Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,652 views

RainChild

Posts: 909

#201 • • RainChild

H3li, 9.5.2007 08:11:
---
Miinapiina, 9.5.2007 08:03:
oltiin eilen kattomassa kissoja (äitikissaa ja pentuja)

kysyin sit tänään mirolta, että olikos ne kissat ihania...

miro: joo-o, oli ne. ne on vielä niin pieniä, ettei ne syö luokaa, vaan ne juo maitoa sieltä äitikissan pimpistä.
mä: ai mistä? *ding*
miro: ei ku sieltä aitikissan tissistä, sillä on karvatissit yöääääk.

hahah, aamunaurut taas *lmao*

---


hehhehhe ihana!



hyvä ettei menny kaalikeitot näppikselle tai väärään kurkkuun ku tätä luin *nauru*

--
Rainchild is back home

Kit^

Posts: 798

#202 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Ajettii tänää motarilla, ni yhtäkkiä 4v. pikkubroidi totes takapenkiltä: "isä, ajatko sinä ylinopeutta?"

revettii faijan kaa ihan täysiä. miten ihmeessä se ties ton..? *ding* (ja kyl, ylinopeuttahan me paineltii.. *tirsk*)

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Miinapiina

Posts: 3,494

#203 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kit^, 13.5.2007 20:56:
Ajettii tänää motarilla, ni yhtäkkiä 4v. pikkubroidi totes takapenkiltä: "isä, ajatko sinä ylinopeutta?"

revettii faijan kaa ihan täysiä. miten ihmeessä se ties ton..? *ding* (ja kyl, ylinopeuttahan me paineltii.. *tirsk*)



*nauru*

myös tuo minun pikkuinen (3 vee ja 8kk) tokas tos yks päivä et
"äiti, ei saa ajaa kovaa, kohta tulee poliisit ja sä saat sakot"

ja sit jos joku häneltä kysyy et ajaaks äiti kovaa, ni vastaus on
"joo ajaa, ja sit tuli poliisit"

se muistaa varmaan sit aina sen ku oli viime kesänä kyydissä ku sain ylinopeussakot...
*toktok* *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#204 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
olin kattoo telkkaa olkkarissa ja miro tuli omasta huoneesta mun viereen istumaan ja halas ja sano
"mä lakastan si...si..."
aattelin et awawaw *sydän* nyt se tuli sanoo et se rakastaa mua...
mä: ai rakastat äitiä?
miro: eiku simpsoneita. ja sua kans.

ahahaha telkusta tuli just simpsonit ja se siis oli sanomassa että se rakastaa simpsoneita mut alko änkyttää ku ei saanut heti päähän et mitäs ne (simpsonit) olikaan. *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Verano

Posts: 4,649

#205 • • Verano Merituuli

Miinapiina, 4.6.2007 21:08:
-klips-



Tää topikki on kyllä kirvoittanut niin monet ihanat naurut. Suurin kiitos siitä kuuluu Mirolle, todella valloittava tenava <3 *hymy*
Miinapiina

Posts: 3,494

#206 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Verano, 4.6.2007 22:06:

Tää topikki on kyllä kirvoittanut niin monet ihanat naurut. Suurin kiitos siitä kuuluu Mirolle, todella valloittava tenava <3 *hymy*



aw *hymy*
miro on kyl ihkis ja mainio *hihu*


muoks:kämmit

--
pinkki on pop!!!

vivesteri

Posts: 309

#207 • • vivesteri karmea mörkö
keskimmäinen sanoi murkkuja (muurahaisia) kurkuiksi, kunnes semi-eno opetti sanomaan tyylikkäästi "mulkku"....*pepsodent**blush*
Miinapiina

Posts: 3,494

#208 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mirolla on tarhassa kaveri sara ("sala") johon miro on kauhian ihastunut. aina se siitä sarasta höpöttää, aw *hymy*

miro: sala on tyttö, ja siitä tulee isona äiti.
mä: joo-o.
miro: no mitäs pojista sitten tulee?
mä: no vaikka isiä?
miro: joo, ja musta tulee poliisi.


miro: onko miina tyttö?
mä: on
miro: onko sala tyttö?
mä: on
miro: tytöt on plinsessoja ja sala kans, mitä pojat sit ois?
mä: no oisko ne prinssejä?
miro: joo, ja mä oon poliisi.


jeah, se haluu olla vaan poliisi. *hihu*

--
pinkki on pop!!!

merqus

Posts: 1,010

#209 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Oltiin tänään siskonpojan kanssa lintsillä. Kun se tuli lasten viikinkilaivasta pois (oli istunu siellä laivan päädyssä) ni kaveri vaan tokas, että kylläpä pippeliä pelotti *nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#210 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltiin tänään päivystyksessä ku miro oli tunkenut korvaansa sellasen muovisen helmen.
ovien eteen ajoi ambulanssi ja sisälle tuotiin vanha nainen, joka täris ja vapis ja oli ilmeisesti erittäin huonovointinen.
miro osotti sitä ja sano kirkkaalla äänellä
"toi on kyllä valmaan kipee!"

