Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 543,435 views

kinderi

Posts: 1,783

#601 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Valehtelu tai oleellisten asioiden kertomatta jättäminen hajottaa yllättävän paljon,vaikka kyseessä oliskin "pieni" asia. Siinähän sitten korjaillaan tilannetta ja keräillään luottamuksen rippeitä sieltä toisen kengänpohjan alta.

Koskee niin seurustelukumppania kuin kaikkia muitakin joiden kanssa ollaan tekemisissä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

nomic

Posts: 4,120

#602 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Zeratul, 30.12.2007 22:42:
Et mäkkärissä se nätein tyttö on aina autokaistaa palvelemassa. Miksi moinen vääryys, eihän siitä nää ku vilauksen, jos sitäkään. *ding* :'(



Hähä, maailma on ihan sua varten luotu tämmöiseksi. *sydän*


Btw. Sillä kasvaa viikset.
SamHard

Posts: 2,098

#603 • • SamHard
että löysin taajuudet mistä saan napakan kickin niin kiksu että
psykebiiseihin eq:tettuna*joo* ps. ja kompuran kera
Zeratul

Posts: 1,170

#604 • • Zeratul Captain miserable

nomic, 26.1.2008 00:56:
---
Zeratul, 30.12.2007 22:42:
Et mäkkärissä se nätein tyttö on aina autokaistaa palvelemassa. Miksi moinen vääryys, eihän siitä nää ku vilauksen, jos sitäkään. *ding* :'(

---


Hähä, maailma on ihan sua varten luotu tämmöiseksi. *sydän*


Btw. Sillä kasvaa viikset.


Tottakai kasvaa ku se on espanjalainen Jorgos!

Mut kokeileppa joskus, hetken tuijotat oikeen kiivastii jonku neidin kasvoja ja sit toteet et: Viikset! On ne!

Takuuvarma hitti! :)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

evvk

Posts: 1,918

#605 • • Edited evvk
Että naapurit ei tykkää kun kokeilee himassa bassoääniä, joista on leikattu kaikki yli 60Hz taajuudet pois.
anis

Posts: 2,451

#606 • • anis
Että elämä on ihan hiton vaikeeta. Tai sit mä teen sen vaan itelleni niin vaikeeksi.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Dementation

Posts: 2,892

#607 • • Edited Dementation wednesday?
Että oon kipee.

EDIT: oon siis kipee ehkä kerran 3-5 vuodessa, joten tää on aika kummaa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

nomic

Posts: 4,120

#608 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Zeratul, 26.1.2008 12:51:
---
Mut kokeileppa joskus, hetken tuijotat oikeen kiivastii jonku neidin kasvoja ja sit toteet et: Viikset! On ne!

Takuuvarma hitti! :)



En uskalla, kun pelkään, että nainen lyö liian kovaa. Mut joskus kännissä, kun ei ole mitään menetettävää, vois kokeilla tota. :D
Zeratul

Posts: 1,170

#609 • • Zeratul Captain miserable

nomic, 27.1.2008 12:40:

En uskalla, kun pelkään, että nainen lyö liian kovaa. Mut joskus kännissä, kun ei ole mitään menetettävää, vois kokeilla tota. :D



Sinällään hauskaa et tarkotin hitillä listaykköstä tai muuta vastaavaa menestystä.
Mut ehkä se oon vaan minä.


Oon muuten huomannu semmosenki jutun et mitä pahemmin naisia tylyttää, sitä enemän ne tykkää.

Vai mitäs pidätte seuraavista tilanteista:
Nainen lähestyy pöytää: -Mahtuuks tähän?
Minä: -Riippuu kui levee perse sul on.
Nainen hymyilee leveesti ja istahtaa viereen.

Hetken päästä naisen ystävä palaa pöytään karaokelappua viemästä.
Minä: -Kai se juontaja nyt edes masens sut kertomalla et laulamaan on joku parin tunnin jono?
Nainen: -No joo, olihan siinä aikalailla jonoa, ei tainnu tykätä musta.
Minä: -No piitäähän siinäki joku naamaraja olla et ketä päästää laulamaan.
Ja taas tykättiin kauheesti.

