Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 261,117 views

madma

Posts: 283

#142 • • madma Painajainen, Stuttgart Kickers

kottarainen, 10.8.2006 10:54:
Tätini kertoi mulle käyvänsä punttisalilla säännöllisesti ja mä huusin sille hätääntyneenä "Jumalauta Marja, susta tulee kerrostalon kokoinen!"


Mä oon nauranu tätä jo monta kuukautta. Tänään muistu taas mieleen, saa aina mut repeemään.*piis*
La Petite

Posts: 1,160

#143 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Määä haluun tommoset pitkät mustat hiukset ku sulla, pitkät kynnet ja kynsilakkaa niinku sulla ja yhtä isot tissit ku sulla!

Neidillä on tavoitteet korkeella :D

Viel tuli jälkikommenttina: onneks mun tissit kasvaa koko ajan *nauru*

--
Rem tene, verba seqventur

Miinapiina

Posts: 3,494

#144 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
lapsoset olivat tarhan kanssa pääsiäiskirkossa. ja tietty sit se mun jälkikasvu oli se kuka ei osannut istua hiljaa ja oottaa vaan kurotteli niska pitkällä ympärilleen ja kailotti kovaan ääneen että missäs se pappi oikein viipyy... *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#145 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää ei oo mun jälkasvun sanomaa mutta niin ihana juttu että oli pakko tulla se tänne kirjottaa...

mulla on soittiksena armin van buurenin serenity puhelimessa... kaveri oli kuunnellut koneelta kyseisen biisin ja sen ihuna 4 vee poitsu oli huutanut että "hansun puhelin soi..."

awwww *sydän* *sydän* *hali* jimpalle

--
pinkki on pop!!!

Kim123

Posts: 127

#146 • • Edited Kim123 jokke123
Avopuolison 5v kummityttö oli meillä käymässä ja toi tullessaan jonkun kortin missä luki tyyliin:
gyyh jfid kdslsä gkaäj ja tota rataa.. kysyttiin sitten että mitä siinä lukee ja se selitti 5minuuttia jotain tarinaa.. olin vaan että just näin*justjoo*

--
pioneer

Miinapiina

Posts: 3,494

#147 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

jokke123, 4.4.2007 20:21:
Avopuolison 5v kummityttö oli meillä käymässä ja toi tullessaan jonkun kortin missä luki tyyliin:
gyyh jfid kdslsä gkaäj ja tota rataa.. kysyttiin sitten että mitä siinä lukee ja se selitti 5minuuttia jotain tarinaa.. olin vaan että just näin*justjoo*



hahaha ihana *nauru*

--
pinkki on pop!!!

-V-

Posts: 587

#148 • • -V-
Muutamia vuosia sitten olin hommannut pitkät rakennekynnet ja about 5v serkkutyttö sitten niitä huokaillen ihasteli ja tokasl, et "Ihanan leveet kynnet" =) *nauru*
Avatar
#149 • • jesus Guest
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Paula 8v.

*nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#150 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltiin miron kanssa autolla liikenteessä ja kuuntelin jotain sizzlerin mixii...

miro : äiti laita tää äänelle (kovemmalla siis) mä en kuule mitään.

(laitoin sit lisää ääntä)

mä : onks tää hyvää musaa?

miro : joo, tää on hyvä mulle!

hahahah *nauru* "tää on hyvä mulle" ei siis volataso vaan musa... *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Mönnä

Posts: 190

#151 • • Mönnä
Oltiin tänään alottelemassa pitkän perjantain päivällistä äitipuolen ja ekaluokalla olevan pikkusiskon, Tuulian, kanssa kun kummasteltiin että mihis mun isukki yhtäkkiä autolla lähti sanomatta kellekään mitään, varsin hyvin kun tiesi ruuan olevan pöydässä..

Mietiskeltiin josko nuorempi koira on taas livohkaan lähteny, sillä kun on semmonen tapa jos silmä välttää ja isäpappa lähteny sitä hakemaan, mutta siellä se koira narun nokassa nökötti niiku pitikin.

Taivasteltiin sitten äiskäpuolen kanssa asiaa että on se nyt kumma juttu ja alotettiin syöpöttely, kun Tuulia puputtamisen lomasta paukauttaa: "Jos se meni viinakauppaan" *whaat* *nauru* meinas mennä poropata väärään kurkkuun.

