Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,784 views

meesh

Posts: 22

#261 • • meesh Heppatyttö
Veljeni joskus pienenä hautajaisissa... "äiti miks kaikki itkee täällä?" äiti sitten yritti hyssytellä olemaan hiljaa johon veljeni tokaisi "ai siks ku täällä on niin tylsää koko ajan?"

--
Kesä mielessä...

Verano

Posts: 4,649

#262 • • Verano Merituuli
Tapahtui aikoinaan, kun olin tehnyt ruokaa au pair -perheeni lapsille. Viisivuotiaalle Robertille ei oikein ruoka maistunut ja siinä sitten keskusteltiin kuinka paljon pitäisi vielä syödä. Lopulta Robert katsoi mua niin anovasti kuin vain voi ja sanoi: "En voi syödä, kun mun toiseen sydämeen sattuu!"
ee102

Posts: 775

#263 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mun kavereilla on pari muksua. Oltiin mun poikaystävän kaa siellä käymässä. Meillä ei ole vielä pitkään aikaan todennäköisesti lapsia, mutta sattui tällainen tilanne: Poikaystävä lähti minua aiemmin kavereidemme luota, joten kavereidemme 5-vuotias muksu totesi: "Teidän isä lähti kotiin." Olin hetken aikaa hämmennyksissäni, kunnes tajusin, että se tarkoitti mun poikaystävää. *hihu*
josbe

Posts: 1,982

#264 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Oltiin serkun häissä kuukausi sitten. 2-vuotias Aino oli erityisen puheliaalla tuulella, joten sitä yritettiin pitää hiljaisena edes kirkkoseremonian ajan. "Aino, shhhh..." jne. Ja Aino sen kun kailotti. Jossain vaiheessa se päätti panna asian jonkun toisen syyksi ja kysyi kovalla äänellä: "KUKA HUUTAA?". Jos ei pappia naurattanut siinä vaiheessa, niin viimeistään silloin, kun sulhaselta kysyttiin. "Tahdotko sinä...", johon sulhanen: "Tahdon" ja Aino suureen ääneen: "OLE HYVÄ!". :D
meesh

Posts: 22

#265 • • meesh Heppatyttö
Naapurin lapset, Sinivuokko ja Johnny, neuvolassa pieninä. Sinivuokko vanhempana esitteli itsensä ja veljensä neuvolan tädille: "Mun nimi on Sinivuokko ja tässä on mun pikkuveli Johnnyvuokko"

Siskoni puhui pitkään alle kouluikäisenä jostain Rapit- nimisestä näyttelijästä. Myöhemmin selvisi että kyseessä oli Brad Pitt...

Tuttavan lapsella on tyttö marsu jonka nimi on Uros (ihan itse antoi nimen) ja hän haluaa isona poliisikoiraksi.

--
Kesä mielessä...

Lyylikki

Posts: 2,975

#266 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

meesh, 19.7.2007 14:17:

---

Tuttavan lapsella on tyttö marsu jonka nimi on Uros (ihan itse antoi nimen) ja hän haluaa isona poliisikoiraksi.



*lmao*
Avatar
#267 • • Norb Guest
Olin kummitytön 7v kanssa shoppailemassa. Vastaan käveli goottityttö jolla hieman räväkkä pukeutumistyyli. Kummityttö kiinnitti tietenkin huomion järkyttäviin paksupohjaisiin molkkokenkiin ja totesi "Toi on varmasti Lordin tyttöystävä, kun sillä on Lordikengät" *lmao*
Miinapiina

Posts: 3,494

#268 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro: äiti on banaanin kuori.

selvä... *nauru*

--
pinkki on pop!!!

John

Posts: 1,384

#269 • • John Lauma
"Pyykäärme on suomen vaarallisin nisäkäs."

--
Fancy some cheese, Gromit?

Miinapiina

Posts: 3,494

#271 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nää oli taas toljottanut koko aamun piirrettyjä ku mä tein omia juttua.
sanoin sit mirolle et "voisitte mennä kohta leikkimään,tääl on muitakin ihmisiä jotka ehkä haluis kattoo mitä telkusta tulee..." (tarkotin lähinnä itteeni)

miro: et sä oo ihminen...

jaahasta *nauru*

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#272 • • Edited asdf

Miinapiina, 21.7.2007 11:55:
nää oli taas toljottanut koko aamun piirrettyjä ku mä tein omia juttua.
sanoin sit mirolle et "voisitte mennä kohta leikkimään,tääl on muitakin ihmisiä jotka ehkä haluis kattoo mitä telkusta tulee..." (tarkotin lähinnä itteeni)

miro: et sä oo ihminen...

jaahasta *nauru*



Eihän äiskät oo ihmisiä, ne on megasuperhypermonitoimikoneita, jotka pitää huolta kaikkien toiveista ja repee joka paikkaan. *joo*
Miinapiina

Posts: 3,494

#273 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Zenni, 21.7.2007 16:06:

Eihän äiskät oo ihmisiä, ne on megasuperhypermonitoimikoneita, jotka pitää huolta kaikkien toiveista ja repee joka paikkaan. *joo*



joo, noinhan se menee, sillä otettiin tää asia uudestaa puheeks, ja...

mä: no mikäs mä sitten oon jos en ihminen?
miro: sä oot täti. äititäti!

