Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,243 views

Kolera

Posts: 4,256

#462 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
että jos aikoisin joskus opiskella joksikin minun olisi muutettava koko maailmankuvaani/kiinnostustani elämään. Unohdan tällä hetkellä niin paljon asioita "omasta tahdostani"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#463 • • sapeli jokukukamikä?
että herääminen aikaisin on helppoa, jos on vaan jo illalla päättänyt vaan yksinkertaisesti nousta ylös kun kello soi.

Vaikeaa taas on päätyä siihen päätökseen riittävällä vakaumuksella *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Heli

Posts: 1,489

#464 • • Heli vai kuka se oli

sapeli, 6.9.2007 07:17:
että herääminen aikaisin on helppoa, jos on vaan jo illalla päättänyt vaan yksinkertaisesti nousta ylös kun kello soi.




Mä oon elävä esimerkki siitä, miten tuima päättäväisyys voi aamun valjettua sulaa ihmisestä pois. nukuin pommiin miljoonatta kertaa, enkä ollut ees paniikissa. Ja joo, olin pyhästi päättänyt noust ylös, kun kello soi.

PFFT! *nauru*

--
ei se väärin ole.

Kolera

Posts: 4,256

#465 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 6.9.2007 07:17:
että herääminen aikaisin on helppoa, jos on vaan jo illalla päättänyt vaan yksinkertaisesti nousta ylös kun kello soi.

Vaikeaa taas on päätyä siihen päätökseen riittävällä vakaumuksella *hih*


väittäisin kyllä että ei se ole siltikään kaikille helppoa. Kyllä sä sieltä sängystä ylös pääset mut miten sä saat sen pahimmillaan tunnin kestävän kooman pois. Kyl sitä on joskus kattonu työkavereita ku ne tulee niin taju kankaalla töihin et mitenhän liikenneturvallisuuden kanssa on oikein ollu

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#466 • • sapeli jokukukamikä?

Kolera, 6.9.2007 10:09:
---
sapeli, 6.9.2007 07:17:
että herääminen aikaisin on helppoa, jos on vaan jo illalla päättänyt vaan yksinkertaisesti nousta ylös kun kello soi.

Vaikeaa taas on päätyä siihen päätökseen riittävällä vakaumuksella *hih*
---
väittäisin kyllä että ei se ole siltikään kaikille helppoa. Kyllä sä sieltä sängystä ylös pääset mut miten sä saat sen pahimmillaan tunnin kestävän kooman pois. Kyl sitä on joskus kattonu työkavereita ku ne tulee niin taju kankaalla töihin et mitenhän liikenneturvallisuuden kanssa on oikein ollu



Mä oon siitä hassu tapaus että jos mä ylipäänsä herään ni kyl mä sit herään aika skarpiks heti. Tosin se auttaa että mä vetäsen kofupillerin naamaan kun kello herättää *hih* (Jos siis pitää selvitä liian lyhyillä yöunilla.)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloud

Posts: 2,162

#467 • • Cloud Game Freak

sapeli, 6.9.2007 10:49:

Mä oon siitä hassu tapaus että jos mä ylipäänsä herään ni kyl mä sit herään aika skarpiks heti. Tosin se auttaa että mä vetäsen kofupillerin naamaan kun kello herättää *hih* (Jos siis pitää selvitä liian lyhyillä yöunilla.)



Heti kamalat doupit kehiin heti aamusta *hih*.

Ei vaan mäkin oon kyl huomannut ton saman siis sen, että jos vaan nousee heti ku herää.. kunhan vaan päättää et nt prkl noustaan ni sit kyl pysyn itte ainakin pari ekaa tuntia tosi skarppina. Sen parintunnin jälkeen taasen onkin sitten kooma-aika =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Janisa

Posts: 2,226

#468 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...juuri nyt, talla hetkella, olen ainut taalla. *pökr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

aaaaaaaa

Posts: 178

#469 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Olen huomannut et tuoksukynttilät tuo ihanaa tunnelmaa. Tilasin just sellaisia kookoksen tuoksuisia ja vaik aamul herää ja väzyttääää nii tropiikin aromit piristää.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Avatar
#470 • • Annakins Guest
Että on mahdotonta herätä 7.30 jos kasilta heräämällä ehtii töihin ihan mainiosti.
Janisa

Posts: 2,226

#471 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

*Stella, 10.9.2007 07:22:
Olen huomannut et tuoksukynttilät tuo ihanaa tunnelmaa. Tilasin just sellaisia kookoksen tuoksuisia ja vaik aamul herää ja väzyttääää nii tropiikin aromit piristää.



Ma taas oon huomannu etta tuoksukynttilat aiheuttaa mussa jarkyttavan pahaa oloa seka paansarkya. Eika ole valia minka hajuinen/kokoinen/makuinen kynttila on kyseessa. *poks*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Miinapiina

Posts: 3,494

#472 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Janisa, 10.9.2007 19:20:

Ma taas oon huomannu etta tuoksukynttilat aiheuttaa mussa jarkyttavan pahaa oloa seka paansarkya. Eika ole valia minka hajuinen/kokoinen/makuinen kynttila on kyseessa. *poks*



mä olin kerran kynttiläkutsuilla, ja siel niit tuoksukynttilöit poltettiin, ja mulle tuli ihan kauhee päänsärky... hyi!!
voitin sit sieltä sellassia shampanjan tuoksuisia tuikkivia, ja ne oli mun keittiön kaapissa, ja koko kaappi löyhkäs ihan hirveelle *poks*

--
pinkki on pop!!!

pyhimys

Posts: 622

#473 • • pyhimys
kauppaan ei kannata mennä "vain katselemaan". Kummasti sitä alkaa löytymään hyviä syitä tavaroiden ostamiselle. Varsinkin, jos ko. tavarat on alennuksessa. Silloinhan ne ostamalla vain säästää rahaa ja säästäähän tässä pitäisikin. eli siis win-win tilanne :)
DaVinci Oliivi

Posts: 51

#474 • • Edited DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
...että viimeinen seksikokemus on miehen kanssa!*igor**igor**igor* ...ja siitäkin on jo kaksikuukautta!!

Voinko nyt julistautua OHO lehdessä julkihomoksi vai lähdenkö ulkomaille maanpakoon!

Lapsiakin pitäisi saada, mutta ei ne miehe vielä osaa synnyttää!


Quote: Mistä erottaa homon hinttareista?

Homot kävelee ilman paitaa tiukoissa nahkahousuissa...hinttarit vaan luulee olevansa homoja!

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

Sallakat

Posts: 2,220

#475 • • Sallakat jungle, baby !
.. että SAS ei vaan osaa. Taas laskutelineet pettänyt ja kone rysähtänyt kenttään. Taas yksi syy minkä takia lennän Finnairilla.
Janisa

Posts: 2,226

#477 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...etta miehet, jotka kayttavat kireita pyorailyshortseja -lahinna siis aktiiviharrastajat ja kavelevat vastaani, saavat katseeni kulkeutumaan ensin silmiin, sitten valittomasti haarojen valiin ja sitten takaisin silmiin.

Olen huomannut tekevani nain joka ikinen kerta kun moinen uros kavelee vastaan ja joka ikinen kerta kun nostan katseeni takaisin niihin toisen silmiin, mua havettaa ihan yhta paljon. *blush*

Nimim. viimeksi tana aamuna. *pökr*

P.S. Enhan ma oo ainoa...? *ding*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

typ0

Posts: 1,892

#478 • • typ0 syntax error
...että on kausia jolloin asiakkaat ovat enemmän kusipäitä kuin yleensä.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

larzizi

Posts: 1,661

#479 • • larzizi
että en ikinä ole todistamassa sitä hetkeä, kun joku sulkee tai aukaisee verhonsa. Vaikka esim. iltaisin tulee aika usein käveltyä teillä, jossa on molemmin puolin tietä omakotitaloja. Aina näkee kun verhot on suljettu tai avattu.

Olen pohtinut tätä jo pitkään ja uskoisin tuntevani mielihyvää, jos kerrankin näkisin jonkun vetelevän niitä verhoja suuntaan tai toiseen!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Forecast

Posts: 33

#480 • • Edited Forecast Levyhuoran vaimoke
Olen huomannut, että tähän helvatan foorumiin jää melkein yhtä pahasti koukkuun kuin hevostalli.netin sennupalstaan!