Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,603 views

kinderi

Posts: 1,783

#281 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Vanhempienkin lasten suusta kuulee kaikkea kivaa..

"Ihan aljenin näkönen" oli ihanan pikkuveljeni ( 14vee) kommentti kun näki 4D-kuvan meiän toisesta nappulasta irc-galleriassa.. Samaa mieltä oli sit kun näki kuvat livenä reissunsa jälkeen.
Kiitos vaan,kauniita ne molemmat on..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

vivesteri

Posts: 309

#282 • • vivesteri karmea mörkö
eilisen saldoa:

(muksuni Ronja 6v ja Helmi 2v)

Ronja:"äiti, miksi Helmin suu haisee ihan kissanpaskalle?"
Helmi siis hönkäili päin Ronjan naamaa nukkuessamme porukoiden olkkarissa ilmapatjalla.
Hetki tämän jälkeen Helmi karjaisi möreällä äänellään Ronjalle:
"minä puristan sun perseestä!"
.......tästä kommentista voi sitten kiitää Domia*nauru*
inspector

Posts: 209

#283 • • inspector gadget
serkun lapsi(5-6v) on kovasti kiinnostunut traktoreista ym. sellaisista härveleistä. Oltiin kyläilemässä ja hän sitten kuuli jo kaukaa että traktori tulee. Meni äkkiä parvekkeelle katsomaan ja tuli sitten takaisin ja tokas "Traktori sontakuorman kanssa".

Oli ihan huvittava tilanne kyl :D

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

-V-

Posts: 587

#284 • • -V-
Oon lastenosastolla töissä ja siellä saa kuulla aina mitä millonkin. Yks supersöpis pikkuneiti oli hauska tapaus. Oli elämänsä aikana ollu paljon sairaalassa ja kokenu kaikenlaista ikävää. Sen vanhemmat oli ostaneet sille lääkärilaukun, johon se sairaalassa ollessaanki keräs kaikenlaista tavaraa ja jonka avulla se leikki niitä pahoja kokemuksia pois. Yks sen jokapäivänen leikki oli et, se otti hoitajilta verikokeita ja laitto lääkettä kanyyliin. Mäki jouduin kerran pikkuneidin "potilaaks" ja kyllä huvitti...

Neiti käski mun istuu siihen viereensä ja antamaan äidilleen käden sanomalla:
"Äiti pitää kiinni"
Se valmisteli kaikki tarvikkeet ja selitti yksityis kohtasesti, et
"nyt vähän pyyhkästään",
"Se nippaa vaan vähän" ja
"Ei tartte pelätä"
ja kaikkein paras oli kun just ennen ku "otti näytteen" ni työns kädellä mun poskesta niin et mun piti kattoo telkkaria, ja sano samalla, et "keskity sä vaan tohon" ja "nyt nippaa"...


vaikee selittää tota mut...

Taitaa neidistä tulla isona labrahoitaja, *tirsk*
josbe

Posts: 1,982

#285 • • josbe suomalainen juhlakinkku

violet_angel, 27.7.2007 11:54:

...ja kaikkein paras oli kun just ennen ku "otti näytteen" ni työns kädellä mun poskesta niin et mun piti kattoo telkkaria, ja sano samalla, et "keskity sä vaan tohon" ja "nyt nippaa"...


Awwwww<3
ludde

Posts: 148

#286 • • ludde Anna
Joskus aikoinaan mun reilu 2-vuotias hoitolapsi tuijotteli puiden ja pensaiden vihreitä lehtiä ja tokaisi sitten hiljaa mietteissään: "Noi lehdet on raakoja vielä.." aww.. Se oli jotenkin niin hellyyttävää *sydän*

Ostin samaiselle pikkupojalle ristiäislahjaks sellaisen pehmopupun ja se on muodostunut sille yhtä tärkeäksi kuin se riepu Epulle niissä Ressu-sarjakuvissa. Ilman sitä ei voi mennä nukkumaan tai matkustaa minnekään. Jos pojalla on ikävä äitiä, ottaa se pupun kädestä kiinni ja ne yhdessä nököttää sohvalla ja odottelee äitiä. Liikkis! Pupureppana on jo ihan kulunut ja resuinen..
meesh

Posts: 22

#287 • • meesh Heppatyttö
Kummipojan kanssa oltiin sunnuntaina Korkeasaaressa. Sanottiin sitten sille että se joutuu apinoiden kanssa samaan häkkiin ilman vaatteita (koska eihän niillä ole vaatteita päällä). Kummipoika siihen sitten huudahti tuskaisena, että "Ei se käy, koska muuten kaikki näkee mun mahti peniksen!!!"

On tainu kuunnella isoveljensä juttuja tms...

--
Kesä mielessä...

