Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.

2,158 posts, 108 pages, 626,290 views

Damien

Posts: 2,882

#1881 • • Edited Damien [tr3ox]

shapeshifter,
Mä en tajua mikä v*ttu teitä vaivaa kun ei osata lukea tekstiä sellaisenaan kun se kirjoitetaan. Mä olen tuonut aika selkeästi näkemykseni tekstinä esille, mutta jostain syystä se vääristyy kerta toisensa jälkeen miten milloinkin. Muukalaispelosta ei voi olla kyse, koska ilmiö on jo valitettavan tuttu.



Mä teen jopa asteen verran enemmän, mä luen rivien takaa niitä tunteita joista ne sanat syntyy ja siinä ei ole mistään muusta kysymys kuin muutoksen pelosta.


shapeshifter,
Joo, vaikka -me- kyettäisi siihen, se ei auta hevon kukkaakaan jos toista puolta ei kiinnosta.




Kannattais sit vaikka LSD:n avulla kokeilla, että kuinka tosissaan sä osaat itsees vastaan vääntää, koska sitähän se on itseäs vasten vääntämistä. Sähän vaan koitat peilata niitä itsestäs kumpuavia tunteita muiden kautta ja aika iso osa jengistä ei pelkää muutosta ja siitä syntyy ristiriita.

Viimeks ku mä tutkin sisintäni oikein kunnolla, mä yritin ehdollistaa itseäni lukitsemalla itseni kaltereita vasten. Siinäpä muuten vasta mielenkiintoinen tunne kun sulta viedään vapaus itses toimesta ja sä ymmärrät ettet voi itseäs voittaa, kehos sä voit voittaa mut et itseäsi. Itsestään voi kyllä sit löytää taas tasapainon. Sitä ennen oli yrittänyt tukehduttaa itseni, en päässyt edes ensimmäisiä vastaanhangoittelemis-reflexejä pidemmälle, vaikka oisin halunnut mennä ihan tajuttomuuteen asti. Kyllä ne rajat itsestään löytää sen kuin etsii...

Oletan että tässä on kuitenkin kysymys sisäisestä ristiriidasta, rationaalisen ja irrationaalisen mielen puolien väännöstä, eiks meissä kaikissa oo kyse siitä - eiks me olla tää juttu mistä me väännetään?

ps. *plur*
Avatar
#1882 • • Edited Reivaaja Guest

shapeshifter, 4.6.2009 21:59:
Joo, vaikka -me- kyettäisi siihen, se ei auta hevon kukkaakaan jos toista puolta ei kiinnosta.


(otin vapaudekseni kääntää alun loppuun. Anteeksi vääntely)
Aivan. Miksei tehä jotain joka kiinnostaa myös toistaosapuolta. tiiätsä niiku sellanen kompromissi. Sillei se demokratia toimii.

Mä en tajua mikä v*ttu teitä vaivaa kun ei osata lukea tekstiä sellaisenaan kun se kirjoitetaan. Mä olen tuonut aika selkeästi näkemykseni tekstinä esille, mutta jostain syystä se vääristyy kerta toisensa jälkeen miten milloinkin



Joo, kyllä.


IHR:n julkaisu

1. Mitä todisteita on sille, että Natsit tappoivat kuusi miljoonaa juutalaista?

Ei mitään. Kaikki mitä on, on sodanjälkeisiä todistuksia, useimmiten yksittäisiltä "eloonjääneiltä". Todistukset ovat ristiriitaisia, ja hyvin harvat väittävät itse asiassa nähneensä mitään "kaasutuksia". Mitään sen aikaisia asiakirjoja tai "kovia" todisteita ei ole: ei tuhkavuoria, ei krematorioita jotka olisivat pystyneet polttamaan miljoonia ruumiita, ei "ihmissaippuaa", ei ihmisihosta tehtyjä lampunvarjostimia, ei uskottavia väestötieteellisiä tilastoja.

2. Mitä todisteita on sille, että Natsit eivät tappaneet kuutta miljoonaa juutalaista?

Runsaasti oikeudellisia, väestötieteellisiä, analyyttisiä ja vertailevia todisteita osoittamaan sellaisen lukumäärän mahdottomaksi. Paljon toistettu "kuusi miljoonaa" on edesvastuutonta liioittelua.

39. Mikä ero sillä on, kuoliko toisen maailmansodan aikana kuusi miljoonaa vai 300 000 juutalaista?

5 700 000.




