Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 550,356 views

Kolera

Posts: 4,256

#961 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Olen huomannut:

sapeli, 27.7.2009 12:17:
Olen huomannut että Viroon menijöiden ei kannata vaihtaa euroja kroneiksi, koska siellä puolella voi nostaa automaateista Visa Electronilla paikallista valuuttaa ilman mitään lisäkuluja!


eikös tuossa kuitenkin oteta se perus% nostetusta summasta mikä kaikkial ulkomailla nostaes on?
Ikävää tos on jos ei satu muistaa paljon tilillä on rahaa ja sit ruveta arvuuttelee et paljos pystyy nostaa tililtä ku ei siel saa sitä millää näkyvii.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#962 • • Krankkenhakken Guest
Olen huomannut että autopeleissä soi lähes aina drum'n'bass.
sapeli

Posts: 11,768

#963 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Olen huomannut:

Kolera, 27.7.2009 14:06:
---
sapeli, 27.7.2009 12:17:
Olen huomannut että Viroon menijöiden ei kannata vaihtaa euroja kroneiksi, koska siellä puolella voi nostaa automaateista Visa Electronilla paikallista valuuttaa ilman mitään lisäkuluja!
---
eikös tuossa kuitenkin oteta se perus% nostetusta summasta mikä kaikkial ulkomailla nostaes on?
Ikävää tos on jos ei satu muistaa paljon tilillä on rahaa ja sit ruveta arvuuttelee et paljos pystyy nostaa tililtä ku ei siel saa sitä millää näkyvii.



Nostin 1000 eek lauantaina ja tililtä oli lähtenyt täsmälleen vastaava määrä euroja - näiden valuuttojen välinen kurssihan on kiinteä. *joo* Mut tuo tilisaldo-ongelma on tietty olemassa, paras ottaa Suomesta saldokuitti mukaan ja koittaa siihen merkitä aina mitä nostaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KiimanenKurre

Posts: 791

#964 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Replying to Olen huomannut:

vala, 10.7.2009 20:01:
että kun joillain ihmisillä menee parisuhteessa hyvin, ei heistä kuulu mitään ja heti kun tulee vähänkin ryppyjä rakkauteen rupee seura kiinnostamaan..


totta totta

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Kolera

Posts: 4,256

#965 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Olen huomannut:

sapeli, 27.7.2009 14:34:
---
Kolera, 27.7.2009 14:06:
---
sapeli, 27.7.2009 12:17:
Olen huomannut että Viroon menijöiden ei kannata vaihtaa euroja kroneiksi, koska siellä puolella voi nostaa automaateista Visa Electronilla paikallista valuuttaa ilman mitään lisäkuluja!
---
eikös tuossa kuitenkin oteta se perus% nostetusta summasta mikä kaikkial ulkomailla nostaes on?
Ikävää tos on jos ei satu muistaa paljon tilillä on rahaa ja sit ruveta arvuuttelee et paljos pystyy nostaa tililtä ku ei siel saa sitä millää näkyvii.

---


Nostin 1000 eek lauantaina ja tililtä oli lähtenyt täsmälleen vastaava määrä euroja - näiden valuuttojen välinen kurssihan on kiinteä. *joo* Mut tuo tilisaldo-ongelma on tietty olemassa, paras ottaa Suomesta saldokuitti mukaan ja koittaa siihen merkitä aina mitä nostaa.


njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#966 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Olen huomannut:

Kolera, 27.7.2009 15:01:
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.



Nordean asiakas olen. *joo*

Kyllä multakin Goalla nostetuista rahoista lähti, mutta ehkä Viro on jotenkin Nordean tai Visa Electronin "omaa aluetta"? Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

speukka

Posts: 335

#967 • • speukka

Replying to Olen huomannut:

sapeli, 21.7.2009 20:40:
---
Hehe, mä vähän pelkään että toi ei mun kohdalla oikein voi päteä... Mä syön keskimäärin yhden Oululaisen luomureikäleivän yksin päivässä, eli syön sitä usein sellaisenaan (veden kanssa) aamiaisena ja lounaana. Vaikea kuvitella että mitään siitä saatavaa hivenainetta jäisi saamatta. *hih*



Jos vitamiinit ei auta, niin sitten kyseessä on luultavasti jokin tauti tai tulehdus*nuha*
turquoise

Posts: 732

#968 • • turquoise e-ra2co
Oon huomannu, että KAIKKI ihmiset jotka suhtautuu suhun jollakin lailla negatiivisesti OIKEESTI pelkää jotakin - joka tilanteessa ehkä vähän eri juttua, mutta se PELKO.
(Tääkin on kai tosi itsestäänselvä kommentti, mutta tosi ku vesihiisi.)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Ozie

Posts: 1,389

#969 • • Ozie

Replying to Olen huomannut:

sapeli, 27.7.2009 15:53:
---
Kolera, 27.7.2009 15:01:
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.

---


Nordean asiakas olen. *joo*

Kyllä multakin Goalla nostetuista rahoista lähti, mutta ehkä Viro on jotenkin Nordean tai Visa Electronin "omaa aluetta"? Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.



http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/Hinnat/860332.html

Näyttäisi sanovan että Visa Electronilla nostaminen maksaa 1,00 € Virossa.
sapeli

Posts: 11,768

#970 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Olen huomannut:

Ozie, 28.7.2009 08:05:
http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/Hinnat/860332.html

Näyttäisi sanovan että Visa Electronilla nostaminen maksaa 1,00 € Virossa.



