Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 261,260 views

Avatar
#161 • • Fuzzy Guest
Olin tossa aamulla työkkärissä. Venasin siinä ovilla että se aukee ja mun vieressä oli joku äiti n. 3-vuotiaan tyttönsä kanssa. Pentu kyllästy odottamiseen ja kysy äidiltä että "monelta toi oikeen aukee???". Äiti vastas että 5 minuutin kuluttua. Pentu vastas siihen ihan samalla tavalla ku mäki olisin vastannu: "No huhhuh!!" *nauru*
Mönnä

Posts: 190

#162 • • Mönnä
Oltiin pikkusiskon (7-wee) kanssa vkonloppuna saunomassa ja käytiin mielenkiintoinen keskustelu evoluutiosta..

Pitkän aikaa Tuulia killitteli muumilimuansa ihan hiljaa kun yhtäkkiä täräyttää "Oon tässä miettiny, että mitenkä se ihan ensimmäinen ihminen oikeen kasvo aikuseksi asti?" Olin ihan äimänkäkenä ja pyysin hiukan tarkentamaan asiaa. Tuulialla oli hieman vaikeuksia selittää mitä tarkottaa, mutta koitti valaista tyhmää "niin, siis että miten se tänne osasi tulla?" minä sitten, että etkös sinä tiiä mistä lapset tulee, johon Tuulia kattoo mua miltei loukkaantuneena ja tuhahtaa "no tiiän" mutta jatkoi sitten "niin siis oliko se joku harakka vai mikä, mikä piti meistä huolta sillon kun ei oltu vielä tämmösiä?" *ding*ja mulla välähtää, että ai, sinä et tiiä miten meistä ihmisistä on tullu tämmösiä mitä me nyt ollaan ja Tuulia myöntää.

Noh, otin sitten oikeen kaikkitietävän tarinankertoja asennon ja alotan Olipa Kerran Ihminen-tyyliin opastamaan, että tooosi kauan sitten, miljardeja ja miljoonia ja taas miljoonia vuosia sitten.. Tuulia kattoo mua silmät lautasen kokosena ja vinkasee "Ai sillon ku oli vielä ne markat?" *nauru*

Tunsin ihteni lievästi sanottuna vanhaksi *justjoo*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

asdf

Posts: 3,155

#163 • • asdf

Siren, 10.4.2007 09:43:
Eilen junassa joku poika sano mummolleen, että tiesitkö mummo sillon ku dinosauruksia eli ni oli myös ihmisiä. Ja siis oikeita ihmisiä eikä mitään intiaaneja. Semmosia ku myö *tirsk*



Haha, mainiota. *nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#164 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Mönnä, 10.4.2007 15:02:


Tuulia kattoo mua silmät lautasen kokosena ja vinkasee "Ai sillon ku oli vielä ne markat?" *nauru*



ahahahaha *lmao*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#165 • • Edited RiD Nukemi
Olin tossa porukoitten kummipojjaan synttäreillä ja kun sillä on noita hampaita nytten ruvennut putoamaan niin sen mummi sitten tokasi sille että "nytkö sä joudut syömään ruokaa pillin kautta" johon tämä pieni sanavalmis mies sitten tohkeissaan tokasi että "ainakaan mulla ei oo tekohampaat niinkun sulla".

Tolle ratkettiin kohtalaisesti, samainen herra on päästänyt kaikkea muutakin hienoa suustaan, minä ja sen isä höpötellään sille aina kaikkea jonninjoutavaa paskaa ni siitä kai saanut vaikutteita, pari esimerkkiä:

"Toivottavasti isi jois enemmän kaljaa että voitais vaan palauttaa pulloja eikä äitin ja isin tarttis käydä töissä"

"Lihoispa äiti niin paljon että se ei pääsis enään alakerrasta ylös ni voitais isin kanssa vaan istua sohvalla samoissa kalsareissa ja syödä hampurilaisia"

Kun tää samainen loistomuksu oli mun porukoilla yökylässä 2 päivää ja kun vanhemmat vihdoinki saapuivat hakemaan kys. muksua niin tää tokasi että "voi hitsi, piilottakaa mut että noi mun tyhmät vanhemmat ei löydä mua"


edit: viimeks kun kys. lapsonen oli meidän porukoilla vierailulla niin se oli ihan puuntakaa töksäyttänyt vaan että "onpas täällä kapakkameininki" koffin mainoksia katteltuaan isänsä kanssa.


Tästä muksusta tulee vielä jotain suurta :)

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#166 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mirolla on välillä sellai ärsyttävä tapa, että se vaan haluu ja haluu ja haluu ja haluu... esim. jos joku juttu ei tapahdu heti ku se on pyytänyt, ni se alkaa kärttää sitä...

