Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 550,747 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#221 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Enkeli, 17.2.2007 05:46:
...että opettajilla --- he myös ovat ennakkoluuloisia...
Sääli sinänsä mutta niin totta...*dissaa*



Ihmisiä hekin, mutta tunnen ainakin yhden ala-asteen (englannin) opettajan (tiiän, että tässä ei nyt ihan ala-asteen opeista ollut kysymys...), joka on täysi rasisti. Hetkisen saattaa mennä, että suvaitsevaisuudesta ei enää tarvitse puhua, vaan että siitä tulee normi, jos opettajat ovat noin asenteellisia.
Jutu

Posts: 3,054

#222 • • Jutu Blondi
Olen huomannut ,että nuha ei lähde nussimalla. Tekis mieli tietää kuka idiootti tonkin on keksinyt. Taas mua on kusetettu *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Tania

Posts: 45

#223 • • Tania [ever progressive]
Olen huomannut, että darra-aamut sujuvat mukavammin jos kuuntelee sopivaa musaa.

Henk.koht. kokemuksen valossa kevyt progeilu ja kaikenlainen deeppi +minimal -osasto antavat riittävän hienovaraisella tavalla uutta potkua päivään!*vink*
Avatar
#224 • • Edited Fuzzy Guest
Olen huomannut että osaan oikeesti olla kunnon mulkku!! *joo*
Ja en haluis riidellä itteni kanssa*eiei* En oikeen osaa sensuroida mun sanoja. Varsinki jos on huono päivä (nyt), nii saan kyllä kaikki huonolle tuulelle jos haluun.
Niin että *anteeksanteeks*
KooKie

Posts: 4,338

#225 • • KooKie aka. Petress Pan

Jutu, 18.2.2007 19:02:
Olen huomannut ,että nuha ei lähde nussimalla.



Tää on sitten ilmeisesti henkilöstä riippuvaa. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#226 • • ALIEN Guest

Jutu, 18.2.2007 19:02:
Olen huomannut ,että nuha ei lähde nussimalla. Tekis mieli tietää kuka idiootti tonkin on keksinyt. Taas mua on kusetettu *igor*



et vaan ole nussinut tarpeeks. ;)
Lyylikki

Posts: 2,975

#227 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Saksalaiset tekevät kummallista musaa.
Wanna B

Posts: 259

#228 • • Wanna B Rattopoika

Lyylikki, 27.2.2007 21:58:
Saksalaiset tekevät kummallista musaa.



Joo, ja kummallisia leffoja *igor*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

kilobitti

Posts: 2,419

#229 • • kilobitti 1-2-3 techno

Tyranoid, 15.2.2007 17:47:
...että niillä, jotka sanovat kuuntelevansa "musiikkia laidasta laitaan", on yleensä hyvin rajoittunut musiikkimaku.



Aika usein tää tarkoittaa sitä, että kuuntelee semmosta keskiverto-poppia, ja silloin kaikki valtavirrasta poikkeava ärsyttää. Toisaalta, kuuntelen itsekkin laidasta laitaan, mutta silloin äärilaidoilla on jo aika ääri-musiikkityylit, ja keskivaiheen artistitkin valitaan tarkkaan. Eli yleistäminen on, niinkuin yleensä muutenkin, aika vaikeata.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

sare

Posts: 100

#230 • • sare
että on rahatilanteen kannalta tosi hyvä että helmikuussa on vaan 28 päivää.

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

subu

Posts: 1,174

#231 • • subu Suski

sare, 28.2.2007 22:19:
että on rahatilanteen kannalta tosi hyvä että helmikuussa on vaan 28 päivää.


Mulla toisinpäin. Saan kaks kertaa kk palkan (15 ja vikapäivä), nyt 15 päivän palkka tulee olemaan tosi surkee!
Kit^

Posts: 798

#232 • • Kit^ ihme höpöttäjä
että juon suruun ja ahdistukseen. taas.

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Lauruska

Posts: 821

#233 • • Lauruska nihkee
Että klubbarissa on luukkubuumi *ding*
Avatar
#234 • • Pinski Guest
että olen kusipäämagneetti *dissaa*
Inferno@Tre

Posts: 678

#235 • • Inferno@Tre Hervanta UG

sare, 28.2.2007 22:19:
että on rahatilanteen kannalta tosi hyvä että helmikuussa on vaan 28 päivää.


Sou true, kiitos Kelan tukipolitiikan tililtä alkaa kohta näkyä pohja joten seuraava palkkapussi on ihan tervetullut

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

larzizi

Posts: 1,661

#236 • • larzizi
Että liian monelta ihmiseltä puuttuu kriittisyys juoruja ja huhuja kohtaan. Koko viikon olen seurannut sellaista huhumyllyä, että oksat pois. Pari päivää sitten tuli paras ja samalla myös naurettavin huhu liikkeelle ja itseni poissulkien lähes kaikki uskoivat siihen.

Kun itse miettisin asiaa, totesin, että se on mahdoton yhtälö. Muutkin ovat nyt pikku hiljaa alkaneet sen ymmärtää, kun olen sen heille kertonut ja perustellut. Mutta miksi ihmeessä he eivät voi itse käyttää omia aivojaan ja miettiä onko kaikki juorut ja huhut sittenkään ihan paikkansa pitäviä.

*senkin*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#237 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että huomaan taivaan kauniin sinisyyden parhaiten kun kaikki muu on harmaanruskeaa. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#238 • • sapeli jokukukamikä?
Olen myös huomannut että suomalaiset osaavat arvostaa kevättä - pitkän, harmaan, kylmän talven jälkeen. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Janisa

Posts: 2,226

#239 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...etta juuri silloin kun on kaukana, haluaisikin olla lahella.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Lyylikki

Posts: 2,975

#240 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
..että joku ykköskerroksesta polttaa pilveä. Uskoisin sen olevan Ojala tai Kuutti. Kallio on joku vanha pappa. Vaaka kyllä kääntyy Kuuttiin, koska Kuutilla ei ole parveketta!