515 posts, 26 pages, 268,249 views
annabel, 10.7.2007 10:04:
---
T-mu, 10.7.2007 09:14:
---
RiD, 9.7.2007 21:06:
Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".
---
Kaverin poika Jimi 4v ilmotti mulle viimeviikolla että hänestä tulee isona Homer Simpson.
---
Mun veljentyttö (5v) vastasi tähän kysymykseen, että "Heppahullu".
mayah, 11.7.2007 18:33:
Sami 5v. autossa
- Miks tossa on tommosia hirven kuvia koko ajan?
- No että ihmiset tietää varoa, kun tuolta metsästä voi tulla hirvi tähän tielle
- Nii jos se ettii vaikka sen poikasta
- Nii, se voi olla että se ettii sen poikasta
- Jos on peräkärry, niin voi ottaa sen hirven kyytiin ja mennä sen kanssa etsii sitä poikasta.
- Joo, jos olis peräkärry, niin vois mennä :D
RiD, 9.7.2007 21:06:
---
Jutu, 9.7.2007 20:48:
---
Miinapiina, 9.7.2007 20:45:
(hyeena = hieno)
ahahahah
---
Kaverin melkein 2-vuotias poika sanoo kirahvia kieppiaksi ja traktori on nönö
---
Meidän yks jyväskylän tutun muksu sano pienenä kaivinkonetta aina henkeä haukkoen kovalla äänellä "HYÖÖKKOMMM":ksi. Se oli imho aika hauska.
Sit tää mun enon muksu vielä kenestä aikasemminkin kertonu osaa kyllä lohkasta hauskoja läppiä.
Nytkin se ihan tohkeissaan selitti siitä että kuinka isin pitäs viedä sitä kattomaan dinosauruksia.
Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".
Muksut on kivoja <3
mayah, 11.7.2007 18:33:
Sami 5v. autossa
- Miks tossa on tommosia hirven kuvia koko ajan?
- No että ihmiset tietää varoa, kun tuolta metsästä voi tulla hirvi tähän tielle
- Nii jos se ettii vaikka sen poikasta
- Nii, se voi olla että se ettii sen poikasta
- Jos on peräkärry, niin voi ottaa sen hirven kyytiin ja mennä sen kanssa etsii sitä poikasta.
- Joo, jos olis peräkärry, niin vois mennä :D
joo miro kyl rokkaa hemmetti ku en muista mitä se sillo höpis ku futista pelattiin :D[TranceCore], 17.7.2007 23:16:
sai nauraa taas vatta kippurassa näitä, on ne lapset sit kekseliäitä, etenki miron jutut kyl on nii