"äiti mä haluun, äiti mä haluun jo jne..."
johon mulla on sit yleensä tapana vastata että joo niin mäki haluun mutta mistäs saisin...

tänään oltiin miron kanssa lapsivierailulla mun ystiksen ja sen muksun luona. olin vienyt sinne pääsiäismunan sekä mirolle että sen kaverille. miro jäi riisumaan vaatteita eteiseen ku vein se pääsiäismunan sille toiselle lapselle ja menin ite sohvalle istumaan. sit miro tulee sieltä tohkeissaan vauhdilla kärttämään sitä munaa ja aloin kaivaa sitö laukusta ja se vähän kesti... ja...

miro : mä haluun jo munaa
mä : joo niin mäki haluun mutta mistäs saisin?
miro : no et valmaan mistään...

ahahahaha kuulostipa siinä sit hauskalta... lasten suusta , niinpä niin *joo*

--
pinkki on pop!!!

kinderi

Posts: 1,783

#167 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kummipoika 5v oli maalannu pääsiäismunia siskonsa 3v:n kanssa.
Poika oli sitten naureskellu et haha,hänpä saaki maalata enempi ku siskonsa.
Muksujen äiti kun kysy että mitenniin,ihan yhtä paljonhan niitä on molemmille.
Poika sitten viksuna ja vilmaattisena kurottaa pöydän yli ja kuiskaa
"..no ku mä voin maalaa mun pippelimunanki.."

Mun kullannuput *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

oooo

Posts: 1,249

#168 • • oooo

kindertin, 13.4.2007 20:09:
"..no ku mä voin maalaa mun pippelimunanki.."



No ohhoh *nauru* Mistäs se tommosia pippelimuna juttuja on oppinu.. noh lapset..
Miinapiina

Posts: 3,494

#169 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yks pieni ollut taas äänessä...

ajettiin hennalan kasarmin ohi...

miro: mä näin sotilaan
mun serkku: se on varmaan lomilla (käveli siis siin kasarmin eessä)
miro: ei, ku se on sotila

(ei siis lomilla vaan sotila [eikä sotilaS] , meillä on nyt se vaihe ku taivutukset hiukka hukassa...)

miro: sari, näikö sä sen?
mun serkku: joo näin.
miro: äiti, sari näi sen!

ahahaha

siis tää mun serkku tuli meille hoitaa mukeloita siks aikaa ku kävin siis illalla syömässä kamun kanssa. ku olin lähössä ja vetää kenkii jalkaa ni miro kysyy : äiti, läheksä humputtelemaan? *tirsk*

miro lumikin noidasta (on se niin fiksu)

miro: en mä pelkää sitä, sitä, sitä ku se juo liikaa ja sit siitä tulee se , sali mikä siitä tulee?
sari : noita.
miro jatkaa: nii ni siitä tulee noita ja mä en pelkää sitä koska se on vaan telkkalissa, eikä ollenkaan täällä, se on vaan siellä telkkalissa.

--
pinkki on pop!!!

idibanashaban

Posts: 29

#170 • • idibanashaban
Kaverin muksu heitti mulle et: "tiiätkö mikä on maailman vahvinta teippiä?"
No mikä?
"No Jeesuksen teippi."

--
there is plenty room at the bottom

oooo

Posts: 1,249

#171 • • oooo
Ulkona oli joku mies, jolla oli jotain putkia. Lapset juos ikkunan ääreen katsomaan sitä. Lapset koputtelivat ikkunaan, osoittelivat miestä ja huusivat "puuha pete! ulkona on puuha pete!"

Se mies ei ehkä ollu yhtä innoissaan, eikä tajunnu, miksi sitä osoiteltiin ja sille naurettiin, eihän se sitä "puuha peteä" tainnu ikkunan läpi kuulla *nauru*
katjastina

Posts: 398

#172 • • katjastina magnets and miracles
Mun tyttö sano äsken: Heti ku mä oon käynyt yliopiston meen töihin lelukauppaan, sit saan katella kun raha kilisee : )
Miinapiina

Posts: 3,494

#173 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ahahaha iltanaurut *nauru*

venyttelin tossa lattialla ja tutkin jalassa olevaa mustelmaa...

miro: mikä sulla on?
mä: mustelma
miro: mulla on liemi
mä: ai mikä?
miro: no liemi, se on iso. voin näyttää.

sit se alkaa ottaa sukkaa pois ja nostaa yöpuvun housujen lahjetta ja osottaa tota nilkan kohalla töröttävää luuta (sääriluunpää) ja sanoo

"tossa, tossa se liemi on. on mulla toinenkin" ja sit näyttää toisessa jalassa olevaa luuta.