Ja eilen huomasin et naiset kännissä on pahempia ahdistelijoita ku miehet ikinä. Onko se niin vitun vaikeeta luoda keskustelua ilman et kyöhnätään iholla kii? Ois ollu pariinki otteeseen ahdistelusyytteen paikka. *eiei*

Ihme olentoja noi naiset.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

evvk

Posts: 1,918

#610 • • Edited evvk

Zeratul, 27.1.2008 13:07:
---
nomic, 27.1.2008 12:40:
Ja eilen huomasin et naiset kännissä on pahempia ahdistelijoita ku miehet ikinä. Onko se niin vitun vaikeeta luoda keskustelua ilman et kyöhnätään iholla kii? Ois ollu pariinki otteeseen ahdistelusyytteen paikka. *eiei* Ihme olentoja noi naiset.



Joo.. no eiks yleensä se ahdistelija on joku finninaamainen hirvee rillikiituriläski jolla on painoa ainakin 200 Kg joka tunkee sormia suoraan suuhun ja pistä pipon vinoon ja lääppii.. en tajuu miks ne ei tajuu et mies ei luule että se haluu pahaa tai sit ne kysyy et miks jos ne kauniisti torjuu.
Lyylikki

Posts: 2,975

#611 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

mark hamilton, 27.1.2008 14:39:
---
Zeratul, 27.1.2008 13:07:
---
nomic, 27.1.2008 12:40:
Ja eilen huomasin et naiset kännissä on pahempia ahdistelijoita ku miehet ikinä. Onko se niin vitun vaikeeta luoda keskustelua ilman et kyöhnätään iholla kii? Ois ollu pariinki otteeseen ahdistelusyytteen paikka. *eiei* Ihme olentoja noi naiset.

---


Joo.. no eiks yleensä se ahdistelija on joku finninaamainen hirvee rillikiituriläski jolla on painoa ainakin 200 Kg joka tunkee sormia suoraan suuhun ja pistä pipon vinoon ja lääppii.. en tajuu miks ne ei tajuu et mies ei luule että se haluu pahaa tai sit ne kysyy et miks jos ne kauniisti torjuu.



Toi on vähän sama, kun naisten seksuaalisessa häirinnässä. Mitä se haittaa, jos noin parikymppinen komee lähetti vähän vilkuttaa silmää ja hymyilee, mutta auta armias, jos sen tekee viiskymppinen limakasa *nauru*

Ja mä olen huomannut, että eri ihmiset tulkitsee samoja asioita eri tavoin. Se mikä jollekkin on normaalia kanssakäymistä onkin yhtäkkiä jollekkin toiselle flirttailua ja se mikä jollekkin on hauskaa läppää, onkin toiselle piikikästä vittuilua. Uusien ihmisten kanssa pitää siksi olla varovainen.
Zeratul

Posts: 1,170

#612 • • Zeratul Captain miserable

Lyylikki, 27.1.2008 14:54:
Toi on vähän sama, kun naisten seksuaalisessa häirinnässä. Mitä se haittaa, jos noin parikymppinen komee lähetti vähän vilkuttaa silmää ja hymyilee, mutta auta armias, jos sen tekee viiskymppinen limakasa *nauru*


Niin totta! Tarpeeks kuuma pakkaus nii saa vaikka istuu suoraan naamalle! *sydän**nauru*

Ja mä olen huomannut, että eri ihmiset tulkitsee samoja asioita eri tavoin. Se mikä jollekkin on normaalia kanssakäymistä onkin yhtäkkiä jollekkin toiselle flirttailua ja se mikä jollekkin on hauskaa läppää, onkin toiselle piikikästä vittuilua. Uusien ihmisten kanssa pitää siksi olla varovainen.


Eli loppupeleissä en voi syyttää eilisistä tapahtumista mitään muuta ku sitä et viinasten nauttiminen poistaa ihmisiltä estot ja ehkä jossain määrin todellisuudentajunki, tai ainakaan ei osata samalla tavalla olla varovaisia niiden uusien tuttavuuksien kanssa. Höh. Oisin niin halunnu tuomita kaiken hameväen helvetin syvimpiin syövereihin.

Kai se sit kumminki on ihan hyvä juttu olla vaan oma ittensä heti alkuun nii ei tarvii ylläpitää jotain ihme roolia jatkossakaan. Tykätköön ketkä tykkää. *joo*
Toisaalta mun oma "normaali kanssakäyminen" on kyl sen verran hämärää et ehkä mun pitäis olla aiheesta ihan hiljaa. *blush**nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

evvk

Posts: 1,918

#613 • • evvk

Lyylikki, 27.1.2008 14:54:
---
mark hamilton, 27.1.2008 14:39:
---
Zeratul, 27.1.2008 13:07:
---
nomic, 27.1.2008 12:40:
Ja eilen huomasin et naiset kännissä on pahempia ahdistelijoita ku miehet ikinä. Onko se niin vitun vaikeeta luoda keskustelua ilman et kyöhnätään iholla kii? Ois ollu pariinki otteeseen ahdistelusyytteen paikka. *eiei* Ihme olentoja noi naiset.

---


Joo.. no eiks yleensä se ahdistelija on joku finninaamainen hirvee rillikiituriläski jolla on painoa ainakin 200 Kg joka tunkee sormia suoraan suuhun ja pistä pipon vinoon ja lääppii.. en tajuu miks ne ei tajuu et mies ei luule että se haluu pahaa tai sit ne kysyy et miks jos ne kauniisti torjuu.

---


Toi on vähän sama, kun naisten seksuaalisessa häirinnässä. Mitä se haittaa, jos noin parikymppinen komee lähetti vähän vilkuttaa silmää ja hymyilee, mutta auta armias, jos sen tekee viiskymppinen limakasa *nauru*

Ja mä olen huomannut, että eri ihmiset tulkitsee samoja asioita eri tavoin. Se mikä jollekkin on normaalia kanssakäymistä onkin yhtäkkiä jollekkin toiselle flirttailua ja se mikä jollekkin on hauskaa läppää, onkin toiselle piikikästä vittuilua. Uusien ihmisten kanssa pitää siksi olla varovainen.



Tjaa.. no en mää kyllä lähe oikeen mukaan jos joku ihQ daa alkaa pistään silmäpeliä kun en ihan luota niihin ja viina ei muuta asiaa. Viinaspäissä, yleensä vain aijattelen niin että nyt kun oon kännissä niin voin pistää viinan tekosyyksi jos teen jotain mikä tuntuu että ei ehkä kannattaisi. Usein on niin et kun vähänkään vilkaisee ketään niin heti alkaa pikku flirtti ja toisinaan joku nätti voi olla sellanen et ne suuttuu kun vähän katsoo pitkään vaikka ne ylläri hengaakin jonkun ihme hevi metal örmyn kaa.
sapeli

Posts: 11,768

#614 • • sapeli jokukukamikä?
... että kun nainen tiuskahtaa "miehet!", hän yleensä tarkoittaa "mies!".

Toisaalta sama pätee myös miesten kommentteihin naisten suuntaan. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#615 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sapeli, 30.1.2008 10:34:
... että kun nainen tiuskahtaa "miehet!", hän yleensä tarkoittaa "mies!".

Toisaalta sama pätee myös miesten kommentteihin naisten suuntaan. *vink*



niin totta *joo* *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Janisa

Posts: 2,226

#616 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...miettivani etta josko sita tassa joku paiva repasis oikein kunnolla ja vaihtais oman profiilikuvansa johonkin vahan tuoreempaan.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jago

Posts: 4,039

#617 • • Jago un-trained monkee
Mulla on viimeaikoina ilmestynyt harakanvarpaat silmien ympärille.
Osa musta inhoo niitä, koska ne on ilmiselvä merkki vanhenemisesta, mutta osa tykkää siitä, että nyt silmät tulee enemmän mukaan hymyilyyn ja nauramiseen XD

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

peikkolapsi

Posts: 1,180

#618 • • peikkolapsi miisa the maskotti
olen huomannut, että tulen paljon paremmin toimeen kahvinjuojien kuin teenjuojien kanssa. tietysti monet juovat yleisesti ottaen molempia, mutta esim. työpaikalla ne, ketkä juovat tauoilla kahvia eivätkä teetä, ovat yksinkertaisesti "parempaa porukkaa" *tirsk* tiedä sitten mistä moinen johtuu. sattumaa varmaa vaan. *joo*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

mariq

Posts: 2,154

#619 • • mariq
Olen huomannut, ettei kotiin ole kiva mennä, kun tavarat on pakattu laatikoihin ja joka paikassa on sekamelska. Ei voi yhtään rentoutua, kun on ihan keskeneräinen olo ja tunne, että pitäisi olla pakkaamassa lisää koko ajan.

Tosin olen myös huomannut, että lasillinen madeiraa ja joku kiva telkkuohjelma pikkusen auttaa luomaan illuusion rentoutumisesta *hih*

Kissat onneks ottaa vielä aika rauhallisesti.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#620 • • sapeli jokukukamikä?
... että jaettu hymy tai nauru työkavereiden kanssa sementöi mukavasti helpompaa yhteistyötä tulevaisuudessa. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.