Selitettiin sitte, että ei oo mahollista ku tänään on pyhäpäivä eikä alko oo auki ja mitä se siellä tekis kun konjakitkin on jo hankittu. Nooh, tähän Tuulia: "Jaa, no sitte se o menny ABC:lle syömmää" *lmao*

Että kiitokset vaan kokille, ruoka oli oikeen hyvää *vink*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Tarsu

Posts: 2,449

#152 • • Tarsu

Miinapiina, miro : joo, tää on hyvä mulle!



muksun on oltava viksu jos tykkäää sapen nauhoista ;)

sitäpaitti sun miron jutut on ihan parhaita,
sano terveisiä pikkuselle :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Miinapiina

Posts: 3,494

#153 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Mokuso, 6.4.2007 23:34:
---
Miinapiina, miro : joo, tää on hyvä mulle!
---


muksun on oltava viksu jos tykkäää sapen nauhoista ;)

sitäpaitti sun miron jutut on ihan parhaita,
sano terveisiä pikkuselle :D



äitiinsä tullut , fiksu ja filmaattinen *joo* *nauru*

on se niin mainio pieni *hihu* ja kerrotaan *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#154 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
hehe tuli tossa just mieleen...

puhuttiin miron kanssa että sellai pieni vauvakisu ois kiva... (ei tosin vielä koska sille jäis pysyvät traumat ku on meillä kuitenkii jo ihan tarpeeks menoa ja meininkiä ilman kissaakin...)

mä : ai haluisiksä sellasen vauvakissan?

miro : joo, se ois kiva... ja sit äitikissa ja isikissa kans...

loogista, ei voida ottaa vauvakissaa ellei oteta äiti - ja isikissaa kans... *nauru*

ihanaa pienen ihmisen logiikkaa *joo*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#155 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro laulaa... *nuotti**nuotti**nuotti*

"postin tuo, postin tuo, postin tuo patejen luooooo"

miro oli kattonut piirrettyjä ja telkkari oli auki ja kanava 2 pyöri ja sieltä tuli se "hetkinen" ohjelma (lapioitava tietokilpailu kolmasluokkalaisille *nauru*)

ne laulo siinä hämähämähäkkiä... miro juos omasta huoneesta kysymään et
"laulaaks ne hämähäkkimiestä...?" öö joo *tirsk*

ja sit ku se lähti takas omaan huoneeseen ni kuulin ku se laulo...
"hämähämähäkkimies kiipes langalle..." hahah ihana *sydän*

ja pienempänä...
"puuuuuuakete kaiken koljaa, puuuuuuakete tietenkin..." (venyttäen tuota uuuuuuta)

--
pinkki on pop!!!

La Petite

Posts: 1,160

#156 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Paras versio jänis istu maassa biisistä:

Jäänis istu maassa toookkuilleeeen, toookkuuilleeeeennn...

Mikää sul on hätänä... (ja sit unohtu sanat ja sama alusta) *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur

Sand3

Posts: 1,157

#157 • • Sand3 satuolento
Isäni keskusteli Luka 3 ween kanssa laskettelemisesta ja kysyi sitten Lukalta että osaako hän laskea? No vähän aikaa poika katseli isääni tyhmänä ja vastasi: "joo osaan, yksi kaksi kolme jne..." *nauru*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Miinapiina

Posts: 3,494

#158 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
"kato äiti, paavo pesuaine tulee" miro, 3wee *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Siren

Posts: 826

#159 • • Siren Seinäruusu
Eilen junassa joku poika sano mummolleen, että tiesitkö mummo sillon ku dinosauruksia eli ni oli myös ihmisiä. Ja siis oikeita ihmisiä eikä mitään intiaaneja. Semmosia ku myö *tirsk*

Niin ja serkkupoikani on sanonu about 6-vuotiaana että minkä hän sille mahtaa, että Jumala on luonut hänestä semmosen joka tykkää tehä piruuksia *tirsk* Mitäpä tohon voi sit enää sanoa :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

kilobitti

Posts: 2,419

#160 • • kilobitti 1-2-3 techno
Veljentytär J kaveri R:n isälle syksyllä; "mä haluan mennä R:n kanssa pulkkamäkeen!"
kaverin isä; "ei nyt voi mennä pulkkailemaan kun ei ole lunta"
veljentytär J; "mut sitten kun ei ole niin hiekkanen keli"

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993