Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,418 views

kosmo

Posts: 759

#221 • • kosmo TJH87
Systeri kysyi 4 vuotiaalta tyttäreltään tuossa taannoin että mikä tästä tulee isona... tyttö tuumi ja mietti läpi vaihtoehtoja.. sisko ehdottaa että varmaan sellanen ammatti missä voi olla onnellinen ja tyytyväinen? Tyär hihkasi nopeasti vastaan että "Ei, En mä haluu olla onnellinen ja tyytyväinen, mä haluun olla eläinlääkäri!" *aplodit*
e3m3li

Posts: 164

#222 • • Edited e3m3li
Taannoin 4v tyttäreni tokaisi kun hyppäsi syliini istumaan että "oho, mun pimppi osu sun pippeliin" mitäpä siihenki nyt sit vastaat? Ja kun kysyin että mikä siitä tulee isona ni hän tokas että "iskä" no se voi olla hieman vaikeaa, mutta kaikkeen sitä nyky tekniikalla taidetaan kyllä pystyä:)
Miinapiina

Posts: 3,494

#223 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro (syyskuussa 4vee) sano ku oli laskenut liukumäestä:
"jumalauta mä tulin lujaa"

sit oltiin käymässä mun serkulla ja telkusta tuli se joku leijonaäijä tms ohjelma ja jollain ukolla oli autossa sen viekussa hyeena. ja kerrottiin mirolle mikä elukka se on.
mä: miro, kukas on äitin mussukka? (tietty ootin et se sanoo et "no minä tietty")
miro: mäpä tiiän.
mä: no kuka?
miro: hieno.
mä: ai mikä? *ding*
miro: no hieno.
mä: mikä se on???
miro osottaa telkkaa: no toi mikä istuu tossa... (hyeena = hieno)
ahahahah *nauru*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#224 • • RiD Nukemi

Miinapiina, 9.7.2007 20:45:
miro (syyskuussa 4vee) sano ku oli laskenut liukumäestä:
"jumalauta mä tulin lujaa"

sit oltiin käymässä mun serkulla ja telkusta tuli se joku leijonaäijä tms ohjelma ja jollain ukolla oli autossa sen viekussa hyeena. ja kerrottiin mirolle mikä elukka se on.
mä: miro, kukas on äitin mussukka? (tietty ootin et se sanoo et "no minä tietty")
miro: mäpä tiiän.
mä: no kuka?
miro: hieno.
mä: ai mikä? *ding*
miro: no hieno.
mä: mikä se on???
miro osottaa telkkaa: no toi mikä istuu tossa... (hyeena = hieno)
ahahahah *nauru*



Miro on kyllä parhautta *sydän*

--
*super* *possu*

Jutu

Posts: 3,054

#225 • • Jutu Blondi

Miinapiina, 9.7.2007 20:45:
(hyeena = hieno)
ahahahah *nauru*


Kaverin melkein 2-vuotias poika sanoo kirahvia kieppiaksi ja traktori on nönö *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Miinapiina

Posts: 3,494

#226 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Jutu, 9.7.2007 20:48:

Kaverin melkein 2-vuotias poika sanoo kirahvia kieppiaksi ja traktori on nönö *hih*



nuo mukelot on niin ihania ku niil on noit omia sanoja *joo*
mironki "väännöksille" on aina saanut nauraa *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#227 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää ei ehkä oo niin hauska mut ihkis kuitenkin *plur*
aina ku pikkuinen miina lukee sellasta ötökkäkirjaa missä on sellai nätti perhonen, ni se osottaa sitä ja sanoo äiti *sydän*
ja ku tänäänkin mummo kysy siltä et missä äiti on ni se näytti siitä kirjasta sitä perhosta...
awawawaw

muoks: miina vuos ja 8 kk

--
pinkki on pop!!!

Jutu

Posts: 3,054

#228 • • Jutu Blondi

Miinapiina, 9.7.2007 20:55:
nuo mukelot on niin ihania ku niil on noit omia sanoja *joo*
mironki "väännöksille" on aina saanut nauraa *nauru*


Juh. Sit tuo samainen mukelo myös haluaa aamupuuroonsa uppia, eli ketsuppia ja ruokaansa hilloa. Mennyt vähän sanat sekasin pikkusella *nauru*. Ja se ei siis syö sitä puuroaan ennenku sinne "laitetaan" sitä uppia. Tietenkin korkki kiinni :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Miinapiina

Posts: 3,494

#229 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Jutu, 9.7.2007 20:58:

Juh. Sit tuo samainen mukelo myös haluaa aamupuuroonsa uppia, eli ketsuppia ja ruokaansa hilloa. Mennyt vähän sanat sekasin pikkusella *nauru*. Ja se ei siis syö sitä puuroaan ennenku sinne "laitetaan" sitä uppia. Tietenkin korkki kiinni :P



juuh, miro kans pienempänä tahto puuroon simattia (sinappi) ja sitä sit korkki kiinni laitettiin... *hih*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#230 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

RiD, 9.7.2007 20:46:

Miro on kyllä parhautta *sydän*



jeAh, ulee pikkuriiviö liian suurella suulla aina välillä *joo* *tirsk* *sydän*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#231 • • RiD Nukemi

Jutu, 9.7.2007 20:48:
---
Miinapiina, 9.7.2007 20:45:
(hyeena = hieno)
ahahahah *nauru*

---

Kaverin melkein 2-vuotias poika sanoo kirahvia kieppiaksi ja traktori on nönö *hih*



Meidän yks jyväskylän tutun muksu sano pienenä kaivinkonetta aina henkeä haukkoen kovalla äänellä "HYÖÖKKOMMM":ksi. Se oli imho aika hauska.

