Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 259,198 views

kAiStA

Posts: 229

#61 • • kAiStA
Vanhemmat olivat superylpeitä lapsestaan, kun Krista 2v matkustaa lentokoneessa takaisin Inglesistä.

Olin luullut oppineeni ulkomaankieltä (nimitin kaikkia kieliä, joita en ymmärtänyt, tällä nimellä)
ja kailotin koneessa hemmetin kovaan ääneen FANTA COCACOLA KALJAAAAAAA!

Yep. Tämän opin siis rannoilla kiertäviltä juomamyyjiltä.

--
Let the music be your only God..

Avatar
#62 • • pipa Guest
Käytiin kaverin kaa syömäs ravitolassa mis ihan hyvät ruuat ja kiva paikka.. Viereises pöydäs istu perhe mis oli poika n.3-vuotias ja se sano kivasti:" Äiti, nää lihapullat maistuu ihan IKEAN lihapullille.." Mä nauroin paljon ja ohi menevä tarjoilia tiputti tarjottimen..
Miinapiina

Posts: 3,494

#63 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tänään aamulla ku oltiin mukeloiden kanssa lähdössä tarhaan, ja etsin mun lätsää, enkä sit löytänyt sitä, ni sanoin mirolle 3 vee et täytyy sit lähtee ilman, ni miro sano et nii-i täytyy lähtee tukalla!! hahaha *nauru*

ja sit ku päästiin rappukäytävään ja menin painaa hissiä ja miro oli laittamassa ulko-ovee kiinni ni se kysy multa et onko sulla avaimet... awwww liikkis *plur*

--
pinkki on pop!!!

Uniq A.K.

Posts: 179

#64 • • Edited Uniq A.K.
Exän siskon 3v. poika hokee tätä lausetta koko ajan:
"Syökää, juokaa, naikaa, tunti aikaa!"
Mistähän lie oppinu...

--
TTF saves my soul!

SmILE

Posts: 376

#65 • • SmILE Esanssi mössöö

Uniq A.K., 30.11.2006 10:49:
Exän siskon 3v. poika hokee tätä lausetta koko ajan:
"Syökää, juokaa, naikaa, tunti aikaa!"
Mistähän lie oppinu...



Heh! Loistavaa!!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#66 • • Jusna666 Diablo
... se isän vehje usein löytyy.. *hohhoijaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Miinapiina

Posts: 3,494

#67 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
olin tossa äsken keittiössä ja miro 3 vee tulee sit työntäen miinan nukenrattaita... ja sillä roikkuu naru niistä rattaista ja on jossain kiinni se toinen pää... ja se selittää että sillä on hauva mukana... olin et joo joo hyvä hyvä... sit se tuli sinne keittiöön ni sen hauva olikin miina jonka kaulan ympärille se oli sen narun kieputtanut... hekoheko... ei sillee mitenkään tiukasti mut kuitenkin... ja miina konttas perässä tyytyväisenä... *nauru*

nää keksii...

lisäys : Miina 1 vee

--
pinkki on pop!!!

Miika

Posts: 893

#68 • • Miika
Eräs pikkuneiti nelosessa eduskuntatalon kohdalla [pieni] (isoon ääneen) [/pieni]:

"Jos toi talo romahtaisi, niin tulis kyllä maanjärjestys!"


Ympärillä olleet myhäilivät ja totesivat että niin kyllä tulisikin.
extramppa

Posts: 217

#69 • • extramppa hengailija
Tytti n.2v : Kanna Tytti sänkyyn.
Äiti: Käveles nyt vaan itse sinne makuuhuoneeseen.
Tytti: Ei Tytti osaa!
Äiti: No mutta mihinkäs Tytin kävelytaito on mennyt?
Tytti: Kaupungille!!
Lyylikki

Posts: 2,975

#70 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Roosa, 17.11.2006 15:53:
Joskus aikananaa duunissa kerättyä

***

"Metsäjäniksellä on valkoinen turkki, koska sen päälle on satanut lunta."
Jesse

"Hummeri on neekereitten ruokaa" Jesse

"Mammutti on talvinorsu" Jesse

"Poro on jouluhirvi" Jesse

"Muskettisoturit on kyllä ollut olemassa, mutta ei kyllä Lontoon aikaan."
Jesse

***



Jesse taitaa olla aikamoinen sanaseppo :D Varsinkin mammutin ja poron määritelmästä pidän itse erittän paljon.
tvf

Posts: 163

#71 • • tvf
Legendaarinen Feyenoord-geezer
terraluna

Posts: 1,270

#72 • • Edited terraluna Agentti
Suosikkeja lähipäiviltä!

