Replying to Olen huomannut:
Bio, 30.7.2009 13:10:
Olen huomannut että olen kyllä niin eri mieltä :D
Töissä naiset ei uskalla sanoa mitään toiselle suoraan vaan puhutaan kaikista pahaa selän takana. Sit on mukavaa seurailla kun on kahvi/ruokatauko niin siellä on niin mielinkielin: kato moikka, mitäs sulle kuuluu, ihana hei toi sun paita. Sit ku kyseinen henkilö lähtee ni alkaa taas paskanpuhunta. Sit mennään parkumaan esimiehelle ku asiat ei toimi :DD
Opiskeluaikana oli raksalla töissä ni siel tultiin sanomaan suoraan päin naamaa jos jotain sanottavaa oli :)
edit: ennen kuin joku alkaa syyttelee yleistämisestä niin tämä tapahtuu minun työpaikalla, jossain toisella työpaikalla voi olla asiat toisin.
Noh, nyt ei ollutkaan mistään työkavereitten kanssa touhuilusta kyse, vaan useammista sattumuksista muitten yritysten ihmisten kanssa.
Naiset langan toisessa päässä kuuntelee, ei oleta. Ja eivät hermostu, jos pitää kysellä välillä tyhmiäkin. Toivottelevat hyviä huomenia ja päivänjatkoja iloisesti, sun muuta.
Tosin olen nyt muutaman päivän tehnyt omista duuneistani poikkeavaa duunia, normaalisti en juurikaan asiakkaitten kanssa tsättäile.