Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 542,953 views

Avatar
#621 • • opmdevil Guest
...että meiläisen levysoittimet on aivan syvältä. Täytynee ostaa uudet. Eikä se cd-soitinkaan ole paras mahdollinen...
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#622 • • Aurinkoneiti

peikkolapsi, 17.2.2008 22:30:
olen huomannut, että tulen paljon paremmin toimeen kahvinjuojien kuin teenjuojien kanssa. tietysti monet juovat yleisesti ottaen molempia, mutta esim. työpaikalla ne, ketkä juovat tauoilla kahvia eivätkä teetä, ovat yksinkertaisesti "parempaa porukkaa" *tirsk* tiedä sitten mistä moinen johtuu. sattumaa varmaa vaan. *joo*



Huomasin, että tämä pitää paikkansa myös omalla kohdalla. kaikki, joiden kanssa minulla on menny välit poikki, ovat olleet teenjuojia. Luonteeltaan he kaikki olivat hyvin hankalia,esim. exä.
nethr

Posts: 763

#623 • • nethr !!
...että aina kun töissä käy vessassa kakkosella, niin joku menee hetken perästä samaan toilettiin *sars* No, omapa on mokansa *nauru*

--
xD

Lyylikki

Posts: 2,975

#624 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

nethr, 28.2.2008 15:42:
...että aina kun töissä käy vessassa kakkosella, niin joku menee hetken perästä samaan toilettiin *sars* No, omapa on mokansa *nauru*



Meillä on töissä semmosia raikastussuihkeita, juurikin näitä tilanteita varten.

(P.S. Enhän minä, mutta ne muut *vink*)
larzizi

Posts: 1,661

#625 • • larzizi
...että kännisten ihmisten iskurepliikit on selvinpäin olevan mielestä todella surkeita.

Muistelin äsken sunnuntaista baarireissua kun olin selvinpäin poikien kuskina ja ensimmäisen kymmenen minuutin aikana eräs kännikala tuli iskemään. Mies aloitti keskustelun kysymällä "ootko tullu tänne Kouvolasta asti?". Kauan se jaksoi inttää vastaan, vaikka sanoin että en todellakaan ole. Turkulaiselta en kuulemma näyttänyt ja mies jaksoi inttää siitäkin, että valehtelen asuinpaikkani eikä suostunut millään uskomaan, että ei ollut voinut nähdä mua perjantaina baarissa. Onneksi joku kuitenkin tykkäsi tän miehen jutuista niinkin paljon, että jaksoi hinkata sen kanssa tanssilattialla pitkään ja hartaasti *lmao*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

nethr

Posts: 763

#626 • • nethr !!

Lyylikki, 28.2.2008 16:00:
---
nethr, 28.2.2008 15:42:
...että aina kun töissä käy vessassa kakkosella, niin joku menee hetken perästä samaan toilettiin *sars* No, omapa on mokansa *nauru*

---


Meillä on töissä semmosia raikastussuihkeita, juurikin näitä tilanteita varten.

(P.S. Enhän minä, mutta ne muut *vink*)



Joo, ne toimii, mutta ite en kyllä dikka valmiiksi lämmitetyistä "lauteista". Ja mikä ihmeen synkronointi siinä on että *hetiperään* ?? Ei täällä nyt niin montaa duunaria ole. No samapa se - huomasin vaan *hymy*

--
xD

Lyylikki

Posts: 2,975

#627 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

nethr, 28.2.2008 16:13:
Joo, ne toimii, mutta ite en kyllä dikka valmiiksi lämmitetyistä "lauteista". Ja mikä ihmeen synkronointi siinä on että *hetiperään* ?? Ei täällä nyt niin montaa duunaria ole. No samapa se - huomasin vaan *hymy*



Mikä onkaan ikävämpää istahtaa rinkulalle, jossa tuntuu vielä jonkun toisen pyllyn lämpö *poks*

Kaipa siinä vaan on joku yleinen kakkataajuus sitten telepatiassa menossa. Toinen punkee, niin toisellakin alkaa homma luistamaan.
Takyon

Posts: 2,945

#628 • • Takyon Möwkö

Lyylikki, 28.2.2008 16:00:
---
nethr, 28.2.2008 15:42:
...että aina kun töissä käy vessassa kakkosella, niin joku menee hetken perästä samaan toilettiin *sars* No, omapa on mokansa *nauru*

---


Meillä on töissä semmosia raikastussuihkeita, juurikin näitä tilanteita varten.

(P.S. Enhän minä, mutta ne muut *vink*)



Kun olin vielä varastolla töissä niin siellä oli kans joka vessassa noita suihkehajusteita ja suoraansanottuna olisin kyllä mieluummin haistellu sitä aitoa luonnonhajustetta. Mä jouduin ihan oikeesti tekemään töitä sen eteen että mun hengitystiet pysy avoimina.. Lähinnä siis sellasta kyynelkaasu reaktiota jouduin pidättelemään..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Claudi0

Posts: 255

#629 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
...etten osaa suhteuttaa tuloja ja menojani.
Lyylikki

Posts: 2,975

#632 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Että jos aina priorisoi jotkut asiat toisten edelle, niin niitä jotkuja tulee aina vain lisää. Ne eivät milloinkaan lopu ja ne toiset asiat jäävät aina vain hoitamatta.
larzizi

Posts: 1,661

#633 • • larzizi
pitäväni The Hellacoptersista.

En normaalisti kuuntele sen tyyppistä musiikkia, joten olen aika yllättynyt.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#634 • • Lilly Guest
Olen huomannut että oon onnellinen *hihu*
lunake

Posts: 800

#635 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
että elämä on aika ihanaa *plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

sapeli

Posts: 11,768

#636 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että kaikissa ihmisissä on kauneutta.

Olen huomannut että kaikissa ihmisissä on rumuutta.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#637 • • Mellu-
Että nää sakut o oikeesti joku vtun hitaita, helvetin itsekeskeisiä tai muuten vaa urpoja! *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#638 • • Aurinkoneiti
elämäni muuttuneen jännittäväksi ja mielenkiintoiseksi.
alphamagic

Posts: 3,628

#639 • • alphamagic
Että miulle tulee ikävä nykysiä työkavereita huomisen vikan päivän jälkeen.
Ja että miulla on ikävä exäni ja minun entistä yhteistä koiraa.
Ja että en ymmärrä yhtä ihmistä, saati sitten itteeni :D

Nukkumaan ja huomenna kaikki on taas paremmin :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#640 • • alphamagic

Lilly, 25.3.2008 16:05:
Olen huomannut että oon onnellinen *hihu*



*hihu* *hali*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.