja kanin sekotukselta.. vai onks se koira? *poks*

EDIT: aikato, siin oliki tiedostonimessä sana "cat"
La Petite

Posts: 1,160

#262 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Caro², 15.4.2007 18:54:
---
ALIEN, 28.3.2007 03:24:
- kuva -

---

Mikä vittu toi eläin on.. se näyttää jotenkin kissan, tiikerin ja kanin sekotukselta.. vai onks se koira? *poks*

EDIT: aikato, siin oliki tiedostonimessä sana "cat"



edelleen voisin vannoa et se on angorakani... Turpavärkki täsmää meidän kanin kanssa, joku vaan on pöyhinyt sille afropuffin *ding* varmaan oikeen näyttelu *pupu* *lmao*

--
Rem tene, verba seqventur

Heli

Posts: 1,489

#263 • • Heli vai kuka se oli
..että pitkän junamatkan jälkeen on vaikee saada unen päästä (onks toi yhdyssana vai ei?) kii, koska tasapainoelin on vieläkin junalarpilla.

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#264 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
... / nähnyt tänään JO kolme kimalaista...

kohta ampiaiset tulee ja jaiks...

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#265 • • Fuzzy Guest

Miinapiina, 17.4.2007 18:50:
... / nähnyt tänään JO kolme kimalaista...

kohta ampiaiset tulee ja jaiks...


Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*
asdf

Posts: 3,155

#266 • • asdf

Fuzzy, 17.4.2007 18:56:
Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*



Sama ongelma täällä joka kesä :D Varsinki täydellä bussipysäkillä juoksentelu on aiheuttanu pari punastumisen arvoista tilannetta, mut mä en vaa siedä niit saatanan pörisijöitä. :(
KooKie

Posts: 4,338

#267 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 17.4.2007 19:22:
---
Fuzzy, 17.4.2007 18:56:
---
Miinapiina, 17.4.2007 18:50:
... / nähnyt tänään JO kolme kimalaista...

kohta ampiaiset tulee ja jaiks...

---

Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*

---

Sama ongelma täällä joka kesä :D Varsinki täydellä bussipysäkillä juoksentelu on aiheuttanu pari punastumisen arvoista tilannetta, mut mä en vaa siedä niit saatanan pörisijöitä. :(



Myötähäpeä on sanoin kuvaamatonta. Mä en ymmärrä teitä!

Nimim. Kirkuu kuin heikkopäinen hämähäkin tai koppakuoriaisen nähdessään

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#268 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
että mulla tota tavaraa riittää, vaikka muutan vähintään kerta vuoteen! *igor* Joka kerta hämmästyn kuitenkin tuosta tavaroiden paljoudesta! Varsinkin astioita on aivan älyttömästi! *poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#269 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Fuzzy, 17.4.2007 18:56:

Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*



liian sitkeitä!! pörrrrpörrrr korvan juuressa on kamalinta ikinä... HYI!! mä oon kerran hävittänyt mun exän aurinkolasit järven pohjaan ku oltiin soutelee ja veneeseen tuli ampiaisia ja mä koitin olla etten välittäis mut ei pystynyt... hyppäsin veteen ja uin rantaa... *lmao*

ja kerran bussipysäkillä yks amppari kiusas mua ihan tosissaan , hypin ja pompin ja juoksentelin ympäriinsä ja ku se busa tuli ni kyl hävetti, oli meinaan sellasta virnistystä ihmisillä naamalla...
(varmaan aatteli et oon ihan kaheli) ahahahah *nauru*

ja mua on pistänyt ampiainen pyllyyn ku olin pieni! istuin sen päälle... *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Ober

Posts: 587

#270 • • Ober Dog shit taco

Zenni, 17.4.2007 19:22:
---
Fuzzy, 17.4.2007 18:56:
Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*

---


Sama ongelma täällä joka kesä :D Varsinki täydellä bussipysäkillä juoksentelu on aiheuttanu pari punastumisen arvoista tilannetta, mut mä en vaa siedä niit saatanan pörisijöitä. :(


Ampparit on melko perseestä.. mut sanoisin silti et paarmat(!), ne aurinkoisten rantojen sitkeät vittupäät. Mikään ei oo nii perseestä ku ottaa arskaa rannalla fiilis täydellinen sit paikalle sattuu yksikin paarma pörrää ympärille ja pilaa kaiken.
Miinapiina

Posts: 3,494

#271 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kottarainen, 17.4.2007 23:02:

Joo hyi saatana, iski kerran pakaraan ja kaksi ryömi paidan sisään kun tallasin tietämättäni maapesään*poks*Syystäkin pelkään..juoksin silloin lähemmäs kilometrin parvea pakoon*puistatus*



joo, mulleki on sanottu niin monta kertaa että oo paikallas ni ne ei pistä, mut sillon ku oltiin pienii ja mun sisko sit oli paikallaan, ni amppari meni sen puseron sisään niskasta ja pisti.

että se siitä teoriasta...

