Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,760 views

La Petite

Posts: 1,160

#181 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Neiti kuuli eilen että lähdetään kesäkuussa etelään. pakkas sitten jo kassin täyteen leluja ja otti viel toiseen käteen barbien maasturin ja toiseen käteen barbien vesiskootteri-traileri yhdistelmän, olalle sen kassin ja sanoi: "Tällee mä vaa meen sinne lentokoneeseen".

...saattaa tulla vielä kevyet keskustelut käsimatkatavara säännöistä *nauru* ...

--
Rem tene, verba seqventur

sune

Posts: 2,096

#182 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ei tää oo hauska kirjotettuna mut näky oli hauska kun laitoin Elleniä (koht 3v) kylpyyn, kieltäyty kylvystä, sen sijaan alkoi tanssia ja laulaa " I like to move it, move it" *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Hitchhiker

Posts: 1,754

#183 • • Hitchhiker
Näillä kyllä saa hymyn huulille, vaikka olisi ollut kuinka huono päivä tahansa (ainakin nyt kun väsyttää ja kaikki ärsyttää).
La Petite

Posts: 1,160

#184 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mä nypin kulmakarvoja vessassa ja pikkuneiti tuli kysyy: "Mitä sää teet?"

Vastasin, että hoidan kauneutta, johon neiti vastas: "No mutta sullahan on jo kauneutta!"
*plur* ihuna

--
Rem tene, verba seqventur

zeniii

Posts: 163

#185 • • zeniii adhd
tänään aamupala pöydässä eräs pikkupoika kysy mummoltaan "hei mummo,mikä toi o?" ja katto mua..:D

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Heli

Posts: 1,489

#186 • • Heli vai kuka se oli
mun nelivuotias katsoi eilisen Suomi-pelin mun kanssa ja sen jälkeen alkoi potkimaan palloa eteisessä. Kun kysyin mitä teet, hän vastasi: "pelaan jääkiekkopalloa" *ding* *plur*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#187 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 28.4.2007 17:47:
mun nelivuotias katsoi eilisen Suomi-pelin mun kanssa ja sen jälkeen alkoi potkimaan palloa eteisessä. Kun kysyin mitä teet, hän vastasi: "pelaan jääkiekkopalloa" *ding* *plur*



niin ihuna "tapaus erikseen" jimi *plur*



katottiin miron kanssa simpsoneita ja kysyin siltä että onko simpsonit hyvä sarja, vastaus oli et joo. ja sit kysyin et mikä on sun lempihahmo, ni vastaus oli...

"mummo"

se ei vaan aina tajuu... *tirsk* mut awww, mummo on pop *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#188 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro oli mummonsa kanssa isomummollansa käymässä. kun he tulivat takas, niin miro kertoi missä olivat käyneet...

miro: me käytiin hautasmaallakin.
mä: ai kävitte? mitäs siellä hautausmaalla on?
miro: ööö... kuoli.
miro: paljon kuoli, tyttöjen ja poikien mummoja ja pappoja , ja mun isopappa.
(eli siis paljon kuolleita...)


liikkis! ja hassua miten se muistaa asioita...


ja sit nää perus... kiukkuilut

mä: tossa sun toiminnassas ei oo taas mitään järkee!!
miro: HEI! sun ei oo mitään jälkee, TYHMÄ ÄITI! (kulmat kurtussa, huulet mutrussa ja melko kovaa ääntä käyttäen... kikakika, mistä lie sen perinyt)
miro: mä vien sut jäähypenkille, ja sitte et saa tulla pois!!!

ahahaha vai jäähypenkille... >>> menossa *nauru*

--
pinkki on pop!!!

wammi

Posts: 627

#189 • • wammi
kadulla kävelevät pikkupojat:

-mä haastan sut vesipyssysotaan heti, ku saan uuden supersoukkerin!
-no sit mä kyl hankin lasermiekan vedän sun pään poikki!

:D
Miinapiina

Posts: 3,494

#190 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ahahaha ihana miro *sydän*

miro: mä haluun kattoo tosta sellasta mikä numputtaa? (osottaa tietsikkaa)
mä: ai mitä?
miro: no sitä mikä numputtaa tällee (rummuttaa sormilla) laitatko sen , sen missä on tällanen telkkali. (osottaa telkkarii) tiiäkkö äiti missä se on? mä haluun kattoo sitä.


se tarkotti sitä arvontavideoo... ahahaha *lmao*

muoks:
(http://media.finrg.com/video/FINRG_-_Fury_arvonta.wmv)

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#191 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
olihan taas kauppareissu...

mentiin siis lasten kanssa sittarikauppaan ostoksille, ensin piti toki käydä automaatilla. oltiin tuolla launeen sitarissa, sisällä jonottamassa automaatille, kun miro kekkas palautelaatikon.

miro: mikä tämä on?
mä: palautelaatikko.
miro: mitä tänne laitetaan?
mä: palautteita.
miro: mistä niitä on?
*nauru*


sit lähettiin ostoksille ja miro työns siskoaan kärryissä ja huus siellä kovaan ääneen

miro: kattokaa, mä työnnän mun siskoa, kattokaa, hihi. *tirsk*

sit päästiin alusvaateosaston kohille.

miro: hei, täällähän on näitä tissiliinoja.
(äippä kikattelee...)
miro: nii-i tällaisia, ihania (ja hypistelee jotain pitsipöksyjä...)


hauska reissu! *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Tarsu

Posts: 2,449

#192 • • Tarsu

Miinapiina, miro: hei, täällähän on näitä tissiliinoja.



Tapsa <3 Miro

:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Viltsu

Posts: 2,010

#194 • • Viltsu noname
Bassoradiosta soi: Phuture - Acid Trax

tyttö takapenkiltä: TANSSITAAN!

