Lasten suusta...

515 posts, 26 pages, 258,617 views

phear

Posts: 804

#21 • • phear <X>
Tähän mennessä meidän lapsen suusta on kuulunut lähinnä: "maiskis maiskis", "Ääääää!" ja "Huoh".

Mut eiköhän se siitä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#22 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Olin noin 15v. angstinen teini ja olin mustalla tussilla värjännyt kynteni. Näytin niitä sitten 2-vuotiaalle pikkuveljelleni ja sanoin: "eiks siskolla ole nätit kynnet?" Veljeni katseli hetken kynsiäni ja tokaisi sitten topakkaan sävyyn: "Voi perkele, mee pesee pois ne!"

Oli siinä naurussa pitelemistä, kun pikkuvelikin jo näki miten typerä teini isosisko on! *nauru*

Tulipa tuossa toinenkin hauska juttu mieleen, mitä ihana pikkuveljeni on pienenä suustaan päästänyt.

Pikkuveljeni (n. 2-3 -vuotiaana) oli ollut pidempään kipeänä ja joutunut käymään paljon lääkärissä. Lääkäri oli sitten kuunnellut veljeni keuhkoja ja kokeillut mahaa. Samalla lääkäri oli arvaillut leikkisästi, mitä veljeni olikaan mahtanut syödä. Kotiin tultuaan, veljeni halusi olla lääkäri ja äiti oli potilas. Niin veljeni sitten kokeili äitinsä mahaa ja äiti kysyi, "no mitä olen syönyt?" Veljeni puristeli hetkan mahaa ja totesi tomerasti: "TAIKINAA!"

Jep jep..Lasten suusta sen totuuden kuulee.. *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Fyrisch

Posts: 4,525

#23 • • Fyrisch
Tää kummipoika ei viel paljoo puhu, mut se rehaa huolel :D

leseet.jpg

multaa.jpg
-Santtu-

Posts: 1,965

#24 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mä olin pienenä tyttönä äidin kanssa kahvilassa ja viereisessä pöydässä oli istunut tosi pitkätukkainen ja pitkäpartainen mies. Mä olin alkanut siinä kovaan ääneen kiljua: "Äiti kato, Jeesus! Äiti kato Jeesus juo kahvia!" ja sit olin kikattanu sille kunnes se lähti pois. *jeesus**tirsk*
mummoankka

Posts: 369

#25 • • mummoankka

sune, 9.8.2006 21:36:
Laitoin tänään rakkaan mussuni joka täytti tänää 2v päikkäreille. No yllättäen se pikku enkeli ei käyny nukkumaan vaan hyppi sängyssään. Mä huusin sille olkkarista että "pää tyynyyn!" Vastauksena kuului vaan että "Soitellaan, saatana!"

*nauru*


Tää oli kyl niin paras! *tirsk*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#26 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ja vielä tuli yksi juttu pikkuveljestäni mieleen. Pikkuveljeni oli jo hyvin pienestä asti "tissimiehiä" Aina naisen syliin päästyä, se nappasi tisseistä kiinni, tai nosti paitaa ja kurkkasi sisään.. Ja päälle tuli aina hirmu kiherrys. Oltiin sitten pikkuserkkumme häissä. Veljeni (n. 2-v.) istui sylissäni. Hääpari saapui alttarille ja musiikki lakkasi. Oli hetken aikaa suhteellisen hiljaista, kunnes pikkuveljeni kirkas ääni kaikui kirkon seinillä: "sisko kato, tolla naisella on isot tissit!" Samalla veljeni osoitti morsianta onnellisen näköisenä. Sain aika paljon huvittuneita katseita ympäriltämme!

*blush*

Pikkuveljeni on varmaankin tyytyväinen, kun kerron kaiken siitä! *nauru* No onneksi veljeni on vasta 13v. ja tuskin vierailee klubituksessa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Dacey

Posts: 671

#27 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
menin joskus vähän vaikeeks ku mun hoitopojat kyseli et minkä takia mulla on paljon isommat tissit kun niiden äidillä vaikka niiden äiti on kahden lapsen äiti.

Kyllä muakin täditellään aika huolella. ennen se häiritsi, nykyään vaan huvittaa. nyt kuitenkin oon kahden lapsen kummitäti ni kai mua saa täditelläkin *hmph*
Alyna

Posts: 194

#28 • • Alyna

sune, 9.8.2006 21:36:
Laitoin tänään rakkaan mussuni joka täytti tänää 2v päikkäreille. No yllättäen se pikku enkeli ei käyny nukkumaan vaan hyppi sängyssään. Mä huusin sille olkkarista että "pää tyynyyn!" Vastauksena kuului vaan että "Soitellaan, saatana!"

*nauru*



Hehehe.. tää oli aivan loistava!! *nauru*

Tuli taas tehtyä työpäivän hysteeriset hihitykset *lmao*
UnityF

Posts: 15,721

#29 • • UnityF joo just se
Samulin tyttö Ada 3.8wee:

Samppu: Marialla on masussa nyt vaavi ja se on sinun sisko tai veli.
Ada nostaa mun puseroo ja kattoo: Ei täällä ole kuin napa.
Samppu: Eiku se on tuolla masun sisällä kasvamassa.
Ada: Onko Maria tyhmä? kun eihä ihmiset syö vauvoja mahaansa mä ainakin tulin metrolla.

*nauru*
zaler

Posts: 1,545

#30 • • zaler e h k i s

hallucinogen, 10.8.2006 07:36:

Lapsi, isä ja äiti kaupan kassalla

Lapsi: Arvaa mitä, mä tiedän salaisuuden!!
Kassa: No minkä salaisuuden?
Lapsi: Mä näin eilen ku äitil oli isin pippeli suussa!!!


vittu että repesin :D

--
let´s eat to the beat!