lapsella mennyt vähän termistö sekasin ku joskus ne mummon kanssa katteli luomia ja sillon se sano että luomi = niemi *tirsk*

ni siitä sit on varmaan jäänyt toi mieleen... *nauru*


nii ja sit selailtiin tänään lelulehteä, ja alko taas tulee että mä haluun tän ja tän ja tän ja tän...

ja sit sieltä vihdoin löyty suosikki, hervoton vesipyssy mikä pitää ääntä ja vilkkuu.

miro: mä haluun ton että voin ampua lintuja
mä: se on vesipyssy
miro: mä haluun sitten oikeen pyssyn, millä voi ampua lintuja
mä: no sit ne linnut kuolee
miro: ai mitä?
mä: ne kuolee, ja ei lapsille voi antaa oikeita pyssyjä
miro: voi, sellassia pieniä. niillä voi sit ampua lintuja
mä: miks sä haluut ampuu lintuja
miro: SIKS!
mä: ai miks?
miro: no siks ku mä sanoin jo että siks.
mä: ok. no eiks vesipyssy ois kuitenkin kivempi?
miro: ei ku mä haluun sellasen pienen pyssyn millä voi sitten ampua lintuja
mä: no ei lapsille voi antaa oikeita pyssyjä
miro: ""mutinaakueitaasmeehänenpäänmukaanasiat""


ahaha voi pientä ku se ei älyy... *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#174 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltiin keittiössä kahvilla, mä ja mun serkut ja pikkusisko... miro oli jerry-hauvan kanssa leikkimässä olkkarissa.

mun serkku selitti jostain ohjelmasta jossa joku naikkonen oli ollut peiton alla vibran kanssa ja jotain lässyn lää siitä ohjelmasta, ni tarkkakorvamiro säntää keittiöön ja...

miro: kuka siellä peiton alla oli?
mun serkku : yks nainen vaan
miro: se oli tuhma nainen... ei peiton alle saa mennä...

jotain kikatetiin siinä ni se sano vielä..

"no kukas sitten oli sängyn alla?"

ahahaha *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#175 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
hmm... *nauru*

miro istuu pöntöllä tarpeillaan ja huutaa mun serkulle...

"sali tuu tänne mun kaa, ei haittaa ku täällä haisee."

naureskeltiin sarin kanssa et onpas hyvä tarjous, ku miro huutaa vessasta uudestaan...

"sali tuu kattoo ku vesi loiskuu mun päälle!"

hahahaha *tirsk*

muoks: ku laitettiin miron ja rinsessan kanssa pyykkejä kuivumaan ja ne tottakai tuoksu huuhteluaineelle, ni miro sano nuuhkittuaan yhtä puseroo

"tää haisee tuoksulle" aaaawww *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#177 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltiin yks päivä tulossa tarhalta ja vastaan tuli naikkonen dalmatialaisen kanssa.

miro: toi on ihan näkönen.
mä: ai minkä näkönen?
miro: no ton näkönen!!
mä: en ymmärrä... siis minkä näkönen?
miro: no ton näkönen! se on ku lammas!

hahaha se ei älyy viel sanoo et toi on ihan lampaan näkönen, vaan "toi on ihan näkönen"... jep jep.

ja aina ku se näkee sen hauvan ni se muistaa mainita että

"toi on ihan näkönen" tai...
"ihan ku lammas"

ja se kuulostaa viel niin hauskalta ku se on alkanut (jostain kumman syystä) puhuu sillee hassusti, jos jossain sanassa on S-kirjain ni se kuulostaa suunnilleen tältä:

She on ku lammash *nauru*

ja miten se saa dalmatialaisesta lampaan näkösen...? *ding*


mun piti laulaa tänään sille sitä lastenlaulua, sitä ihhahhaa ihhahhaa heeepooo hirnahtaaa-aaa... *nuotti**nuotti* ja se ravas ympäriinsä ja leikki hevosta...

sit ku yritin saada sitä kans laulaa ettei tarttis yksin hoilaa, ja pyysinkin sitä laulaa mun kanssa, ni se katto mua ku halpaa makkaraa ja sano

"no ei hevoset osaa laulaa!!"

nii justii, mutsi ei tajuu *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Kim123

Posts: 127

#178 • • Kim123 jokke123
pikkuveli luuli tossa joskus että isän nimi on isä ja äidin äiti..yritä nyt sitten rikkoa sen kuvitelmat..meni hetken aikaa että vakuutin asian olevan toisin

--
pioneer

*hymy*

Posts: 322

#179 • • *hymy*
ei hitto nää on hyviä *lmao* !!
Heli

Posts: 1,489

#180 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 23.4.2007 23:19:

--juttu--

nii justii, mutsi ei tajuu *tirsk*





hhahahha iha sikahauska!

--
ei se väärin ole.