Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,133 views

Oj

Posts: 1,349

#1181 • • Oj Keep it FILTHY
.. että vuodet vain kuluu kulumistaan ja elämän parhaat vuodet alkavat olla lopuillaan.. *uuh*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1182 • • peikkolapsi miisa the maskotti
että tää ei oo ennen tehny tätä, mut nyt se teki sen taas.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Individual

Posts: 10,942

#1183 • • Individual HYPNO!

Replying to Olen huomannut:

.. että vuodet vain kuluu kulumistaan ja elämän parhaat vuodet alkavat olla lopuillaan.. *uuh*



...ja ikäähän meillä oli kokonaiset 20 vuotta. :)

Älä pelkää, kyllä niitä elämyksiä, iloa ja kokemuksia piisaa vanhempanakin. Ehkäpä ryhmät ja yhteisöt missä toimii vaihtuu ajan myötä, tai ainakin muuttavat muotoaan, mutta uskallan väittää, että niissä(kin) sitä mielekkyyttä piisaa. Mutta kukapa meistä ei haluaisi vielä joskus olla se vanhemmiltaan salaa kotibileissä juopotteleva teinitähti, pientä haiventa naamassa ja koko elämä edessään. :)
tommib

Posts: 3,204

#1184 • • tommib

Replying to Olen huomannut:


---
.. että vuodet vain kuluu kulumistaan ja elämän parhaat vuodet alkavat olla lopuillaan.. *uuh*
---


...ja ikäähän meillä oli kokonaiset 20 vuotta. :)

Älä pelkää, kyllä niitä elämyksiä, iloa ja kokemuksia piisaa vanhempanakin. Ehkäpä ryhmät ja yhteisöt missä toimii vaihtuu ajan myötä, tai ainakin muuttavat muotoaan, mutta uskallan väittää, että niissä(kin) sitä mielekkyyttä piisaa. Mutta kukapa meistä ei haluaisi vielä joskus olla se vanhemmiltaan salaa kotibileissä juopotteleva teinitähti, pientä haiventa naamassa ja koko elämä edessään. :)



Ainakaan itse en mieti noita vuosia tai sitä mikä määrä niitä on mittarissa. En anna sen jarruttaa elämääni. Samalla tavalla käyn yhä bileissä ja vedin just 34v kuiturastat päähän. Se on ihan itsestä ja korvienvälistä kii miten näet tuon vuosien kulumisen ja alatko sitten omasta valinnastasi pukeutua konservatiivisemmin ja luet kotona kirjaa vai jatkatko reivaamista ja näytät friikiltä. Ei se katso ikää, se katsoo omaa asennetta ja mitä haluaa. Enpä itse kyl teinivuosia kaipaa yhtään.
Oj

Posts: 1,349

#1185 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Olen huomannut:


---
Mutta kukapa meistä ei haluaisi vielä joskus olla se vanhemmiltaan salaa kotibileissä juopotteleva teinitähti, pientä haiventa naamassa ja koko elämä edessään. :)


Tämän takia juuri kirjoitinkin että parhaat vuodet takana päin.. Ennen kaljan juontikin oli jännää *hymy* (Nykyisin kaljat on lämpimii ja naiset kylmii) *poks*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

KooKie

Posts: 4,338

#1186 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to Olen huomannut:


(Nykyisin kaljat on lämpimii ja naiset kylmii) *poks*



Tän kesän empiirisen tutkimuksen mukaan naiset käyvät iän myötä vaan kuumempina. Kohderyhmäsi on luultavasti vaan niin nuorta - epäilisin sun omaa ikäluokkaa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Oj

Posts: 1,349

#1187 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Olen huomannut:


---

(Nykyisin kaljat on lämpimii ja naiset kylmii) *poks*
---

only joking *piis*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

tommib

Posts: 3,204

#1188 • • Edited tommib
Elämä lähtee aika helposti päin helvettiä
Älä ikinä takaa lainaa tai ota toiselle lainaa omiin nimiin. Se kostautuu. Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikeilla
KooKie

Posts: 4,338

#1189 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

Replying to Olen huomannut:


only joking *piis*



So am I. :)

Edit. Tai no oikeastaan en vitsaile, ota toi vaikka vihjeenä. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

[Siru]

Posts: 259

#1191 • • [Siru]
kehenkään ei voi luottaa... ei kehenkään... paitsi äitiin*plur*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

KeijoK

Posts: 1,495

#1192 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Olen huomannut:

kehenkään ei voi luottaa... ei kehenkään... paitsi äitiin*plur*



Äidit on kyllä ihan parhaita! *hihu* ja Isukit kanssa!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

mariq

Posts: 2,154

#1194 • • mariq
..että punkku ja booli ei oo hyvä yhdistelmä. Kuinkahan monesti tää pitää huomata, ennenku sen oppii muistamaan :P

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1195 • • peikkolapsi miisa the maskotti
... ettei mulle saa jättää avattua suklaacookies -pakettia.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

mariq

Posts: 2,154

#1196 • • mariq
..että on syksy.
Mistäkö sen huomaa? Siitä että alkaa tehdä mieli värjätä tucca punaiseksi *tirsk*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1197 • • peikkolapsi miisa the maskotti
että kisakunto alkaa loppua tältä vuodelta. ja vielä ois kolme kuukautta jäljellä. huhhuh

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1198 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to Olen huomannut:

..että on syksy.
Mistäkö sen huomaa? Siitä että alkaa tehdä mieli värjätä tucca punaiseksi *tirsk*



uu mulla on ihan sama :) ja varsinkin tää on ärsyttävää koska just oon saanu oman lettini ihan platinablondiksi. joulukuussa se on varmaan kuitenkin viimestään taas kirkkaanpunainen :D

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

mariq

Posts: 2,154

#1199 • • mariq
..että kattolistat on saatanasta *toktok*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#1200 • • sapeli jokukukamikä?
... että jos ei itse osaa pitää jostain asiasta huolta, maailma kyllä muistuttaa. (Ja onneksi taitaa välillä tehdä osan työstä puolestasi!)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.