Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 260,583 views

perhosnei

Posts: 85

#81 • • perhosnei siivellinen

Miika, 4.12.2006 10:38:
Eräs pikkuneiti nelosessa eduskuntatalon kohdalla [pieni] (isoon ääneen) [/pieni]:

"Jos toi talo romahtaisi, niin tulis kyllä maanjärjestys!"


Ympärillä olleet myhäilivät ja totesivat että niin kyllä tulisikin.




wau. :D
perhosnei

Posts: 85

#82 • • perhosnei siivellinen
Lapsi ihmetteli ranteessani olevaa Konemetsä-ranneketta ja kysyi, mitä siinä lukee. Vastasin, että "Konemetsä". lapsi siihen että "aii, mun serkkukin on konemetsän kuljettaja."
Samael Mighty

Posts: 102

#83 • • Edited Samael Mighty ((( no comments )))
Kummipoika 3,5v on kylässä ja näkee keittiön pöydällä 2 kahvipakettia ja sanoo:

"avaa noista edes toinen, siellä voi olla sisällä auto!"

..meni vähän kahvi-ja lahjapaketit sekasi? :p

--
Innocue vivite, numen adest

kinderi

Posts: 1,783

#84 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Bio, 14.12.2006 22:37:
Muistan ku sisko oli jotain 5v ja katottiin MM-kisoja. Sit tuli vuoroon miesten 100m finaali. Siin sit näytettiin hidastuksena jotain tummaihoista juoksijaa, jolloin sisko sanos kaikkien kuullen "kato ku se kulli heiluu" *lmao*



Totaalirepeeminen *lmao**lmao**tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

KittyCleo

Posts: 205

#85 • • KittyCleo PiweHiwe
BUAHHAHHAA!!!!! onko ton yhen kakaran nimi oikeesti PELLE! parhaat naurut täs topicis!!!1!

--
Rouva Korpela*hymy*

odecca

Posts: 41

#86 • • Edited odecca
Mun 4v. kummipoika totes kesällä "täti, sulla on pippeli suussa ja pää pyllyssä, sä oot vähän sellanen tyttö oon kuullu juttuu" ajettiin samaan aikaan ramppia itiksen katolle ja ei ollu kaukana etten vetäny seinään... ei aavistustakaan mistä se ton keksi.

Ja nyt kun on joulu tulossa samainen lapsi totesi että "koska kaikki lapset on ollu niin tuhmia, ei joulupukki halua töihin, siks ei oo lunta, se ei nanna sen sataa"
Avatar
#87 • • niomic Guest

odecca, 20.12.2006 01:09:
Mun 4v. kummipoika totes kesällä "täti, sulla on pippeli suussa ja pää pyllyssä, sä oot vähän sellanen tyttö oon kuullu juttuu" ajettiin samaan aikaan ramppia itiksen katolle ja ei ollu kaukana etten vetäny seinään... ei aavistustakaan mistä se ton keksi.

Ja nyt kun on joulu tulossa samainen lapsi totesi että "koska kaikki lapset on ollu niin tuhmia, ei joulupukki halua töihin, siks ei oo lunta, se ei nanna sen sataa"



Kannattais tosiaan alkaa miettimään mistä se on tota juttua kuullut :) Kummilapsen vanhemmat tai isovanhemmat mebbe?
Lyylikki

Posts: 2,975

#88 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Veljeni ja sen vaimo ovat opettajia, ja opettajathan tunnetusti kuulevat näitä sutkautuksia päivittäin.

No kerran oli tämä käly näyttänyt tunnilla kuvaa poroerottelusta, ja kysynyt mitä kuvassa tapahtuu. Pieni käsi oli noussut ja kirkas lapsen ääni vastannut:

"Porot viedään teloitettavaksi."

Samaan aiheeseen liittyen. Meidän äidille oli todella raskas paikka, kun perheemme koira Sissi lähti koirien taivaaseen. Veljenpoika Kalle sitten totesi, että:

"Mummi on surullinen, kun Sissi teurastettiin."
odecca

Posts: 41

#89 • • odecca

niomic, 20.12.2006 01:11:
---
odecca, 20.12.2006 01:09:
Mun 4v. kummipoika totes kesällä "täti, sulla on pippeli suussa ja pää pyllyssä, sä oot vähän sellanen tyttö oon kuullu juttuu" ajettiin samaan aikaan ramppia itiksen katolle ja ei ollu kaukana etten vetäny seinään... ei aavistustakaan mistä se ton keksi.

Ja nyt kun on joulu tulossa samainen lapsi totesi että "koska kaikki lapset on ollu niin tuhmia, ei joulupukki halua töihin, siks ei oo lunta, se ei nanna sen sataa"

---


Kannattais tosiaan alkaa miettimään mistä se on tota juttua kuullut :) Kummilapsen vanhemmat tai isovanhemmat mebbe?



koitin udella, mutta ei tuo lapsonen kertonut. Saman tenavan suusta on tullut myös mietteliäs" täti, sä taidat olla aika hömelö", täytin kryptoa mökillä....
-V-

Posts: 587

#90 • • -V-
Äiti ja pikkupoika istuivat bussissa kun poika ihmetteli ikkunoiden yllä olevia pieniä vasaroita.
* Äiti miksi nuo ovat tuolla? (kysyy poika)
- Ne on sellasten onnettomuuksien varalta. (vastaa äiti)
* Ai ettei kukaan jää kitumaan?...

-- Varttilehden kaupunkikyttääjä -palstalta...

