Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,780 views

Avatar
#241 • • Looli Guest
Siskonpoika Mathias (4v) oli yökylässä meillä ja laitoin illalla itselleni semmoisen kasvonaamion.Kävelin keittiöön jossa Mattus söi iltapalaa ja mut nähtyään tokaisi hän: "Noona pete te kakka poit tun naamatta nyt heti!"
Tarsu

Posts: 2,449

#242 • • Tarsu
taipo :D miro
terkkuja!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Miinapiina

Posts: 3,494

#243 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro laulaa *nuotti*

*nuotti* "tytöt tyttöö pojista ja pojat tyttöö tytöistä ja tytöt tyttöö pojista ja pojat tyttöö tytöistä ja tytöt ja pojat tyttöö tytöistäääää-äää--äää" *nuotti*

(tea hiilloste - tytöt tykkää)

muoks: typoil

--
pinkki on pop!!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#244 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

annabel, 10.7.2007 10:04:
---
T-mu, 10.7.2007 09:14:
---
RiD, 9.7.2007 21:06:
Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".

---


Kaverin poika Jimi 4v ilmotti mulle viimeviikolla että hänestä tulee isona Homer Simpson.

---


Mun veljentyttö (5v) vastasi tähän kysymykseen, että "Heppahullu".



Serkun pojalla oli kanssa urasuunnitelmat valmiina: jääkiekonpelaaja tai juoppo

jUUUUUUUUSSsst
Poppana

Posts: 207

#245 • • Edited Poppana Tehotyttö
Mä tipuin pikkusena keinusta (noin 4v) Sanoin lääkäri tädeille ku ne tikkas mun päätä et iskin pääni kiveksiin(kiveen, kiviin). Sitte ku pääsin kotiin lääkäristä sanoin äitille, et oli höpöö sairaalassa ja siel oli paljo ampisii(siis puudutus piikki=ampiainen, eli ampinen)*nauru*

--
*hellokitty*

kilobitti

Posts: 2,419

#246 • • kilobitti 1-2-3 techno

mayah, 11.7.2007 18:33:
Sami 5v. autossa

- Miks tossa on tommosia hirven kuvia koko ajan?
- No että ihmiset tietää varoa, kun tuolta metsästä voi tulla hirvi tähän tielle
- Nii jos se ettii vaikka sen poikasta
- Nii, se voi olla että se ettii sen poikasta
- Jos on peräkärry, niin voi ottaa sen hirven kyytiin ja mennä sen kanssa etsii sitä poikasta.
- Joo, jos olis peräkärry, niin vois mennä :D



:DDDD

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Miinapiina

Posts: 3,494

#247 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
telkusta tulee joku luonto-ohjelma missä on kirahveja...

miro: kato äiti, lapsi juo äitin pimpistä maitoa... eiku masusta... eiku pimpistä...
mä: tissistä ehkä.
miro: no joo

*lmao*

--
pinkki on pop!!!

Unik

Posts: 4,117

#248 • • Unik

RiD, 9.7.2007 21:06:
---
Jutu, 9.7.2007 20:48:
---
Miinapiina, 9.7.2007 20:45:
(hyeena = hieno)
ahahahah *nauru*

---

Kaverin melkein 2-vuotias poika sanoo kirahvia kieppiaksi ja traktori on nönö *hih*

---


Meidän yks jyväskylän tutun muksu sano pienenä kaivinkonetta aina henkeä haukkoen kovalla äänellä "HYÖÖKKOMMM":ksi. Se oli imho aika hauska.

Sit tää mun enon muksu vielä kenestä aikasemminkin kertonu osaa kyllä lohkasta hauskoja läppiä.
Nytkin se ihan tohkeissaan selitti siitä että kuinka isin pitäs viedä sitä kattomaan dinosauruksia.

Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".

Muksut on kivoja <3


Mä olin sanonut et musta tulee supersankari *pepsodent*
typ0

Posts: 1,892

#249 • • typ0 syntax error

mayah, 11.7.2007 18:33:
Sami 5v. autossa

- Miks tossa on tommosia hirven kuvia koko ajan?
- No että ihmiset tietää varoa, kun tuolta metsästä voi tulla hirvi tähän tielle
- Nii jos se ettii vaikka sen poikasta
- Nii, se voi olla että se ettii sen poikasta
- Jos on peräkärry, niin voi ottaa sen hirven kyytiin ja mennä sen kanssa etsii sitä poikasta.
- Joo, jos olis peräkärry, niin vois mennä :D



REPS

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Riku

Posts: 3,187

#250 • • Riku The Little Prince
Irkistä revittyä: < crc__> eilen oltiin viel oton kanssa tossa puistossa josksu 22:00-23:00 .. siihen alko kerääntyä sellasta humalaista mölyävää nuorisoa siihen puistoon (osa meni jopa suihkulähteeseen uimaan), johon otto tokas "mitkäs ihmeen urpoturnajaiset täällä on?"

