Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 543,452 views

Jago

Posts: 4,039

#1221 • • Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:

... että kyllä ne kofupilleritkin toimii. *hih*

Ajattelin koittaa jättää kahvin taas pois, kun se turhaan ärsyttää vatsaa ja värjää hampaita, jos kerran samat vaikutukset saan kofupillereilläkin.


Toi on niin totta. Mäkin vaihoin vihreeseen teehen ja bilobaan. Varmasti terveellisempi ja vatsaystävällisempi vaihtoehto. Makukin oikeestaan parempi

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1222 • • Jago un-trained monkee
Vaikka en uskonut itte tarttevani apua on joskus hyvä pyytää sitä kuitenkin.
Huomasin nyt kun elämä rupee järjestäytymään oikeestaan vasta miten paskana sitten oon kuitenkin ollut. En oo hoitanut asiotani ollenkaan ja nyt vituttaa saada jostain avaamattomista posteista karhukirjeitä. Muutenkin huomaa, että ei vaan oo tajunnut miten huonosti on elämäänsä elänyt, kun on vaan kokoajan keskittynyt siihen ihan perushengitykseen ja elossa pysymiseen.

Jos olisin tajunnut, että en oikeesti pysty hoitamaan asioitani olisin varmaan kyllä saanut apua kavereiltani siihen. Onneksi sentään tilanne ei kestänyt pahimmillaan, kun about pari kk (marraskuun vaihteesta, kun rupes mennä huonosti) eli mikään ei oo sentään mennyt viellä perintään. eikä mitään oo katkaistu. Onneks myös mun laskumäärä on aika pieni, eli nää yhteensä 15(?)e perintäkuluja ei kaada mun taloutta.

-

Oon myös huomannut, että intuitio on todella niin kingi.. Jos suhteen alussa mietit, että onpas tää kiva tyyppi, mutta älä ota tätä vakavasti, tee tosta kaveri ja pane sitä. Jossain vaiheessa mietit, että onpa jännä, että vaikka me ollaan oltu yhessä jo pariviikkoa en silti nää tulevaisuutta. ja viellä sen, että tää tyyppi tulee satuttamaan mua pahasti eikä tuu itte olemaan tässä kunnolla messissä, koska sillä on eksän ja päänsä kanssa paljon setvittävää, vaikka se kuinka sanois toisin. Miksi siis kuitenkin jossain vaiheessa päätin, että no kun kerran tunteita on ei mun oo mitään järkee kuunnella itteeni vaan mennään nyt sitten puhtaasti tunteella ja katottaan miten käy.

Toisaalta arvostan sitä, että voi mennä tunteella ja täysiä. Toisaalta esim kun olin ibizalta tullut mietin, että olisko tää nyt se aika lopettaa juttu, kun pääsen viellä pois.
Pitää kuitenkin antaa intuitiolle enemmän luottoa ja kuunnella sitä. Se ei oo koskaan ohjannut mua väärin.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1223 • • Jago un-trained monkee
Oon ilmeisesti vihdoin ainakin osin pääsemässä eroon ärsyttävästä tavastani nyppiä naamakarvojani. Siis alotan leuasta ja on pakko shavee kun nyppiminen rupee menee posken puolelle.
Viellä jonkin verran harrastan tota, mutta paljon vähemmän kun ennen. Nyt mulla on jopa pitkä sänki/pienoinen parta*hihu*
Oon yrittäny korvaa ton sillä, että suin naamakarvostutani. On sekin ärsyttävää, mutta eipähän oo nypittyjä karvoja kilokaupalla lattialla

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mariq

Posts: 2,154

#1224 • • mariq
..että jos herää pahantuulisena, edes aamutreeni ei välttämättä auta. *ding*
Eikä suklaa *poks*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Ergilion

Posts: 751

#1225 • • Ergilion
Pakko kyllä rakastaa tätä suomalaista hissikulttuuria, tyyliin pidätetään hengitystä jos on muita ihmisiä samassa hississä ettei vahingossakaan päästetä mitään ylimääräisiä ääniä suusta ja kiinnitetä huomiota.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Wolverine

Posts: 1,860

#1226 • • Wolverine

Replying to Olen huomannut:

Pakko kyllä rakastaa tätä suomalaista hissikulttuuria, tyyliin pidätetään hengitystä jos on muita ihmisiä samassa hississä ettei vahingossakaan päästetä mitään ylimääräisiä ääniä suusta ja kiinnitetä huomiota.



Word. Saan aina tuomitsevia ja ahdistuneita katseita kun moikkaan ihmisiä hississä, kaiken lisäks töissä on sama juttu vaikka luulis et siellä se sentään olis helppoa :D
Jago

Posts: 4,039

#1227 • • Jago un-trained monkee
Alan vanhemmiten ymmärtää miksi vanhat ihmiset sanoo ajan lentävän ohi. En oikeesti voi uskoo, että on jo tammikuu lähes puolessa välissä, kun vastahan marraskuu oli puolessa välissä. ja justhan mä tapasin kivoja ihmisiä reissussa jne. Missä vaiheessa kesästä kerkes kulumaan puolvuotta???
En taaskana ollu tajunnu ollenkaan sitä, että nythän pitää jo rupee varailee matkoja. Fusionin lippuarvontakin meni ohi, kun en vaan osannu ajatella niin pitkälle.
Kakarana muistan, miten kesä tuntu niin pitkältä ja talvi tuntu aina siltä, että siihen kuolee, koska se oli lähes loputon.
viimekesä meni hetkessä. syksykin katosin jonnekkin. Toivottavasti talvelle käy samoin *hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#1228 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Olen huomannut:

viimekesä meni hetkessä. syksykin katosin jonnekkin. Toivottavasti talvelle käy samoin *hihu*



Mulla taas jotenkin tän kylmyyden ja lumen myötä iski sellainen fiilis että nytkö se talvi vasta pääs alkamaan? Lunta ja pakkasta on kuitenkin sitten helmikuun lopulle asti... Hyrrr.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#1229 • • Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:


---
viimekesä meni hetkessä. syksykin katosin jonnekkin. Toivottavasti talvelle käy samoin *hihu*
---


Mulla taas jotenkin tän kylmyyden ja lumen myötä iski sellainen fiilis että nytkö se talvi vasta pääs alkamaan? Lunta ja pakkasta on kuitenkin sitten helmikuun lopulle asti... Hyrrr.


Jätin sanomatta se kyl kanss, mu kieltämätä siis talvi tuntuu vasta alkaneen, mutta siis toivon, että talvelle käy samoin, kun syksylle ja kesälle, että se vaan katoo nopeesti ohi, että kevät pääsee alkamaan

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1230 • • Jago un-trained monkee
viimeset 2vuotta on ollu kyllä ihan ihmellistä elämänheittelehtimistä. Just kun jostain on selviimässä ja ssaa hengittää muutaman vedon, joku painaa taas pinnanalle. Nyt taas sellanen fiilis, että saa hengittää pitkästä aikaa.
Ekaa kertaa puoleentoistavuoteen asun sellasessa kämpässä jossa mun ois tarkotus asua pidempään ja elämäntilanne on muutenkin taas vakiintumassa.
Nyt viellä jos varmistuis toi uus työsuhde niin sitten saisin oikeesti henghtää. muuten käy niin etät maaliskuussa menee duuni ja sitäkautta myös työsuhdekämppä. Ja sitten ollaankin taas vuoristoradassa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Ergilion

Posts: 751

#1231 • • Ergilion
Mitä enempi lunta, sen iloisempi koira. what?

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jago

Posts: 4,039

#1232 • • Jago un-trained monkee
Oon välillä ihmetelly kun ulkomaiset tutut likeää jotain postausta joka on suomeks. Mietin, että liketääks ne randomilla vai käyttääksen ne käännöskonetta.
tässä mitä google translate antaa mun tän päiväsestä statusupdatesta enkuks käännetynä.
"weld. back himaa saikuttaa requirements. Flu is back :/"
*ding*
Mikä osa tossa oli liketettävä =DD
Ise viesti suomeks "hitsi. takas himaa vaa saikuttaa. flunssa is bäck :/"

Mielenkiintosta sinänsä, että ilmeisesti requirements onkin suomeksi käännetynä vaa ja toi osaa muuttaa bäckin backiks

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1234 • • Jago un-trained monkee
että ilman kahvia pystyy itteasiassa pysyä virkeempänä, jos vaan valoa on terpeeks.
Pitää kokeilla enstalvena hankkii kirkasvalolamppu myös toimistoon. Joskin se valo on kyl mun mielestä tosi keinotekoisen olonen ja liian kirkas. Kyl se silmät auki pitää, mutta tuntuu myös rasittavan niitä toisin kun auuringon valo

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hiphei

Posts: 493

#1235 • • hiphei
^
Totta turiset, nimittäin kyllä kahvista tulee nousut, mut myös ne laskut.
Jago

Posts: 4,039

#1236 • • Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:


---

---
viimekesä meni hetkessä. syksykin katosin jonnekkin. Toivottavasti talvelle käy samoin *hihu*
---


Mulla taas jotenkin tän kylmyyden ja lumen myötä iski sellainen fiilis että nytkö se talvi vasta pääs alkamaan? Lunta ja pakkasta on kuitenkin sitten helmikuun lopulle asti... Hyrrr.
---

Jätin sanomatta se kyl kanss, mu kieltämätä siis talvi tuntuu vasta alkaneen, mutta siis toivon, että talvelle käy samoin, kun syksylle ja kesälle, että se vaan katoo nopeesti ohi, että kevät pääsee alkamaan


Näin kyllä kävikin. tuntu siltä, kun ttoi talvi kesti ehkä viikon tai 2 ja nyt ollaan jo keväässä*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#1237 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Olen huomannut:


Näin kyllä kävikin. tuntu siltä, kun ttoi talvi kesti ehkä viikon tai 2 ja nyt ollaan jo keväässä*plur*



Huomasitko Metron etusivulla oli pieni juttu että ensimmäiset leskenlehdet on bongattu tiistaina Manskulta? *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#1238 • • noena first breath after coma
että mulla on aivan uskomattoman ihania uusia ihmisiä mun elämässä, APUA! *plur* *sydän* *pökr* *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

Posts: 4,039

#1239 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:


---

Näin kyllä kävikin. tuntu siltä, kun ttoi talvi kesti ehkä viikon tai 2 ja nyt ollaan jo keväässä*plur*
---


Huomasitko Metron etusivulla oli pieni juttu että ensimmäiset leskenlehdet on bongattu tiistaina Manskulta? *hymy*


en ollu huomannu.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1240 • • Jago un-trained monkee
Olen realisti. Tää on tietenkin ollu aina tiedossa, mutta postaan tän kuitenkin tänne.

Ihmiset usein kokee sen pessimisminä, koska sillä hetkellä, kun kaikki innoissaan hehkuttaa jotain hyvin optimistiselta kannalta "mä helposti sanon, mutta entäs tää toinen puoli. Todennäiköisesti se menee kyl tälleen" ja saatan vaikuttaa vähän Buss Killingtonilta.
Toisaalta siks oon usein myös hyvä negisten vastapaino, koska sanon ainakin rehellisesti, että ne kattoos silloinkin maailmaa epärealistisesti


Tää oikeestaan siis liittyy siihen, kun oon aina(ennenkun tuon tajusin) pitäny itteeni optimistisena ihmisenä, mutta oon usein antanut pessimistisen kuvan ittestäni.
Enkä oo koskaan ymmärtänyt kysymystä; Onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä? Lasihan on puolillaan.

Eli oikeestaan siis katson asian molemmilta kannalta ja toimin sen mukaan, mutta iloisin mielin riippumatta siitä mitä näen =D

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe