Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 546,754 views

MissKoo

Posts: 1,289

#541 • • MissKoo
Että Sphynx -kissa on hätkähdyttävästi Gremlins riiviön näköinen *nauru*
Jypä

Posts: 116

#542 • • Jypä Raep
..että Windows Media Playerilla voi vihdoin kuunnella Di.fm:ää. Oon tainnu ehkä olla liian kauan netittömällä koneella.. *hymy*
Avatar
#543 • • gnomex Guest
että järjestelmä ei toimi.
pupuankka

Posts: 869

#544 • • pupuankka poly-wtf?!
että web2.0 parantaa huomattavasti tämmöisen tuskallisen nörtin tsäänssejä päästä treffeille *nauru* ku ei tarvii oikeesti puhuu sille tyypille. mesetreffitki on ihan kivoja *lmao*

Musta tulee kohta ihan kokonaan virtuaalinen, en enää astu ollenkaan työhuoneen/kotiluolan ulkopuolelle *nalle*
sapeli

Posts: 11,768

#545 • • Edited sapeli jokukukamikä?
... että vaikka itse kaihdan konflikteja, muiden aiheuttamat sellaiset synnyttää välillä ihan mielenkiintoisia keskusteluja *hih*

Olen huomannut myös sen että voin suuttua ihan järkyttävän paljon jos minua pilkataan samalla kun työni tekemistä vaikeutetaan ilman mitään järkevää syytä. *ding* Luultavasti yhdistelmä montaa asiaa mutta en ole pitkään aikaan vihastunut noin paljoa, oikein silmissä sumeni. Sain pysyttyä silti jotenkuten asiallisena, mutta huh huh *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#546 • • mariq
.. ettei 'kerro vitsi' -topikkia välttämättä kannata lukea *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Kit^

Posts: 798

#547 • • Kit^ ihme höpöttäjä
... että syksy ei tunnu nii pimeeltä ku on kivaa tekemistä ja positiivinen asenne.. miks turhaa masentua ja murehtia ku ei oo oikeesti mitää syytä sille.. ja kyllä se kevät ja valo taas tulee pian *hymy*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

josbe

Posts: 1,982

#548 • • josbe suomalainen juhlakinkku
että hasselpähkinät on paljon mauttomampia kuin maapähkinät.
sapeli

Posts: 11,768

#549 • • sapeli jokukukamikä?
... että joskus perjantaisin aika todella matelee hitaasti.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Janisa

Posts: 2,226

#550 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
...etta hukkasin mun kahvikupin tana aamuna. En edes ehtinyt juoda koko kuppia kun kuljin se kadessani ja nyt oon jattanyt sen johonkin... Saakeli!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Inferno@Tre

Posts: 678

#551 • • Inferno@Tre Hervanta UG

Janisa, 2.11.2007 16:33:
...etta hukkasin mun kahvikupin tana aamuna. En edes ehtinyt juoda koko kuppia kun kuljin se kadessani ja nyt oon jattanyt sen johonkin... Saakeli!


Muutaman kuukauden päästä löytyy kohtuullinen jackpot jostain päin asuntoa *hih*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Janisa

Posts: 2,226

#552 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Inferno@Tre, 2.11.2007 19:13:
---
Janisa, 2.11.2007 16:33:
...etta hukkasin mun kahvikupin tana aamuna. En edes ehtinyt juoda koko kuppia kun kuljin se kadessani ja nyt oon jattanyt sen johonkin... Saakeli!

---

Muutaman kuukauden päästä löytyy kohtuullinen jackpot jostain päin asuntoa *hih*



Loysin sen! Se oli eteisen lattialla kenkien vieressa! Juuri siella missa sen pitaakin olla! *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kemuttaja

Posts: 385

#553 • • kemuttaja Team Kemuttajat
että perjantait on aika helmiä*tanssittel*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

sapeli

Posts: 11,768

#554 • • sapeli jokukukamikä?
... että olen tosi huono arvioimaan kuinka kuumaa neste on ennenkuin hörppäsen sitä suuhuni *poks* (Onneks tällä kertaa niin päin että toi tee oli melkei liian vileetä *tirsk*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

m1kk3

Posts: 5,560

#555 • • m1kk3 no-life
...että Solar Stonen Solarcoaster-kappaleen vokaalisämplet on leffasta nimeltänsä True Romance *ding*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tiia

Posts: 352

#556 • • Tiia
että aasialaiset ämmät varastaa eniten kenkiä. *grr* Ikävää yleistää, mut näin se vaan on.. *dissaa*
Lyylikki

Posts: 2,975

#557 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
...että Naamakirjassa aina joku mättää
sapeli

Posts: 11,768

#558 • • sapeli jokukukamikä?
... että ainakin tämä työ sujuu paljon jouhevammin kun on selkeää mitä missäkin tilanteessa tehdään. *joo* Luulen että monella on monessa työssä vaikeuksia koska ei ole selvää mitä joissakin tilanteissa pitäisi tehdä, eikä sitä joko osaa kysyä tai kukaan ei osaa/ehdi vastaamaan. Tai sitten muilla on sellainen asenne että "vähänkö olet tyhmä jos et itse sitä saa selville". *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#559 • • Mellu-
Että liika panikoiminen,kiirehtiminen ja vatvominen tuo vaa sellasen ilkeen möykyn mahaan.Ei niitä päätöksiä tarvii nyt heti just tehä *hikoil* Koskien kaikkea... Kiitokset pripelille ku kirjotit sen jutun nettiin :) Kävin lukasees ja katson asioita taas eri näkövinkkelistä... nou panik frieeends =)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

pirpeli

Posts: 5,533

#560 • • pirpeli

Mellu-, 9.11.2007 12:59:
Että liika panikoiminen,kiirehtiminen ja vatvominen tuo vaa sellasen ilkeen möykyn mahaan.Ei niitä päätöksiä tarvii nyt heti just tehä *hikoil* Koskien kaikkea... Kiitokset pripelille ku kirjotit sen jutun nettiin :) Kävin lukasees ja katson asioita taas eri näkövinkkelistä... nou panik frieeends =)



Kaikkia päätöksiä ei tosiaan tarvi tehdä tässä ja nyt. Nopeita päätöksiäkin tietenkin on, mutta sellaiset, jotka vaikuttaa pitkälle elämään, kannattaa tehdä rauhassa. Kyllä ihminen pääsee lopputulokseen ja "oikeaan" ratkaisuun vähän rauhallisemminkin :) Hetken mielijohde pätee parhaiten siinä, kun tulee olo "suklaata vai mansikkaa" :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-