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Turri

Posts: 124

#251 • • Turri
Tänään siskonpoika Santtu, 4v, katseli äitinsä kanssa kuvia kiikareista mistä pystyy katsomaan erilaisia dioja. Innolla poika selaili kuvia ja huusi innoissaan "pääkallo"!
Pojan äiti sitten päätti katsoa myös kuvan, ja naureskellen sanoi "Ei se ole pääkallo vaan Abraham Lincoln"....
Totuus todellakin tulee lapsen suusta.... *nauru*

--
Furrrrrry

oooo

Posts: 1,249

#252 • • oooo
Yks eskarilainen sano mulle, ettei halua mua sen vaimoksi, koska olen liian laiha.

Pyh..
Heli

Posts: 1,489

#253 • • Edited Heli vai kuka se oli
Jimi, 4v katsoi Crackdown- peliä telkasta ja totes:
"kuuma tulee käteen kun heittää tulipallon."
Tarkoitti kranaatteja :) (:

ja sit se sanoo myös Fight Night-peliä tökkäsypeliksi <3

kattoo niit äidiltä salaa ..

--
ei se väärin ole.

Chrisdyan

Posts: 479

#254 • • Chrisdyan
sai nauraa taas vatta kippurassa näitä, on ne lapset sit kekseliäitä, etenki miron jutut kyl on nii *lmao*

--
Hikitomori

Mellu-

Posts: 4,006

#255 • • Mellu-

[TranceCore], 17.7.2007 23:16:
sai nauraa taas vatta kippurassa näitä, on ne lapset sit kekseliäitä, etenki miron jutut kyl on nii *lmao*

joo miro kyl rokkaa *sydän* hemmetti ku en muista mitä se sillo höpis ku futista pelattiin :D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Miinapiina

Posts: 3,494

#256 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
eilen pistin miron siivoomaan siskonsa huoneen ku sen ne aina sotkeekin.
kävin sit jossain vaiheessa tarkistamassa lopputuloksen ja sanoin mirolle:
"no nih, siellähän on siistiä, hyvä miro"
miro: hei huraa, mä osasin äiti, anna hyväjemma!!! (=yläfemma) *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

meikkitaiteilija

Posts: 5

#257 • • meikkitaiteilija
3- vuotias tyttöni tuli eilen vessasta pissalta, käveli mun luokse, laski pikkuhousunsa nilkkoihin ja tuumas hämmästyneellä äänellää: Äiti, mulle on kasvanut pimppeli*plur*
Ninka

Posts: 564

#258 • • Ninka
Velien poika joskus 4-5v. Merirosvo leikin yhteydessä (jota leikittiin harvase päivä). Tokas kerran mahtipontisella äänellä
" Isona kun musta tulee merirosvo syön lihaa ja juon viinaa " *tirsk*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

kml

Posts: 1,142

#259 • • kml Keyhole Markup Language
5v pikkusisko ja 16v pikkusisko kävivät taannoin mielenkiintoisen keskustelun.

Pienempi sisko tarkkaili kun isompi pukeutui:

5v: Anne, miks sä matkit Rita-tätiä?
16v: Ai mitennniin?
5v: No kun säkin oot leikannu pikkuhousuista takapuolen pois.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

josbe

Posts: 1,982

#260 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Kun broidin 2-vuotias pyytää jotain kitisevällä äänellä, broidi sanoo sille, että: "Aino, älä kitise, puhu kunnolla." Mummolassa Aino alkoi siivota omalla pikku luudallaan lattiaa ja käski mutsiani auttamaan: "Tuu Liisa-mumma siivoamaan." Mutsi sille (valittavalla äänellä): "Ei Liisa-mumma jaksa." Aino sitten muisti, mitä silloin tavataan sanoa ja tokaisi mutsille: "Älä Liisa-mumma kitise." :D

Muutenkin oon pannut merkille, että muisti ja sanavarasto aika hyviä just 2-vuotta täyttäneeksi.