..e nuff for me ;)<3

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Miinapiina

Posts: 3,494

#195 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
haha aamunaurut...

pötköttelin sängys ja näin ku nää kaks koheloo juoksentelee eteises ja sit miro hieman "anto toiselle vauhtia" eli tuuppas selästä ja täähän sit kaatus.

mä: ei saa miro töniä, nyt voitki sit mennä sinne huoneeseen jäähylle hetkeks, ei tartte tulla vähään aikaan pois.
miro: sä oot... sä oot... PILLI JA PULLA!!! argh *grr*
ja jalat tömisten painelee sinne huoneeseen, ja mussuttaa samalla
"paska, äiti on paska!"

haha tota pienen ihmisen kiukkua... pilli ja pulla *reps* *nauru*

muoks: siis pilli ja pulla pekka töpöhännästä jos joku ei kässää, se on meillä nyt pop *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#196 • • opmdevil Guest
Pari viikkoa sitten tuli viikonloppuna hieman vedettyä viinaa lauantai-aamusta saakka. Kävin sitten kaupungilla pyörimässä ja joku pikkuipana isänsä kanssa siinä käveli ohi. Sanoi sitten että: "Kato iskä, setä on aivan TÖÖT."
Miinapiina

Posts: 3,494

#197 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ja senhän taas ties ku tän yhen kanssa kauppaan menee niin nauruilta ei voi välttyy... *tirsk*
miro loisti taas jutuillaan.

tää nyt ei kirjotettuna "kuulosta" läheskään yhtä hauskalta mutta kuvitelkaa sellai kolme ja puol vuotias ilmeikäs ja teatraalinen ipana sinne kauppaan... *nauru*

ensinnäkin ku me tuon pienemmän kanssa tehtiin ostoksia (lähikaupassa siis) niin miro odotteli jätskialtaan luona ja pyys jokaista ohikulkijaa antamaan sille jäätelön... hihi, no kuka antaa yksinäiselle muksulle jäätelön vaan sen takii ku se pyytää... (miro ei siis pelkää ketään ja se kyl höpöttelee ihan jokaiselle...)

"hei annatko mulle tuolta näätelön?"

ja sit vihdoin menin sinne ni siel oli joku ukkeli sen kanssa ihan huuli pyöreenä et mitä sen pitää tehä ku yks on vaan et

"hei annatko mulle tuolta näätelön?"

haha *tirsk*

mut ihan paras ja tälle naureskeli yks täti kassalla ihan ääneen... mentiin siis kassan suuntaan ja siinhän on sit tietty karkkihylly ihan lähellä. miro sinkos sinne ja huomas et siellä on ainostaan YKSI kirdermuna jäljellä. ja... (ilmeikäs, äänekäs, teatraalinen......)

miro: "äiti EI VOI OLLA TOTTA!!"
mä: no mitä?
miro: EI VOI OLLA TOTTA, VAIN YTS JÄLJELLÄ!!! (ihmettelee ja pyörittelee päätään ja sitä munaa kädessään ja hokee vaan et ei voi olla totta, vain yts jäljellä... ihan ku se ois joku suurikin ihme)
mä: no en mä sitä sulle osta, ku sait jo jäätelön.
miro: no HEI, mä syön tän sit jälkiruuaks! (siis sen jäätelön "jälkiruuaks") oikeen viisastelevalla äänellä.

tos vaihees se mamma repes ihan huolella ja mun oli sit ostettava se muna mirolle, kun kerta yritys oli noin hyvä!! *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#198 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltiin eilen kattomassa kissoja (äitikissaa ja pentuja)

kysyin sit tänään mirolta, että olikos ne kissat ihania...

miro: joo-o, oli ne. ne on vielä niin pieniä, ettei ne syö luokaa, vaan ne juo maitoa sieltä äitikissan pimpistä.
mä: ai mistä? *ding*
miro: ei ku sieltä aitikissan tissistä, sillä on karvatissit yöääääk.

hahah, aamunaurut taas *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#199 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 9.5.2007 08:03:
oltiin eilen kattomassa kissoja (äitikissaa ja pentuja)

kysyin sit tänään mirolta, että olikos ne kissat ihania...

miro: joo-o, oli ne. ne on vielä niin pieniä, ettei ne syö luokaa, vaan ne juo maitoa sieltä äitikissan pimpistä.
mä: ai mistä? *ding*
miro: ei ku sieltä aitikissan tissistä, sillä on karvatissit yöääääk.

hahah, aamunaurut taas *lmao*



hehhehhe ihana!

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#200 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro sattu tos yks ilta viel olee hereil ku irtiottoja alko (neloselta en muista päivää klo 22.00)

siin ohjelmas samuli edelman hiippaili sängystä munasilleen ylös ja... (hahahaha)

miro: tol setäl on pimppi
mä: no eikä oo!
miro: no onpas, mä näin sillä pimpin!!


*lmao*


hahahaah, ja kyllä tuo jo tietää miltä mikäkin näyttää (onhan sillä sisko ja ite on tietty poika....)
että mitä tästä voimme päätellä *hih*



ja tänään ku oltiin kaupassa ni tais olla muilla asiakkailla taas mukavaa, ku muutama siellä hymyili aikas leveesti ku ohi käveltiin.
miro meinaan istu sellasessa autokärryssä ja hoilas toooodella kovaan ääneen

*nuotti**nuotti* "muuuille, maaaaille, omenoita ostamaan,
muuuille, maaaille, kaalinpäitä katsomaan" *nuotti**nuotti*

hahah nauratti kyl ku yks vetää ihan pokkana ja muut asiakkaat naureskelee sille *tirsk*

--
pinkki on pop!!!