No, meikä nosti 1000eek ja tilillä on katevaraus 63,93€, joka vakiokurssilla 15,6459073 on siis 1000,24eek, eli ainakaan siinä katevarauksessa ei ole mitään lisäkustannusta (tuo 0,24eek johtunee pyöristyksestä, ja on siis alle 2 senttiä).

Eipä sillä, vaikka se maksaisi sen euronkin niin silti taitaa jäädä voitolle verrattuna valuutanvaihtopisteisiin!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

Posts: 4,256

#971 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Olen huomannut:

Ozie, 28.7.2009 08:05:
---
sapeli, 27.7.2009 15:53:
---
Kolera, 27.7.2009 15:01:
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.

---


Nordean asiakas olen. *joo*

Kyllä multakin Goalla nostetuista rahoista lähti, mutta ehkä Viro on jotenkin Nordean tai Visa Electronin "omaa aluetta"? Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.

---


http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/Hinnat/860332.html

Näyttäisi sanovan että Visa Electronilla nostaminen maksaa 1,00 € Virossa.


siis viro kuuluu kotimaahan vai meinaatko että viron kruunut on nykyään euroja? =)
ja joo toi euromääräinen nosto on kyl musta vähän hämärä käsite

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#972 • • mariq

Replying to Olen huomannut:

sapeli, 27.7.2009 15:53:
---Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.


Egyptissäkin pystyy maksamaan Elektronilla useimmissa paikoissa *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Ozie

Posts: 1,389

#973 • • Ozie

Replying to Olen huomannut:

Kolera, 28.7.2009 09:56:
---
Ozie, 28.7.2009 08:05:
---
sapeli, 27.7.2009 15:53:
---
Kolera, 27.7.2009 15:01:
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.

---


Nordean asiakas olen. *joo*

Kyllä multakin Goalla nostetuista rahoista lähti, mutta ehkä Viro on jotenkin Nordean tai Visa Electronin "omaa aluetta"? Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.

---


http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/Hinnat/860332.html

Näyttäisi sanovan että Visa Electronilla nostaminen maksaa 1,00 € Virossa.

---

siis viro kuuluu kotimaahan vai meinaatko että viron kruunut on nykyään euroja? =)
ja joo toi euromääräinen nosto on kyl musta vähän hämärä käsite



Käteisnostot ulkomailla kohdasta löytyy seuraavaa:

"Automaateilla tehdyt euromääräiset käteisnostot Rahaliittoon kuuluvissa EU-maissa sekä kruunumääräiset nostot Ruotsissa Visa Electron-kortilla/kpl" jonka hinta 1,00 €
Kolera

Posts: 4,256

#974 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Olen huomannut:

Ozie, 28.7.2009 19:19:
---
Kolera, 28.7.2009 09:56:
---
Ozie, 28.7.2009 08:05:
siis viro kuuluu kotimaahan vai meinaatko että viron kruunut on nykyään euroja? =)
ja joo toi euromääräinen nosto on kyl musta vähän hämärä käsite

---


Käteisnostot ulkomailla kohdasta löytyy seuraavaa:

"Automaateilla tehdyt euromääräiset käteisnostot Rahaliittoon kuuluvissa EU-maissa sekä kruunumääräiset nostot Ruotsissa Visa Electron-kortilla/kpl" jonka hinta 1,00 €


niin eli euroja jos nostaa. Mun mielestä virossa on kyllä valuuttana vielä viron kruunu ei eurot.

tuo euromääräinen on kyl hämärä termi.

Mä ihan juuri tuolta samaiselta sivulta alunperin katsoin myös tuon 2e+2.5% nostettavasta summasta hinnan.

muutta täs sapsun tapaukses nyt näjemmä mikään noista ei ees päde tai on joku hämärähkö setti. selvii sit jos tulee lasku perästä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

wiwi

Posts: 1,575

#975 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Että osaan kaikista parhaiten ärsyttää ihan vitusti ihmisiä. Tai ainakin ihmistä.

Hyvää lomaa vaan. Vituttaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jokke L

Posts: 1,203

#976 • • Jokke L [GoodMusic]
Olen huomannut, että 2 vapaapäivää ei riitä viikon töissä painamisen jälkeen...

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Lyylikki

Posts: 2,975

#977 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Että maailma on naisten.

Hitto että sitä on vaan helpompaa tehdä duunia naispuolisten henkilöitten kanssa. Tai siis selvitellä asioita.

(En mä sano, että musta aina tuntuu tältä. Mutta juuri tänään. Juuri nyt.)
Bio

Posts: 4,429

#979 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Replying to Olen huomannut:

Lyylikki, 30.7.2009 13:04:
Hitto että sitä on vaan helpompaa tehdä duunia naispuolisten henkilöitten kanssa. Tai siis selvitellä asioita.



Olen huomannut että olen kyllä niin eri mieltä :D

Töissä naiset ei uskalla sanoa mitään toiselle suoraan vaan puhutaan kaikista pahaa selän takana. Sit on mukavaa seurailla kun on kahvi/ruokatauko niin siellä on niin mielinkielin: kato moikka, mitäs sulle kuuluu, ihana hei toi sun paita. Sit ku kyseinen henkilö lähtee ni alkaa taas paskanpuhunta. Sit mennään parkumaan esimiehelle ku asiat ei toimi :DD

Opiskeluaikana oli raksalla töissä ni siel tultiin sanomaan suoraan päin naamaa jos jotain sanottavaa oli :)

edit: ennen kuin joku alkaa syyttelee yleistämisestä niin tämä tapahtuu minun työpaikalla, jossain toisella työpaikalla voi olla asiat toisin.
Avatar
#980 • • Equalizer Guest
minä en puhu kellekää töis mitään.