1,340 posts, 67 pages, 655,886 views

Luultavasti yhdistelmä montaa asiaa mutta en ole pitkään aikaan vihastunut noin paljoa, oikein silmissä sumeni. Sain pysyttyä silti jotenkuten asiallisena, mutta huh huh
Janisa, 2.11.2007 16:33:
...etta hukkasin mun kahvikupin tana aamuna. En edes ehtinyt juoda koko kuppia kun kuljin se kadessani ja nyt oon jattanyt sen johonkin... Saakeli!
Inferno@Tre, 2.11.2007 19:13:
---
Janisa, 2.11.2007 16:33:
...etta hukkasin mun kahvikupin tana aamuna. En edes ehtinyt juoda koko kuppia kun kuljin se kadessani ja nyt oon jattanyt sen johonkin... Saakeli!
---
Muutaman kuukauden päästä löytyy kohtuullinen jackpot jostain päin asuntoa
Luulen että monella on monessa työssä vaikeuksia koska ei ole selvää mitä joissakin tilanteissa pitäisi tehdä, eikä sitä joko osaa kysyä tai kukaan ei osaa/ehdi vastaamaan. Tai sitten muilla on sellainen asenne että "vähänkö olet tyhmä jos et itse sitä saa selville".
Koskien kaikkea... Kiitokset pripelille ku kirjotit sen jutun nettiin :) Kävin lukasees ja katson asioita taas eri näkövinkkelistä... nou panik frieeends =)
Mellu-, 9.11.2007 12:59:
Että liika panikoiminen,kiirehtiminen ja vatvominen tuo vaa sellasen ilkeen möykyn mahaan.Ei niitä päätöksiä tarvii nyt heti just tehäKoskien kaikkea... Kiitokset pripelille ku kirjotit sen jutun nettiin :) Kävin lukasees ja katson asioita taas eri näkövinkkelistä... nou panik frieeends =)