*lmao*
-V-

Posts: 587

#91 • • -V-
Tossa muistelin juuri hassua juttua kummipoikani (4v) suusta. Utelin häneltä joulupukista...

- Ootkos nähny koskaan joulupukkia? (minä siis kysyn)
* Joo oon mä kaupassa (KP vastaa)
- No missäs kaupassa oot nähny?
* Tilto kaupassa... (tässä vaiheessa murmeli repeilee jo takana)
- missä??? (minä ihmettelen)
* No Tilto kaupassa, mutta se oli sellanen pattereilla toimiva (KP jatkaa)

... tässä vaiheessa ei vielä selvinnyt että mikä kumma on tämä "TILTO" kauppa. Illalla veimme KP:n kanssa murmelin kotiin ja takasin päin ajaessamme KP jatkoi keskusteluamme...

* Eikö täällä teillä ole sellaista Tilto kauppaa (KP on itse kotoisin Lahdesta)
- Mikä se sellainen tilto kauppa on kun en nyt ymmärrä... (minä kysyn)
* No TILTO kauppa!!
- Ai Trio vai??? (yritän onneani)
* EIKU TILTO!!! (KP toistaa jo hieman tuohduksissaan kun minä en ymmärrä)
- Mitä sielä myydään? (yritän miettiä mikä voi olla tilto kauppa)
* no kaikenlaista tavaraa...
- kuule ku nyt en tiedä mistä kaupasta sä puhut, ni sovitaanko silleen, et jos näet sellaisen kaupan täällä ni näytät?

Hetkeä myöhemmin takapenkiltä kuuluu iloinen huudahdus "Tossa on tilto kauppa" ja KP osoittaa pienellä sormellaan Lidlin merkkiä. *tirsk*
Miinapiina

Posts: 3,494

#92 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Uniq A.K., 30.11.2006 10:49:
Exän siskon 3v. poika hokee tätä lausetta koko ajan:
"Syökää, juokaa, naikaa, tunti aikaa!"
Mistähän lie oppinu...



*tirsk*

--
pinkki on pop!!!

littlebig

Posts: 753

#93 • • littlebig aaat-chi kung
... oksennusta *sars* *hikoil*

tänään töissä kuvaaja oli tuonut 5v tyttärensä paikalle ja sillä pikkusella oli mahatauti *lohduttel*

--
straight ______

gay ^______^

kml

Posts: 1,142

#94 • • kml Keyhole Markup Language
Olin 5v pikkusiskon kanssa saunassa.

Sisko: "Tiiäksä mikä miehillä on hassuu?"
Minä: "No mikä?"
Sisko: "Khihihi... *näyttää vaivaantuneelta*"
Minä: "No näytä"

Sisko sitten osottaa mun rintalihaksia (lue: manboobs), ja sen jälkeen halus välttämättä peittää ne pyyhkeellä ettei ne häiritse :(

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avatar
#95 • • Edited Fuzzy Guest
Hah juu.. Äidin duunikaverin tyttö, joku 6v, oli äitinsä kanssa sporassa.
Niiden vieressä oli jtn tummaihoisia, ja tää tyttö huus kovaan ääneen:
"ÄITI!! Tää on mun ONNENPÄIVÄ!! Mä näin kokonaisen n*ekeri perheen!!" *nauru*

vähä oli onnenpäivä... joillekki se on nii helppoa olla onnellinen*hihu*
Kit^

Posts: 798

#96 • • Kit^ ihme höpöttäjä
seisottii eilen porukalla kampissa haalarit päällä odottelemassa bussia. Ohi kulkee pikkutyttö äitinsö kanssa. Kai me oltii aikamoinen näky, koska tyttö huudahti: "Äiti! Mitä NOI on?" Johon äiti sitte vastas hymyillen: "Ne on opiskelijoita". Oli siinä naurussa pitelemistä sekä meillä että äidillä. *lmao*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Miinapiina

Posts: 3,494

#97 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yks pv leikittiin miron 3 vee kanssa olkkarissa ja telkku oli pällä ja siellä pyöri joku saippuasarja en muista mikä ku ei sitä katottu...

siin nainen ja mies oli pussailee peiton alla tai jotain ja miro katto telkkuun ja sano...

" kato äiti noi myllää "

voi LOL... vähän kävi naurattaa... nii-i niinhän ne myllää... hahaha *nauru*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#98 • • crissy

Miinapiina, 11.1.2007 10:38:
yks pv leikittiin miron 3 vee kanssa olkkarissa ja telkku oli pällä ja siellä pyöri joku saippuasarja en muista mikä ku ei sitä katottu...

siin nainen ja mies oli pussailee peiton alla tai jotain ja miro katto telkkuun ja sano...

" kato äiti noi myllää "

voi LOL... vähän kävi naurattaa... nii-i niinhän ne myllää... hahaha *nauru*



muhahahahahahah!!!!!! LOL!!
La Petite

Posts: 1,160

#99 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Kolme ja puol vuotias neitokainen päästi aika miehekkään paukun, jonka jälkeen totes: "Voi että, taas mä oon syöny liikaa karkkia" *lmao*

--
Rem tene, verba seqventur

Janisa

Posts: 2,226

#100 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mark 4v. oli viime viikonloppuna leikkipuistossa, jossa oli toinen samanikainen poika.
Yhtakkia tama toinen poika alkoi puhumaan aitinsa kanssa espanjaa (jota Mark ei ilmeisesti ole aikaisemmin kuullut..) ja Mark katsoi niita ihmeissaan ja kysyi sitten suureen aaneen: "What's wrong with that boy?" "Mika tuota poikaa vaivaa...?" *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...