1)

"Ruuaksi on tänään punakaaliruostetta"

tai vaihtoehtoisesti

"Ruokana on lantturakastetta"

2)

Yhdellä pojalla oli paha allerginen ihottuma kasvoissa, niin että koko silmänympärysiho oli punainen ja hilseilevä. Eräänä päivänä lounaalla kun kukin lapsi pohti minkä pehmolelun ottaa unilelukseen, tämä ihottumainen sekoaa sanoissaan. Alkuperäinen tarkoitus lienee ollut ilmoittaa nukkuvansa pöllön kanssa, mutta poika toteaakin: "Mä oon pöllö" Yritä siinä sitten olla nauramatta, kun toinen katsoa tapittaa suoraan silmiin renkulat omien okulaariensa ympärillä.

3)

Ryhmässä, jossa työskentelen, on paljon lapsia, joilla on puheenkehityksen viivettä tai epäselvää puhetta. Yhdellä työkaverilla on huomattavan vaikea nimi lausua, niinpä hän onkin toisinaan "Pimpi", joskus myös "Tiiti".

4)

Esikoululainen poika kävelee kanssani monistuskoneelle johtajan huoneen ohi. Pomo on siellä tajuttoman kaavaketulvan kimpussa koneella ja näyttää melkosen leipääntyneeltä jo. Kun kopioimme värityskuvia, eskari toteaa: "Mä haluun isona päiväkodin johtajaks. Saa pelata koko ajan tietokoneella!"

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Bio

Posts: 4,429

#73 • • Bio The Bullies / Pinky
Muistan ku sisko oli jotain 5v ja katottiin MM-kisoja. Sit tuli vuoroon miesten 100m finaali. Siin sit näytettiin hidastuksena jotain tummaihoista juoksijaa, jolloin sisko sanos kaikkien kuullen "kato ku se kulli heiluu" *lmao*
RainChild

Posts: 909

#74 • • RainChild

Bio, 14.12.2006 22:37:
Muistan ku sisko oli jotain 5v ja katottiin MM-kisoja. Sit tuli vuoroon miesten 100m finaali. Siin sit näytettiin hidastuksena jotain tummaihoista juoksijaa, jolloin sisko sanos kaikkien kuullen "kato ku se kulli heiluu" *lmao*



Mä luulen, et siskos arvostaa sua, kun huomaa tän jutun tääl *nauru*

--
Rainchild is back home

Bio

Posts: 4,429

#75 • • Bio The Bullies / Pinky

RainChild, 14.12.2006 23:25:
---
Bio, 14.12.2006 22:37:
Muistan ku sisko oli jotain 5v ja katottiin MM-kisoja. Sit tuli vuoroon miesten 100m finaali. Siin sit näytettiin hidastuksena jotain tummaihoista juoksijaa, jolloin sisko sanos kaikkien kuullen "kato ku se kulli heiluu" *lmao*

---


Mä luulen, et siskos arvostaa sua, kun huomaa tän jutun tääl *nauru*



Ei se ees suuttunu *hihu* tai sit se murhaa mut kylmäverisesti
piipaa

Posts: 256

#76 • • piipaa

Bio, 14.12.2006 23:26:
---
RainChild, 14.12.2006 23:25:
---
Bio, 14.12.2006 22:37:
Muistan ku sisko oli jotain 5v ja katottiin MM-kisoja. Sit tuli vuoroon miesten 100m finaali. Siin sit näytettiin hidastuksena jotain tummaihoista juoksijaa, jolloin sisko sanos kaikkien kuullen "kato ku se kulli heiluu" *lmao*

---


Mä luulen, et siskos arvostaa sua, kun huomaa tän jutun tääl *nauru*

---


Ei se ees suuttunu *hihu* tai sit se murhaa mut kylmäverisesti



*pahis**kissatappelu**släp**senkin**grr**dissaa**hmph**böö**whaat*.....heh *tirsk*
Elmiira

Posts: 1,446

#77 • • Edited Elmiira
Serkun tyttöä n. 4v. oli haastateltu lehteen joulun odotuksesta.
Oli kertonu et ON ollu tuhma, mutta ei muista mitä on tehnyt.
Ja todennut sitten, että: On mulla oikeetakin asiaa, Kekellä
on sokeritauti. *tirsk*

Kekellä tarkoittaa mun isää (Veijo=Veke=Keke), jolla oikeasti
todettiin sokeritauti vähän aikaa sitten, mutta mistä se nyt sen
tuossa haastattelussa keksi kertoa...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

hemuz

Posts: 2,178

#78 • • hemuz kätevä emäntä
Pikkuserkku 8v päräytti eile ruokapöydäs "Kuuluks säki meijän sukupuuttoon"
Tarsu

Posts: 2,449

#79 • • Tarsu

hemuz-, 17.12.2006 22:15:
Pikkuserkku 8v päräytti eile ruokapöydäs "Kuuluks säki meijän sukupuuttoon"


:D
:D
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham