Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 543,416 views

sapeli

Posts: 11,768

#1241 • • sapeli jokukukamikä?
... että vinkkaushymiö näyttää usein tosi omahyväiseltä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ValaX

Posts: 3,891

#1242 • • ValaX
että työnteko ei ole aina kannattavaa...
mariq

Posts: 2,154

#1243 • • mariq
Unettomuuskausi näyttäis taas menevän kutakuinkin seuraavalla kaavalla:
Ei nukuta + vähän sapettaa = laatuaikaa viskipullon kanssa *sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

KeijoK

Posts: 1,495

#1244 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
että juuri kun luulet olevasi tarpeeksi pohjalla niin eikö putoa siitäkin pohja ja syvemmälle vaan...antaa palaa!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

KeijoK

Posts: 1,495

#1245 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Olen huomannut:

Unettomuuskausi näyttäis taas menevän kutakuinkin seuraavalla kaavalla:
Ei nukuta + vähän sapettaa = laatuaikaa viskipullon kanssa *sydän*



Mä koitin jotain ihme norsunnukutuspillereitä jotka hain lekurilta mutta kun niitä vetelee sellaiset puolisen tusinaa ja olo vaan virkistyy ei tässä oikeen tiedä mitä tekisi. No, tää alkaa menemään muutaman viikon rutiinilla tää touhu melko itsestään...

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

ValaX

Posts: 3,891

#1246 • • ValaX
...että osa-aikatyö on todella rasittavaa... Soita työkkäriin, jonota työkkäriin, soita kelaan, jonota kelaan... Ja kaikki vain sen takia ettei ole löytynyt täyspäiväistä työtä...

Sitte kun tulot vaihtelee, niin siitähän se riemu repee kelan kanssa...
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1247 • • Aurinkoneiti
revontulten loimuttavan samassa kohdin tuossa napapiirin yläpuolella suurin piirtein.
En tiedä onko yhteensattuma vai mikä, kun onneton nettiliittymäni kotona ei toimi tulikettujen aikana.
Jago

Posts: 4,039

#1248 • • Jago un-trained monkee
Huono olo rupee mulla näköjään heti tulla, kun päästän ohjaksista ja annan toisille liikaa valtaa. Hyvä fiilis tulee samantien kun otan vallan takaisin käsiini.
Itsestään selvää, mutta pakko manita, kun huomaa taas miten hyvältä tuntuu sanoa itselleen(ja sitäkautta muille) ei.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1249 • • Aurinkoneiti

Replying to Olen huomannut:

Huono olo rupee mulla näköjään heti tulla, kun päästän ohjaksista ja annan toisille liikaa valtaa. Hyvä fiilis tulee samantien kun otan vallan takaisin käsiini.
Itsestään selvää, mutta pakko manita, kun huomaa taas miten hyvältä tuntuu sanoa itselleen(ja sitäkautta muille) ei.



Tärkeintä on se, että itse sen tajuaa. Ja kyllä sen oppii muistamaan :)
mariq

Posts: 2,154

#1250 • • mariq
..olevani rapakunnossa aiempaan verrattuna, minkä ei toki pitäisi yllättää, kun ei se kunto itse itseään ylläpidä, jos vetää lonkkaa puol vuotta :P Vajaan vuoden tauon jälkeen BodyCombatissa olin vartin jälkeen aivan paskana :'D Erinäisten kyykkäysten itkettävyyden annan itselleni anteeksi eilisen suksittelun johdosta, mut muutoin tuntu jopa surkuhupaisalta miten märäksi pitkästä aikaa sain vaatteeni hikoilemalla. Ja vasen ojentaja meni taas jotenki sököks :/
Onko synti treenata niin kovaa ettei jaksa sen jälkeen enää purkaa treenikassia makaamatta ensin sohvalla puoli tuntia? ^^

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#1251 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että välillä on sellainen olo että eläisin montaa, osin epäyhteensopivaa elämää samanaikaisesti.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#1252 • • mariq
..että yllättäen palsternakka ja kookos ei oo mitenkään erityisen hyvä yhdistelmä..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

noena

Posts: 3,138

#1253 • • noena first breath after coma

Replying to Olen huomannut:

Olen huomannut että välillä on sellainen olo että eläisin montaa, osin epäyhteensopivaa elämää samanaikaisesti.



Joskus kokenut saman fiiliksen, hankalinta oli se kun asian tiedostamisen jälkeen yritti kuitenkin alkaa niitä väärillä avuilla yhdistämään :'D (Paras apu itsellä oli se, että tiedosti tilanteen ja alkoi tutustumaan vaihtoehtoihin - mikä/mitkä elämä/t merkitsi eniten ja miksi? ja mitä niille muille, onko ne tosia/avoimia, mitä pelkoja&kulisseja niihin liittyi ja miten niiden kanssa etenisi. Vastaus löytyi siinä vaiheessa kun sen olikin tarkoitus löytyä.)

*hali* *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jammailija

Posts: 3,224

#1254 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
...että suuri osa mielen ongelmista ihmisillä johtuu jonkinlaisista haluista ja tunteista ja niiden tuomista ristiriidoista ympäristön odotusten kanssa.

Olen myös huomannut, että buddhalaisuudessa jo 500 eKr. Buddha loi ohjeet kuinka selvitä näistä.

Olen myös huomannut, että jos näistä ei selviäkään, niin nykymaailman psykologialla on paljon ratkaisuja, joilla näitä ongelmia voi helpottaa. Thanks, Freud!

Olen myös huomannut, että minut leimataan hihhuliksi, koska pidän buddhalaisuuden ohjeita käyttökelpoisina tämän päivän maailmassa*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Oj

Posts: 1,349

#1255 • • Oj Keep it FILTHY
Huomasin että kylmä kalja auttaa kurkkukipuun..

Tosin mikä vaan kylmä siihen taitaa auttaa *pepsodent*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hiphei

Posts: 493

#1256 • • hiphei
..että, välillä kun ei tee mieli lähteä ulos tuulettumaan ja lähtee, piristyy ja huomaa, että olikin mukava tuulettuminen :)
Max Power

Posts: 186

#1257 • • Max Power Techno hoodlum
1. kutakuinkin vuoteen ei tulluna spotifyä avattua ja voe voe mikä saundi! gaameeta gaggaa jos ei oo premiumia, muutenkaan siitä bugisesta oksasta mitään viitti maksaa, veikkaukseni, max kaks vuotta ja koko kokko on palanut.

2. klubitus (palsta jorina) is so, so, so gay *igor*
UkeUke

Posts: 394

#1258 • • UkeUke
..että 2100 ei ole hyvä aika herätä

ja sen että pakastetut viinirypäleet ROCKS!
peikkolapsi

Posts: 1,180

#1259 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to Olen huomannut:

Olen huomannut että välillä on sellainen olo että eläisin montaa, osin epäyhteensopivaa elämää samanaikaisesti.



olen huomannut ja päätynyt tähän tilanteeseen myös.
katsotaan kauan kestää...

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

lopez

Posts: 1,972

#1260 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Kuinka tärkeäksi osaksi arkea ja elämää hiljaisuus on iän myötä muodostunut. Arvokas "elementti"...

*sydän*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.