Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 544,944 views

RiD

Posts: 2,817

#641 • • Edited RiD Nukemi
Envaan yksinkertasesti pysty enään kuuntelemaan kiksua ilman että oon n. 4promillen kännissä. En ymmärrä tota monotonista jumputusta. Ennen pysty mehustelemaan vaikka millä mutta nyt kaikki vanhat mehutki kuulostaa ihan paskalta :F


tunnen itseni vammaseks.

--
*super* *possu*

seilori

Posts: 482

#642 • • Edited seilori

RiD, 27.3.2008 14:26:
Envaan yksinkertasesti pysty enään kuuntelemaan kiksua ilman että oon n. 4promillen kännissä. En ymmärrä tota monotonista jumputusta. Ennen pysty mehustelemaan vaikka millä mutta nyt kaikki vanhat mehutki kuulostaa ihan paskalta :F


tunnen itseni vammaseks.



Eli nyt et enää tartte sitä takavuosina soittamaani kiksu-teknosettiä mitä tuolloin aina kyselit? :D

Aiheeseen liittyen, olen huomannut että olen saavuttanut/toteuttanut enimmät haaveeni joidenkin vuosien takaa ja uudet alkavat pikkuhiljaa pulpahdella esiin :)
RiD

Posts: 2,817

#643 • • RiD Nukemi

vinha, 29.3.2008 21:42:
---
RiD, 27.3.2008 14:26:
Envaan yksinkertasesti pysty enään kuuntelemaan kiksua ilman että oon n. 4promillen kännissä. En ymmärrä tota monotonista jumputusta. Ennen pysty mehustelemaan vaikka millä mutta nyt kaikki vanhat mehutki kuulostaa ihan paskalta :F


tunnen itseni vammaseks.

---


Eli nyt et enää tartte sitä takavuosina soittamaani kiksu-teknosettiä mitä tuolloin aina kyselit? :D

Aiheeseen liittyen, olen huomannut että olen saavuttanut/toteuttanut enimmät haaveeni joidenkin vuosien takaa ja uudet alkavat pikkuhiljaa pulpahdella esiin :)



onksulla se vielä, voimmä sen silti ottaa :D

--
*super* *possu*

%

Posts: 568

#644 • • %
...että elämä ei ole todellakaan mallillaan. Olen surullinen.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

sapeli

Posts: 11,768

#645 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että vanhemmiten rutiinit ovat aika hieno asia.

(Tosin on sitä tärkeämpää muistaa rikkoa niitä oikein kunnolla aina välillä.)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

SamHard

Posts: 2,098

#646 • • SamHard
Että musaa tehdessä menee 400% enemmän
röökiä kun muuten!!
sapeli

Posts: 11,768

#647 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että on vaikea olla huonolla tuulella kun kävelee koirapuiston ohi. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#648 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olen usein miettinyt, että miten Tartu mikkiin -ohjelmassa aina on niin hyviä laulajia, että ne laulaa stemmoja, mutta huomasin justiin, että sehän on toi perkeleen Hintsanen!
Anselmi

Posts: 2,578

#649 • • Anselmi And sell me
Että biopolttoaineet on ehkä ihmiskunnan tuhoisin keksintö. Pellot ja metsät tankkeihin. Hiphurraa tässä käy vielä hyvin*pahis*

--
sen pituinen se

Miinapiina

Posts: 3,494

#650 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
että olen ihan tavattoman onnellinen *hihu*
joku tykkää minusta niiiiin paljon, ja mie kans siitä *plur*

--
pinkki on pop!!!

noena

Posts: 3,138

#651 • • noena first breath after coma
et päänsärky ei kiroamalla poistu *poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#653 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
olen huomannut, että mun on ilmeisesti aina pakko änkee puolkuntosena töihin. Aamulla oli ihan hyvä olo, nyt sitten ei enää. Ois varmaan voinu pitää toisenkin päivän saikkua, jos vaan ois tajunnu *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

peikkolapsi

Posts: 1,180

#654 • • peikkolapsi miisa the maskotti
kirjottelin tänne jo joskus aiemmin, että olen huomannut tulevani paljon paremmin toimeen kahvinjuojien kuin teenjuojien kanssa.
ja tää homma nyt jumankauta ottaa päivä päivältä vaan enemmän tulta alleen :o
vaikka en itsekkään juo kun n. kupin/kaksi päivässä, maksimissaan neljä.

alkaa vähä epäilyttää o_O mut tiedän kyllä, että monilla muillakin on sama systeemi, joten en ole ainoa tämän tuntemuksen kanssa.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Heli

Posts: 1,489

#655 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 7.5.2008 11:24:
että olen ihan tavattoman onnellinen *hihu*
joku tykkää minusta niiiiin paljon, ja mie kans siitä *plur*




kiitti ku muistat mua täällä *sydän* *lmao*

--
ei se väärin ole.

sapeli

Posts: 11,768

#657 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut kuinka kevään hetket kiitävät ohi... Se on outoa kun ensin odotetaan kuukausikaupalla pysähtyneessä, muttumattomassa maailmassa luonnon heräämistä henkiin, ja nyt kun se on tapahtunut, ei meinaa ehtiä huomaamaan kun tietyt kukat ja puut kukkii kun kukinta on jo ohi.

Mutta onneksi kesää on vielä paljon jäljellä, toivon mukaan syksyn tullessa ei ole sellainen olo että siitä ei ehtinyt saamaan lainkaan otetta.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Janisa

Posts: 2,226

#658 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...etta joka kerta kun vain ajattelenkin Suomeen tuloa, niin mua hymyilyttaa ja vatsassa rupeaa kihelmoimaan enka millaan jaksaisi odottaa tulevaa visiteerausta! *pihkassa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Josssu

Posts: 506

#659 • • Josssu
Että humalassa olen oikean oman itseni vastakohta.
MissKoo

Posts: 1,289

#660 • • MissKoo
..ettei terveyttä todellakaan arvosta ennenkuin sitä ei ole. Ja että flunssa ei ole mikään 'pikkutauti' , vaikka niin sanotaankin. Tai olisihan se, jos tulisi pari kertaa vuodessa, mutta jos sairastat sitä eri muodoissaan noin 8 krt/vuodessa, niin siitä on pikkutaudit kaukana.

Ottaa aika kovasti sydämen päälle kun on koko ajan flunssassa. Oon ihan varma, että kuolen vielä johonkin näistä mun megaflunssista, koko kroppa on aina kun lihamyllyn läpikäynyt ja kestää tosi kauan ennenkun uskaltaa treenata. Tietääkö kukaan miten sydän reagoi jatkuviin flunssiin? *ding*

Leikkausaika on jo luvattu, että leikattais nielurisat ja tää jatkuva sairastelu loppuisi. Eka oli jopa leikkausta vastaan, kun pelkään sitä niin kovasti, mutta mun mielenterveys ei kestä tätä sairastelua koko aikaa, eikä muukaan kroppa.

Syö ihmistä niin *erkeleesti olla koko ajan kipeenä.