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#211 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro on isovanhenpiensa kanssa naantalissa. tarkotuksena huomenna mennä muumimaailmaan. se on niin oottanut tätä reissua ja ollaan sit katottu muumei filmiltä.

se soitti mulle sieltä tänään ja juttua riitti. ne oli käynyt muumimaailman portilla tsekkaamassa, et mistä ne sit huomenna menee sinne sisään, ja siitä se sit kerto ja että ei aio puhua haisulille, koska "haisuli on tuhma, se aina kiusaa ninniä" ja miro oli siis ihan tosissaan. *hihu*

voi liikkis. miten voi pieni elää niin omassa maailmassaan? ollaan siis katottu sitä näkymätön lapsi filmiä, missä haisuli kiusaa ninni nimistä tyttöä.


haha, tää on taas sellai juttu et ois pitänyt olla paikalla, ei kerrottuna oo niin hauska, mut jokainen voi tänki sit kuvitella mielessään *tirsk*

miron kaveri tönäs sen sohvalta alas, ja miroa sattu. tää kaveri sit meni halaamaan miroa ja pyys anteeks.

mä: no ni, mitäs sä miro voisit sit sanoa, ku X pyys sulta anteeks?

miro hetken mietti, ja... röyhtäs oikeen kuuluvasti. mä ajattelin lähinnä et se ois voinut sanoo vaikka että "saat anteeks" tai "ei se mitään". *lmao*


tää mun pieni rinsessani opettelee sanoja. osaa sanoa esim äiti, pappa, kenkä jne jne...
no tänään ku tultiin tossa illalla kotiin, ni se venytty mun puseron kaulusta ja tuijotti ja sano
"tissit" *nauru* ihan tosta noin vaan. se oli kans sellai hauska hetki et ois pitänyt olla paikalla...
ikää neitillä on 1 vee 7 kk ja eipä se "tissi" sanan opettelu oo ollut ihan ykkösenä. mut sen se vaan osas. hassu söpöliini *plur*

--
pinkki on pop!!!

-V-

Posts: 587

#212 • • -V-

Miinapiina, 7.6.2007 21:43:
mirolla on tarhassa kaveri sara ("sala") johon miro on kauhian ihastunut. aina se siitä sarasta höpöttää, aw *hymy*

miro: sala on tyttö, ja siitä tulee isona äiti.
mä: joo-o.
miro: no mitäs pojista sitten tulee?
mä: no vaikka isiä?
miro: joo, ja musta tulee poliisi.



miro: onko miina tyttö?
mä: on
miro: onko sala tyttö?
mä: on
miro: tytöt on plinsessoja ja sala kans, mitä pojat sit ois?
mä: no oisko ne prinssejä?
miro: joo, ja mä oon poliisi.


jeah, se haluu olla vaan poliisi. *hihu*



ihuna *tirsk*
Miinapiina

Posts: 3,494

#213 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro: äiti mun keitossa on tippuli!!
*lmao* *lmao* *lmao*

siis pippuri nakkikeitossa. tuli kyl naurettuu *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

domi

Posts: 7,069

#214 • • domi Työn sankari.
Äsken iltapuuron syönnin aikana nuorimmainen: "ristus saatana, hyvää puuroa!"
pululu

Posts: 1,102

#215 • • pululu .jemmutti.
mun pikkuveli aikoinaan kun oli muutaman vuoden ikäinen:

"jos Jumala suo, musta tulee isona varas!"

hyvin ovat lähetyssaarnaajavanhemmat lapsensa kasvattaneet *tirsk*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Miinapiina

Posts: 3,494

#216 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro 3 vee ja 9kk
"tytöt on kissoja"
*tirsk*

--
pinkki on pop!!!

larzizi

Posts: 1,661

#217 • • larzizi
Oli ihana kuunnella tossa töissä yks päivä miten about 5v poika saarnasi äitiään tupakasta ja sen vaaroista *tirsk*

Äiti kun meni ostamaan tupakkaa ja poika hihnan toisessa päässä näki sen, niin eikös siitä sitten tullut meteli. "Et sä tätä tarttee. Miks sä ostit sitä? Sun pitäis ostaa sitä purkkaa mieluummin. Sillä isiki pääsi siitä eroon." Äiti siinä vaan katsoo mua vaivautuneena ja myöntelee pojalleen. Sit poika reippaana on jo tuomassa askia takas mulle "älä sit osta tätä". Äiti kuitenkin ottaa askin takas ja poika toikaisee jälleen "ei sitä kannata polttaa. osta sitä purkkaa!".

Yllättävän paljon poika tiesi kyseisestä asiasta *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sune

Posts: 2,096

#218 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mun tyttö täyttää kuukauden päästä 3v ja mummo oli kysellyt mitä haluaa synttärilahjaksi. Vastaus oli kumisaappaat ja pölytön kotieläin *lmao* *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

sbanc

Posts: 255

#219 • • sbanc
Valtteri 5-v:ltä kysyttiin päiväkodissa mitä tarkoittaa sana "turisti"... vastaus kuului:

"Ni semmone ett on vaikka Turusta kotoisin ja menee vaikka Helsinkiin matkalle, ni on turisti"
sbanc

Posts: 255

#220 • • sbanc

sbanc, 9.7.2007 09:31:
Valtteri 5-v:ltä kysyttiin päiväkodissa mitä tarkoittaa sana "turisti"... vastaus kuului:

"Ni semmone ett on vaikka Turusta kotoisin ja menee vaikka Helsinkiin matkalle, ni on turisti"



Niin ja lisäykseksi että Valtteri asui siis Lappeenrannassa.