112

Posts: 61

#31 • • 112

UnityF, 26.10.2006 16:08:
Samulin tyttö Ada 3.8wee:

Samppu: Marialla on masussa nyt vaavi ja se on sinun sisko tai veli.
Ada nostaa mun puseroo ja kattoo: Ei täällä ole kuin napa.
Samppu: Eiku se on tuolla masun sisällä kasvamassa.
Ada: Onko Maria tyhmä? kun eihä ihmiset syö vauvoja mahaansa mä ainakin tulin metrolla.

*nauru*



Kiitos hyvistä nauruista. *lmao*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

Avatar
#32 • • Gini Guest
Mä repeilen täällä aina NIIN paljon!!*nauru* takuuvarma piristys lukee näitä läpi jos on yhtään huonommalla mielellä!!
Lyylikki

Posts: 2,975

#33 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Veljentyttö ei pienenä osannut sanoa ärrää. Olivat sitten koko perhe uimarannalla, kun Maija kirkkaalla lapsen äänellä totesi:

- Kato isi, minä uskalsin ottaa mulkun käteen?

Johon veljeni supliikkimiehenä oli vastannut, että:

- Oot rohkeempi kun äitis.
SyndroDome

Posts: 1,103

#34 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
tapahtui exän mutsille joskus aikoinaan:

Olivat kaupan jonossa perjantai iltana. Takana oli sitten joku lapsiperhe ja kesken jonottamisen pikkunen muksu kysyi äipältä: "miks sulla oli äiti eilen yöllä isän pippeli suussa?" *iloinen**hymy*

Sit vaan muksut kainaloon ja perhe hävis kaupasta hyvin nopeesti. Äidin naama oli kuulema hieman punainen *pihkassa* ja tavarat jäi kassalle..

Tämmöstä. Tälle jutulle on kyllä naureskeltu monta kertaa *hihu*

--
Life is full of choises.

crissy

Posts: 1,958

#35 • • crissy
meidän ihana 2,5v tytsy oli iskän kanssa saunassa.. no utelias kun on niin olis it kysynyt isiltä "isi mikä sulla on tuola pyllyssä" iskä siihen nolostuneena vastasi että "pippeli"

Siihen 2,5v ihmetteli että "missä mun pippeli on??" "ei oo mulla pippeliä"

Edellisenä päivänä likka istu olkkarin pöydällä ja katseli Hauskoja kotivideoita ja siinä tuli joku auts kohta nii siihen oli mielipide että "voi saatana" Oli siinä naurussa pitelemistä...
Aamu

Posts: 999

#36 • • Aamu you had me at hello

UnityF, 26.10.2006 16:08:
Samppu: Marialla on masussa nyt vaavi ja se on sinun sisko tai veli.
Ada nostaa mun puseroo ja kattoo: Ei täällä ole kuin napa.
Samppu: Eiku se on tuolla masun sisällä kasvamassa.
Ada: Onko Maria tyhmä? kun eihä ihmiset syö vauvoja mahaansa mä ainakin tulin metrolla.

*nauru*



awwwww :D

niin että ootko tyhmä? :D
helpompikin ratkaisu on olemassa!

--
Do you think the expansion will make me fat?

Niño

Posts: 167

#37 • • Niño Club 96° resident
Joskus aikoja sitten kuulin tällaisen tarinan lasten suusta kuultuna:

Noin 4-5 vuotiaat sisarukset olivat suihkussa vanhempiensa kanssa. Poika kysyi äidiltään, että "Kasvaako minulle aikuisena yhtä iso pippeli kuin isällä?" johon sisko heitti nasevan vastalauseen: "No entä kasvaako minulle yhtä iso pimppi kuin äidillä?"*pepsodent*
Freja

Posts: 8,774

#38 • • Freja Sihteeri
Tänään yksi söpö n. 5-vuotias tytöntyllerö pelasti päiväni *hihu* He tulivat äitinsä kanssa kassalleni, ja äiti vielä hääri joidenkin leipien kimpussa, niin tyttö katsoi minua hetken ja sanoi "Ilmoitus! Kauniit korvakorut!" katoin ympärilleni, mietin, kysyin, että missä, ai mulla vai *nauru* Ja sitten siihen tyttö totesi vielä että "joo-o, ne ovat kauniit!" olin aivan häkeltynyt. Ihana ipana *hih*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UnityF

Posts: 15,721

#39 • • UnityF joo just se
*hih* mun vauvakirjasta poimittuja:

2v:
kuka on mies?
onko koneella pippeli?
missä tehtaassa ihmiset on tehty?

2.5v kävin yöllä vessassa ja ilmoitin että tuli pimeetä pissa.

2.5v. meillä oli 2 pottaa huusin vessasta pyllyy pyyhkimään no äiti tuli ja katto että pottahan on tyhjä,sanoin joo mut ne eväät onki tos toisessa potassa.

3v. piirtelin isäni kanssa kissoja ja koiria ja yhtäkkiä sanoin isälle, pappa piirrä kalakeitto

3.5v. Äiti mä oon nyt kirsi, maria on liikevaihdossa

4v. äiti kysyi millaista unta olin nähny, sanoin että mustaa, miksi mustaa kyseli äiti, no koska se oli wanhaa.
Avatar
#40 • • Muussika Guest
''Äiti kato, ihan ku Bratz!''

''Kato äiti, tuolla menee Barbi!''

*grr*

*nauru*