Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,649 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#981 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Olen huomannut:

Bio, 30.7.2009 13:10:
Olen huomannut että olen kyllä niin eri mieltä :D

Töissä naiset ei uskalla sanoa mitään toiselle suoraan vaan puhutaan kaikista pahaa selän takana. Sit on mukavaa seurailla kun on kahvi/ruokatauko niin siellä on niin mielinkielin: kato moikka, mitäs sulle kuuluu, ihana hei toi sun paita. Sit ku kyseinen henkilö lähtee ni alkaa taas paskanpuhunta. Sit mennään parkumaan esimiehelle ku asiat ei toimi :DD

Opiskeluaikana oli raksalla töissä ni siel tultiin sanomaan suoraan päin naamaa jos jotain sanottavaa oli :)

edit: ennen kuin joku alkaa syyttelee yleistämisestä niin tämä tapahtuu minun työpaikalla, jossain toisella työpaikalla voi olla asiat toisin.



Noh, nyt ei ollutkaan mistään työkavereitten kanssa touhuilusta kyse, vaan useammista sattumuksista muitten yritysten ihmisten kanssa.

Naiset langan toisessa päässä kuuntelee, ei oleta. Ja eivät hermostu, jos pitää kysellä välillä tyhmiäkin. Toivottelevat hyviä huomenia ja päivänjatkoja iloisesti, sun muuta.

Tosin olen nyt muutaman päivän tehnyt omista duuneistani poikkeavaa duunia, normaalisti en juurikaan asiakkaitten kanssa tsättäile.
RiD

Posts: 2,817

#982 • • RiD Nukemi
Mulla on purukumiaddiktio!

--
*super* *possu*

Bio

Posts: 4,429

#983 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Olen huomannut:

Lyylikki, 30.7.2009 13:15:
---
Bio, 30.7.2009 13:10:
Olen huomannut että olen kyllä niin eri mieltä :D

Töissä naiset ei uskalla sanoa mitään toiselle suoraan vaan puhutaan kaikista pahaa selän takana. Sit on mukavaa seurailla kun on kahvi/ruokatauko niin siellä on niin mielinkielin: kato moikka, mitäs sulle kuuluu, ihana hei toi sun paita. Sit ku kyseinen henkilö lähtee ni alkaa taas paskanpuhunta. Sit mennään parkumaan esimiehelle ku asiat ei toimi :DD

Opiskeluaikana oli raksalla töissä ni siel tultiin sanomaan suoraan päin naamaa jos jotain sanottavaa oli :)

edit: ennen kuin joku alkaa syyttelee yleistämisestä niin tämä tapahtuu minun työpaikalla, jossain toisella työpaikalla voi olla asiat toisin.

---


Noh, nyt ei ollutkaan mistään työkavereitten kanssa touhuilusta kyse, vaan useammista sattumuksista muitten yritysten ihmisten kanssa.

Naiset langan toisessa päässä kuuntelee, ei oleta. Ja eivät hermostu, jos pitää kysellä välillä tyhmiäkin. Toivottelevat hyviä huomenia ja päivänjatkoja iloisesti, sun muuta.

Tosin olen nyt muutaman päivän tehnyt omista duuneistani poikkeavaa duunia, normaalisti en juurikaan asiakkaitten kanssa tsättäile.



Juu, ei siis ollut mitenkään tarkoitus arvostella sun tekstiä. Tuli vaan omat kokemukset mieleen kun luin sun ekaa postausta :)
Daniel Braun

Posts: 1,626

#984 • • Daniel Braun wednesday?
Olen huomannut että riittävän pitkään kun menee hyvin niin paska kaatuu päälle.
Saa samanverran takaisin kun on saanut hyvääkin.
MimieMay

Posts: 10

#985 • • MimieMay

Replying to Olen huomannut:

Daniel Braun, 30.7.2009 13:36:
Olen huomannut että riittävän pitkään kun menee hyvin niin paska kaatuu päälle.
Saa samanverran takaisin kun on saanut hyvääkin.



Toivottavasti tämä kaava toimii myös toiseen suuntaan...
Daniel Braun

Posts: 1,626

#986 • • Daniel Braun wednesday?

Replying to Olen huomannut:

MimieMay, 30.7.2009 14:48:
---
Daniel Braun, 30.7.2009 13:36:
Olen huomannut että riittävän pitkään kun menee hyvin niin paska kaatuu päälle.
Saa samanverran takaisin kun on saanut hyvääkin.

---


Toivottavasti tämä kaava toimii myös toiseen suuntaan...


Joo, ainakin oma elämä on näyttänyt sen että sopivan pitkään kaikki on "hyvin" ni sit tulee paskaa niskaan monesta suunnasta.
Sit taas kääntyy siihen "liian hyvin" vaiheeseen.
Vituttaa tällainen.
Nyt mennään "paskaa niskaan ja kovasti" vaiheessa.
Sallakat

Posts: 2,220

#987 • • Sallakat jungle, baby !
että odottavan aika on NIIIIIIIIIIIIIIN pitkä.
Yallu

Posts: 1,910

#988 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Olen huomannut:

Bio, 30.7.2009 13:10:
---
Lyylikki, 30.7.2009 13:04:
Hitto että sitä on vaan helpompaa tehdä duunia naispuolisten henkilöitten kanssa. Tai siis selvitellä asioita.