*hihu*

--
pinkki on pop!!!

typ0

Posts: 1,892

#274 • • typ0 syntax error

josbe, 19.7.2007 13:58:
Oltiin serkun häissä kuukausi sitten. 2-vuotias Aino oli erityisen puheliaalla tuulella, joten sitä yritettiin pitää hiljaisena edes kirkkoseremonian ajan. "Aino, shhhh..." jne. Ja Aino sen kun kailotti. Jossain vaiheessa se päätti panna asian jonkun toisen syyksi ja kysyi kovalla äänellä: "KUKA HUUTAA?". Jos ei pappia naurattanut siinä vaiheessa, niin viimeistään silloin, kun sulhaselta kysyttiin. "Tahdotko sinä...", johon sulhanen: "Tahdon" ja Aino suureen ääneen: "OLE HYVÄ!". :D



repesin =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Miinapiina

Posts: 3,494

#275 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltiin eilen pesueen kanssa sykkeessä ja ku oltiin parkkihallissa ni miro halus tunkee sen lipukkeen siihen koneeseen. (viimeks ku oltiin triossa ni miro laitto sen lipukkeen ja otti vaihtorahat)
no se laitto sen ja ku maksua ei ollu ni lipuke tuli ulos ja miro otti sen ja anto mulle. olin jo lähössä siitä kävelee ku miro viel tonki sitä luukkua johon vaihtorahat tulee...

miro: onks toi äiti huono lappu?
mä: ai mitenni?
miro: ku ei tullut lahaa...

*lmao*

--
pinkki on pop!!!

nina

Posts: 15

#276 • • nina
Ehkä paras topic ikinä! koko illan naureskellu vedet silmissä.. *plur*

Kaverilta kuultu:

Äiti oli istunut n. 2v. poikansa kanssa bussissa melko edessä, kun bussiin oli astunut "punkkarin/rokkarin" näköinen tyyppi, irokeesit ynnä muut. Poika oli siinä sitte hetken kummissaan katsellut, ja tokaisi äitillensä: "Kato, äiti! Hammaspeikko!" Oli siinä "punkkariakin" jo naurattanut.. *tirsk*
Juhgu

Posts: 7,921

#277 • • Juhgu Virnistelijä

nina, 26.7.2007 01:01:
Poika oli siinä sitte hetken kummissaan katsellut, ja tokaisi äitillensä: "Kato, äiti! Hammaspeikko!" Oli siinä "punkkariakin" jo naurattanut.. *tirsk*



Mulle kävi tää sama, paitsi et "Kato äiti, Alieni".
(Oli jotkut kuiturastat päässä mutta en nyt ihan alienilta kokenut näyttäväni *nauru*)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nina

Posts: 15

#278 • • nina

Juhgu, 26.7.2007 01:06:
---
nina, 26.7.2007 01:01:
Poika oli siinä sitte hetken kummissaan katsellut, ja tokaisi äitillensä: "Kato, äiti! Hammaspeikko!" Oli siinä "punkkariakin" jo naurattanut.. *tirsk*
---


Mulle kävi tää sama, paitsi et "Kato äiti, Alieni".
(Oli jotkut kuiturastat päässä mutta en nyt ihan alienilta kokenut näyttäväni *nauru*)



Voi huvitus.. *tirsk* Lapset ja niiden arvaamaton mielikuvitus.. hih
Miinapiina

Posts: 3,494

#279 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
sanoin äsken mirolle ja miinalle et kohta sit lähetään...
miro: ai mihin?
mä: kelaan.
miro: saanko minäkin tulla sisälle?
mä: saat.
miro: minkä näkönen se on?
mä: ai kela?
miro: nii, minkä näkönen se on?
mä: no se on sellai virasto.
miro: ai varasto? hehe, meillä on alhaallakin varasto...

*nauru*

--
pinkki on pop!!!

kinderi

Posts: 1,783

#280 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tuli taas mieleen noiden iki-ihanien kummilasten jutut..
Oltiin kattomassa perheen uutta vauvaa ja samalla juhlistamassa kummitytön 3vee synkkäreitä.
Siinä sitten syötiin kakkua,ja päivänsankari höpötteli jotain ihan mielipuolista(ei siis hyvällä tahdollakaan pysyny kärryilä) , isoveli 5vee rupes hölöttäjää tuijottaan ja kysy "Sara hei..Missä sä nyt oikeen oot?".. Ilman sen suurempia miettimisiä Sara vastaa "syömässä". Oli meillä hauskaa *nauraa*

Samalla reissulla kummipoika kysy "eiks niin et teille tulee ***** ja *****" puhuen meiän masukeista. Löi hetken tyhjää,herra kun arvas ihan oikein *whaat* Pikkuennustaja, on arvannu molemmat sisaruksensa ihan oikein..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*