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#272 • • asdf

kottarainen, 17.4.2007 23:02:
Joo hyi saatana, iski kerran pakaraan ja kaksi ryömi paidan sisään kun tallasin tietämättäni maapesään*poks*Syystäkin pelkään..juoksin silloin lähemmäs kilometrin parvea pakoon*puistatus*



Mulla on ihan samanlainen kokemus, kun pentuna astelin maassa olevaan pesään. Yllättäen pörriäiset vähän suutahti ja siitä jäi muistoksi neljä pistoa selkään. Tuli pingottua aika ennätystahtia muutama sata metriä kotiin, yllättävän sitkeästi ne paskiaiset seurasi perässä. *hmph*
Avatar
#273 • • Edited ALIEN Guest
:DD vai että pimppareista tääl.

Viime kesäl ku wowasin nakuna ja oltiin siinä raidaa tietty Teamspeak auki niin et kaikki eurooppalaiset kaverit kuuli puheet ja kuorsaukset yms ni siin sit tunsin et jotain kiipee selkää pitkin mitä yllättäen sit säikähdin aivan luonnottomalla tavalla ja huusin kaikkien korvaan kuin pieni tyttö! voe elämä sitä sai kuulla et "on siinä meilläkin tankki" yms paskaa! Mut en sentään aiheuttanut wipeä! xD
Avatar
#275 • • ALIEN Guest
Olen huomannut, että huomaan huomaanneeni huomauksen huomauksesta, kun oli tarvetta huomata jotain.
UnityF

Posts: 15,721

#277 • • UnityF joo just se
Olen huomannut että herään nykyään aina kuuden! aikaa ja menen ekana avaa keittiön ikkunan ja hengitän raitista ilmaa & yleensä klo 11.00 mennessä oon siivonnu asunnon *ding*


Ennen hyvä kun jaksoin nousta ennen klo 13.00... *nauru*
Paljon aioista muuttunu vuodessa mut kotikissa mikä kotikissa edelleen. *joo**nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#278 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Ober, 17.4.2007 22:44:
Ampparit on melko perseestä.. mut sanoisin silti et paarmat(!), ne aurinkoisten rantojen sitkeät vittupäät. Mikään ei oo nii perseestä ku ottaa arskaa rannalla fiilis täydellinen sit paikalle sattuu yksikin paarma pörrää ympärille ja pilaa kaiken.


Joono jos et pelkää ampiaisia ni paarmat kyl vie voiton aika rankasti. Ensinnäkin ne surisee niin saatanan lujaa vähän välii jossain pään tienoilla. Aina ku sä liikut tai teet jotain niin ne kyllä istuu iholle iskeäkseen lihaan kiinni mutta jos sä ootat oikeen paikallas että se tulis nyt siihen iholle kii et saisit sen paskanaaman rusikoituu ni ei se vittunaama tuu ikinä iholle ja jos tulee ni tulee semmosee paikkaa missä ei sitä nää tai tunne!

kyl sitä joskus muksumpana oli jonkinlaista ampiaiskammontapasta mut eipä juuri enää. Vittumaisin kokemus on ollut mökillä kun katon eristeissä ollut pesä heräsi talvihorroksestaan kun olimme lämmittäneet mökkiä viikonloppuna. Sieltä yks pisti muistaakseni toista vanhempaani ja niitä siinä sitten etsiskeltiin 5-10minsaa mutta ei mitään näkynyt joten iskin sitten pääni tyynyyn. Ei se muuten mutta tyynyn ja niskan välissä oli sit 2-3 ampiaista jotka pistivät suoraan niskaan =P Sillon hymyilytti kyl joo aika rankasti. Vielä kun olisi ollut allerginen ampiaisille niin olis ollut piskuinen kiirus päivystykseen

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

KooKie

Posts: 4,338

#279 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 18.4.2007 01:38:
[neiteil]



On siinä mulla mies! Jos mun huoneeseen iskee joku ökkömönkiäinen, niin meidän on varmaan yhdessä kiljuttava mun 14-vuotias pikkuveli apuun! :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

nomic

Posts: 4,120

#280 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
..Ettei ihmiset ymmärrä sarkasmia, ovat helposti provosoitavissa ja yhdys sana virheet tulevat monesti esille. OPETELKAA STNA KRIJOITTAA JA TAJUUMAANN!!!