Sit tää mun enon muksu vielä kenestä aikasemminkin kertonu osaa kyllä lohkasta hauskoja läppiä.
Nytkin se ihan tohkeissaan selitti siitä että kuinka isin pitäs viedä sitä kattomaan dinosauruksia.

Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".

Muksut on kivoja <3

--
*super* *possu*

mummoankka

Posts: 369

#232 • • mummoankka

sune, 9.7.2007 09:14:
...kumisaappaat ja pölytön kotieläin *lmao* *nauru*



voi ei! *lmao* toi neiti on kyllä ihan paras *plur* (sun tarttee alkaa imuroimaan silakka...)
sune

Posts: 2,096

#233 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

**JenKKis**, 9.7.2007 21:51:
---
sune, 9.7.2007 09:14:
...kumisaappaat ja pölytön kotieläin *lmao* *nauru*

---


voi ei! *lmao* toi neiti on kyllä ihan paras *plur* (sun tarttee alkaa imuroimaan silakka...)



joo..silakka menee tänää parturiin ni saadaa karvatki pois *hih*

--
ei kovin ihku eikä plur

T-mu

Posts: 2,980

#234 • • T-mu Läskimooses

RiD, 9.7.2007 21:06:
Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".



Kaverin poika Jimi 4v ilmotti mulle viimeviikolla että hänestä tulee isona Homer Simpson.
dubious

Posts: 158

#235 • • dubious ribidim
EIlen illalla pääsin sitten selvittämään tyttöystävän pojalle (reilut 3 vee) että mä en voi olla äiti *nauru*
kinderi

Posts: 1,783

#236 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kävin eilen pitkästä aikaa moikkaamassa aina niin ihania kummilapsia,ja johan oli taas jutut pikkusilla *whaat*
Siellä on nyt keksitty pippelit ja pimpit ja pyllyt.. Pikkuneiti ihankohta 3v jakso pyllistellä ja huudella "kato mun pyllyä" ja sitten näytti kuinka ne "neekerinaiset tanssii telkkarissa".

Ihanaa oli,kun pikkuherra 5v huomasi että ohoh,kummitätihän on lihonut! Kovaan ääneen ihmetteli et "joo,siks kinderi ei oo ehtiny käymään,se vaan syö koko ajan kotona" *nauru*
Kun herralle selvis lihomisen syy,kysy hän heti "tuleeks ne sun vauvat sit aina mun luo hoitoon,kun mähän osaan hoitaan pikkuvauvoi."

Ihania ovat kummitädin mussukat *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

annabel

Posts: 1,681

#237 • • Edited annabel bändäri

T-mu, 10.7.2007 09:14:
---
RiD, 9.7.2007 21:06:
Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".

---


Kaverin poika Jimi 4v ilmotti mulle viimeviikolla että hänestä tulee isona Homer Simpson.



Mun veljentyttö (5v) vastasi tähän kysymykseen, että "Heppahullu".
Mellu-

Posts: 4,006

#238 • • Mellu-

T-mu, 10.7.2007 09:14:
---
RiD, 9.7.2007 21:06:
Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".

---


Kaverin poika Jimi 4v ilmotti mulle viimeviikolla että hänestä tulee isona Homer Simpson.


siis tiinan jimi? hahah se muksu osaa kyl kans viihdyttää :D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#239 • • Kirsikka Guest

mayah, 11.7.2007 18:33:
Sami 5v. autossa

- Miks tossa on tommosia hirven kuvia koko ajan?
- No että ihmiset tietää varoa, kun tuolta metsästä voi tulla hirvi tähän tielle
- Nii jos se ettii vaikka sen poikasta
- Nii, se voi olla että se ettii sen poikasta
- Jos on peräkärry, niin voi ottaa sen hirven kyytiin ja mennä sen kanssa etsii sitä poikasta.
- Joo, jos olis peräkärry, niin vois mennä :D



Lasten jutut on niin parhaita! Vielä saa jonkun aikaa odotella, että meidän tytskä tollasia juttelee, vaikka aika puhelias välillä onkin :D Sillä on vaan ihan oma kielensä toistaiseksi... Mut on se niin ihanaa, kun se katsoo silmiin ja selittää tohkeissaan jotain höpönlöpöä *sydän*
Miinapiina

Posts: 3,494

#240 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kirsikka, 12.7.2007 00:26:


Lasten jutut on niin parhaita! Vielä saa jonkun aikaa odotella, että meidän tytskä tollasia juttelee, vaikka aika puhelias välillä onkin :D Sillä on vaan ihan oma kielensä toistaiseksi... Mut on se niin ihanaa, kun se katsoo silmiin ja selittää tohkeissaan jotain höpönlöpöä *sydän*



kyl on joo *joo* ja pienet on niin ihania ku ne ei osaa puhua mut höpöttelee tuota omaa kieltään silmät kirkkaina aw *hymy*



ja nää miron jutut taas...

aamulla ku oltiin lähdössä ja sillä oli sandaalit väärissä jaloissa ni sanoin sille että laittaisitko nyt ne kengät oikeisiin jalkoihin, ni se tokas et "joo joo älä jankuta" *tirsk*

ja sit ku hän tanssi tossa lattialla ja kompuroi erittäin hassun näköisesti ja vähän satutti jalkaansa (ei kuitenkaan itkua tullut) ja mua vähän nauratti (ok ei sais nauraa), ni tää kattoo silmät kurtussa harmissaan ja huutaa et "ÄITI, TÄÄ EI OO NAULUN ASIA!!!"

--
pinkki on pop!!!