---


Olen huomannut että olen kyllä niin eri mieltä :D

Töissä naiset ei uskalla sanoa mitään toiselle suoraan vaan puhutaan kaikista pahaa selän takana. Sit on mukavaa seurailla kun on kahvi/ruokatauko niin siellä on niin mielinkielin: kato moikka, mitäs sulle kuuluu, ihana hei toi sun paita. Sit ku kyseinen henkilö lähtee ni alkaa taas paskanpuhunta. Sit mennään parkumaan esimiehelle ku asiat ei toimi :DD

Opiskeluaikana oli raksalla töissä ni siel tultiin sanomaan suoraan päin naamaa jos jotain sanottavaa oli :)

edit: ennen kuin joku alkaa syyttelee yleistämisestä niin tämä tapahtuu minun työpaikalla, jossain toisella työpaikalla voi olla asiat toisin.


Olen huomannut että naiset tulevat työpaikoilla paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa..
Jostain syystä nainen hyväksyy helpommin työyhteisöön tulevan uuden miehen, kuin naisen..
Bio

Posts: 4,429

#989 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Olen huomannut:

Yallu, 31.7.2009 09:50:
Olen huomannut että naiset tulevat työpaikoilla paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa..
Jostain syystä nainen hyväksyy helpommin työyhteisöön tulevan uuden miehen, kuin naisen..



Joo, oon myös huomannu tän asian :D
ValaX

Posts: 3,891

#990 • • ValaX
että kaikki on kallistunut. Rahan kerjääjät pyysivät kadulla aikoinaan markkaa tai kahta, nykyään se on euro tai kaks.
JasoX

Posts: 378

#991 • • JasoX Ruoska

Replying to Olen huomannut:

vala, 2.8.2009 16:30:
että kaikki on kallistunut. Rahan kerjääjät pyysivät kadulla aikoinaan markkaa tai kahta, nykyään se on euro tai kaks.



Riittääkö edes euro, eikös siellä yritetä kupata ihan mitä tahansa seteliäkin jo

--
heartbeat will never fade

turquoise

Posts: 732

#992 • • turquoise e-ra2co

Replying to Olen huomannut:

Yallu, 31.7.2009 09:50:
Olen huomannut että naiset tulevat työpaikoilla paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa..
Jostain syystä nainen hyväksyy helpommin työyhteisöön tulevan uuden miehen, kuin naisen..
[/quote]

Huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset näkevät useimmat toiset ihmiset uhkina itselleen. Tämä pätee ihan missä tahansa muussakin yhteisössä kuin pelkästään työ-. Naiset pelkäävät, että uusi naikkonen vie heidän huomion, miehen, paikan, jne. Mua vituttaa tämä ilmiö niin kovin, jokaisella naisella on aivan varmasti kokemuksia tästä! Mutta on niitä hyviäkin naisia olemassa, tullut tutustuttua niin moneen mahtavaan viimeaikoina, eikä mitään kyräilyä ole ollut vaikka onkin mennyt uutena porukkaan.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

turquoise

Posts: 732

#993 • • turquoise e-ra2co
Olen huomannut, että Tampereen Koskikeskuksen Gina Tricotissa on selvästi "parempi" ilma kuin missään muussa kaupassa, missä oon käynyt. Oonki ruvennut kelaileen, että olisivatko ne niin sniikkejä että käyttäisivät ison maailman tapaan lisähappea ilmastoinnissa. En siellä kovin usein kuitenkaan ole käynyt, joten virhemarginaali voi olla jokseenkin suuri tai minä taas vain vainoharhainen. Pitää käydä hengaileen ja kuunteleen housee sinne joku päivä ja kattoa, että virkistyykö mieli.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

[Siru]

Posts: 259

#994 • • [Siru]
olen huomannut että pessimisti ei pety... ja että kesä meni aika helvetin nopeesti *ding*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Fakiiri

Posts: 462

#995 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Jotku ihmiset pysyy samoina kusipäinä vaikka antavat toisen käsityksen

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Goala

Posts: 332

#996 • • Goala It is your own imagination!
Olen huomannut että meille on tullut uusi seinänaapuri, millonkas se tuonne ilmesty. Pitäisi varmaan sanoa hei moi tervetuloa.

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

epicuros

Posts: 7,734

#997 • • epicuros
en ite huomannut, mut kovasti sanottiin olevan metallican riffi

--
Valid criticism does you a favor.

pululu

Posts: 1,102

#998 • • pululu .jemmutti.
...että vaikka kuinka kaikkensa antaa, se ei aina riitä. Omaan napaan tuijottavat teinit on niin rasittavia. Älkää koskaan ottako moista alivuokralaiseksi, saatika sitten kaksi sellaista.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

turquoise

Posts: 732

#1000 • • turquoise e-ra2co
Catholic = cat + holic. Mau. *hellokitty*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.