miro on isovanhenpiensa kanssa naantalissa. tarkotuksena huomenna mennä muumimaailmaan. se on niin oottanut tätä reissua ja ollaan sit katottu muumei filmiltä.
se soitti mulle sieltä tänään ja juttua riitti. ne oli käynyt muumimaailman portilla tsekkaamassa, et mistä ne sit huomenna menee sinne sisään, ja siitä se sit kerto ja että ei aio puhua haisulille, koska "haisuli on tuhma, se aina kiusaa ninniä" ja miro oli siis ihan tosissaan.
voi liikkis. miten voi pieni elää niin omassa maailmassaan? ollaan siis katottu sitä näkymätön lapsi filmiä, missä haisuli kiusaa ninni nimistä tyttöä.
haha, tää on taas sellai juttu et ois pitänyt olla paikalla, ei kerrottuna oo niin hauska, mut jokainen voi tänki sit kuvitella mielessään
miron kaveri tönäs sen sohvalta alas, ja miroa sattu. tää kaveri sit meni halaamaan miroa ja pyys anteeks.
mä: no ni, mitäs sä miro voisit sit sanoa, ku X pyys sulta anteeks?
miro hetken mietti, ja... röyhtäs oikeen kuuluvasti. mä ajattelin lähinnä et se ois voinut sanoo vaikka että "saat anteeks" tai "ei se mitään".
tää mun pieni rinsessani opettelee sanoja. osaa sanoa esim äiti, pappa, kenkä jne jne...
no tänään ku tultiin tossa illalla kotiin, ni se venytty mun puseron kaulusta ja tuijotti ja sano
"tissit"
ihan tosta noin vaan. se oli kans sellai hauska hetki et ois pitänyt olla paikalla...
ikää neitillä on 1 vee 7 kk ja eipä se "tissi" sanan opettelu oo ollut ihan ykkösenä. mut sen se vaan osas. hassu söpöliini