Tukaanl

Posts: 139

#288 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

Turri, 14.7.2007 22:47:
Tänään siskonpoika Santtu, 4v, katseli äitinsä kanssa kuvia kiikareista mistä pystyy katsomaan erilaisia dioja. Innolla poika selaili kuvia ja huusi innoissaan "pääkallo"!
Pojan äiti sitten päätti katsoa myös kuvan, ja naureskellen sanoi "Ei se ole pääkallo vaan Abraham Lincoln"....
Totuus todellakin tulee lapsen suusta.... *nauru*



G.W. Bush ois ollu kans aikas rokkis :D

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Ninka

Posts: 564

#289 • • Ninka
Meillä on hamsteri. Ja eilen velien pesue oli meillä käymässä. Aapo 2v odotteli häkin vieressä varmaan muutaman tunnin nähdäkseen sen pienen otuksen. Ku hamsteri astu kolostaa Aapo alko hysteerisesti huutamaan
" Kattokaa myylä"
" Kattokaa siel on myylä"

(hamsteri nyt ehkä pikkusen erinäkönen kun myyrä *tirsk* tuo vielä tollanen vaalee ja valkosia täpliä)

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Kit^

Posts: 798

#290 • • Edited Kit^ ihme höpöttäjä
8 v. pekingiläinen: "Helsinki on ihan ku maaseutua. Tääl on puita ympäriinsä ja kaiken lisäks tosi vähä ihmisiä"

No suhteessa Stadi ( n. 500 000 asukasta ) on EHKÄ vähän pienempi ku Peking (n. 17 milj asukasta) . *nauru*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

-V-

Posts: 587

#291 • • -V-
Tänään lintsillä ollessamme muistin kun viime kesänä viigin laivasta tuli leikki-ikäinen tyttö ja kovaan ääneen huusi äidilleen (yms): "Se kutitti pimpistä" *tirsk*
sune

Posts: 2,096

#292 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ellen 3v riehu koko päivän ku käytii puuhamaassa ja kaikkee, sit illalla sanoin et ootko vähä levoton.
Vastaus oli että "en mä oo levoton, nätti vaan" *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Miinapiina

Posts: 3,494

#293 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
viime päiviltä...

miro: äiti voitko likkoo ton telkkarin? (osottaa mun telkkua)
mä: öö, no en voi...
miro: liko vaan.
mä: ai miksi?
miro: no että voidaan ostaa kaupasta uusi!

no tietty, kas ku en hokassu...
hetken päästä...

miro: missähän meidän vasara on...??
*nauru*


käytiin tänään hakee mun sisko töistä miron kanssa (sisko on kaupassa töissä)
no täähän innostu niistä purkkakoneista mihin pitää tunkee rahaa et saa niit pallopurkkia.

miro: äiti tuu kattoo mä näytän mitä mä haluun.
mä: en tuu, ei oo yhtään rahaa, on vaan kortti ja se ei käy siihen.
miro: *mietiskel* no sun pitää sitte ostaa sitä lahaa...

joo-o, mistä saa ostettua rahaa ja paljon se maksaa?? *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#294 • • Edited Heli vai kuka se oli
*nauru*
Meillä soi Armin Van Buurenin Serenity.
Jimi : "tää on Hansun laulu."

*nauru* *nauru* *nauru*

tää on siis ollu soittarina ko. henkilöllä ja tuo poika muistaa sen vieläkin.

--
ei se väärin ole.

Lyylikki

Posts: 2,975

#295 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

violet_angel, 3.8.2007 20:17:
Tänään lintsillä ollessamme muistin kun viime kesänä viigin laivasta tuli leikki-ikäinen tyttö ja kovaan ääneen huusi äidilleen (yms): "Se kutitti pimpistä" *tirsk*



Lasten suusta kuulee totuuden. Kaverin veljentyttö oli kiljunut, myöskin (lasten)viikinkiveneessä keinuessaan, että: "Tää ottaa pimpistä!"

Nyt siis koko klubbarijengillä kokeilemaan, ihan vaikka siihen isoon laivaan *tirsk*
sune

Posts: 2,096

#296 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ellen kääns olkkarin maton ympäri ja siel on tommonen viivakooditarra. Sitten kuulu huuto " Eiks tätä oo maksettu? Äiti, onks tää maksettu tää matto ja kuka sen makso?! " *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Laura

Posts: 365

#297 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
kuulee totuuden*vink*
stimox

Posts: 47

#298 • • stimox Wanha stara
Mulla on kuulemma kummipojan mielestä "pyöreät hiukset" :D
Miinapiina

Posts: 3,494

#299 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 15.8.2007 18:03:
*nauru*
Meillä soi Armin Van Buurenin Serenity.
Jimi : "tää on Hansun laulu."

*nauru* *nauru* *nauru*

tää on siis ollu soittarina ko. henkilöllä ja tuo poika muistaa sen vieläkin.



ko. henkilö lähettää jimpalle paljon halei, on se vaan niin ihana poitsu *sydän* *hali*
toi on kyl aika awawaw juttu *joo* *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#300 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltiin tossa iltasella käymässä mun vanhemmilla ja miro ja mummo oli sit puhunut jotain vauvoista ja siitä et mistä ne tulee ja ku ne on masus jne jne...
mä en kuullut ihan koko keskustelua, mut sit ku jutut alko menee tuolle tasolle ni piti tarkentaa muutama asia *nauru*

miro: joo ja sit mä tulin pimpistä.
mä: ai koska?
miro: no ku mä olin ensin masussa ni sit tulin pimpistä, ulos.
mä: aa ok.
miro: ja oon mä käynyt pyllyssäkin.
mä: ai oot vai?
miro: joo... YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!


hmm.... *lmao*

--
pinkki on pop!!!