Jahas, kuilulla on taas lääkitys hukassa. No, mulla ei ole paljoa muuta sanottavaa tähän, kun että tossa tönimishässäkässä on yksi todiste: sen 8-vuotiaan likan sana. Todistajia tai kamerakuvaa ei ole, joten miten ihmeessä tuo juttu uutisoidaan isosti faktana? (ellei kyseessä ole herkullinen rassismi jota pitää puffata, ettei vaan unohdu, että suomalaiset on kaikki juntteja ja huonoja)




TILASTOTIETOA

U.S. Department of Commerce teki tutkimuksen lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä Amerikassa vuonna 1991, sen mukaan:

-Lähes kaikki Amerikkalaisiin kohdistuneet sukupuolirikokset ovat miesten tekemiä, suuri osa uhreista on tyttöjä.
-17-24 prosenttia tytöistä on ahdisteltu 18 ikävuoteen mennessä seksuaalisesti, siis lähes yhtä paljon kuin poikia, joista on ahdisteltu 25 prosenttia.
-Koska maahanmuuttajien ja kotimaalaisten välinen suhdeluku on 44-1, ryhmänä maahanmuuttajat lastenahdistelijoina on yli 40 kertaa suurempi kuin kantaväestö.
-Maahanmuuttajamiehet käyttivät hyväksi kahdeksaa miljoonaa tyttöä heidän 18 ikävuoteensa mennessä, suhdeluku oli 1 uhri 11 aikuista miestä kohti. Kuitenkin 6-8 miljoonaa tyttöä käytti hyväksi heidän 18 ikävuoteensa mennessä 1-2 miljoonaa aikuista maahanmuuttajaa, suhdeluku oli 3-5 uhria jokaista aikuista maahanmuuttajaa kohti.
Kesällä 2000 USA:n oikeusministeriön julkaisemat luvut paljastavat, että aikuiset eivät ole seksuaalisen ahdistelun ensisijaisia kohteita. Ne näyttivät 67 prosentin kaikista ilmoitettujen ahdistelutapausten uhreista olevan lapsia ja 64 prosentin olevan alle 12-vuotiaita tyttöjä.
Maahanmuuttajilla on suhteettoman paljon tekemisissä pedofilian kanssa, kuten nuorten suuri määrä seksuaalisesti hyväksikäytettyjen joukossa todistaa. Vuonna 1996 Adolescence -lehti raportoi useista tutkimuksista jotka osoittavat kolmanneksen sukupuolirikoksista kohdistuvan alaikäisiin tyttöihin. --Edes aktivistit eivät yritä salata yhteyttään pedofiliaan. Kirjassa "The Alien Report", julkaistu 1979, kirjoittajat Karla Jay ja Allen Young havaitsivat että 73 prosentilla tarkkailluista afrikkalaisista oli ollut suhteita 16-19 vuotiaiden tai nuorempien kanssa. --Vuoden 1999 artikkeli Journal of Pure Genes (kirjoittaja Helmut Graupner) väitti, että suhdetta täysi- ikäisen miehen ja ala-ikäisen tytön välillä täytyy pitää maahanmuuttajien oikeuksiin kuuluvana asiana. Artikkeli väitti, että lapset eivät välttämättä kärsi seksuaalisesta kontaktista aikuisen kanssa.


Jokaisella rodulla / kansalla on oikeus omaan kohtaloon. Kehittää ja luoda oman kulttuurinsa ja yhteiskuntansa sopivaksi oman luontonsa mukaan. Jokaisella kansalla on luonnollinen oikeus puolustaa omaa aluetta ja olemustaan.
Me suojelemme omaa kansaamme ja olemme ja olemme vannoneet vastustavamme massamaahanmuutoa (vierasta invaasiota), rodunsekoitusta (kansanmurhaa) ja monikulttuurisuutta (oman kultturin tuhoa).



lol- lääkkeet!


reivaajalle ei jaksa edes vastata kun riippumatta vastauksesta on natsi, etiikaton, sekasin tai jotain sinne päin


Mistäköhän noita nappeja saa?


Joo, Rosengård, rikastumisprosentti yli 90%.

Tänään rosengård, huomenna vuosaari.


Kaikkia venäläisiä matkaajia leimaa näennäinen uhmakkuus ja välinpitämättömyys johtuen oman maan viranomaisten samoista hyveistä, myöskin väkivallan käytöstä puuttuu se moraalinen kynnys, mikä pääosalla suomalaista vielä on. .25 from me



tunnista omasi. :) (no on kyllä vähän helppo)

Huom! En ota vastuuta laatikoiden sisällä olevista teksteistä. Resurssini eivät riitä kaikkien esitettyjen väitteiden tarkastamiseen, joten fiktion esittäminen faktana voi olla mahdollista.

Ei sisällä pähkinää.
shapeshifter

Posts: 202

#1884 • • shapeshifter Erikoismies.
Kannattaapi tarkastaa mitkä noista on mun quoteja, taas laitetaan sanoja suuhun...
Damien

Posts: 2,882

#1885 • • Damien [tr3ox]

shapeshifter, 5.6.2009 00:10:
Kannattaapi tarkastaa mitkä noista on mun quoteja, taas laitetaan sanoja suuhun...



Mä nyt oletan big-taim, että sä puhut mulle koska viestis on heti mun viestin perään ja mä tarkistin että toi oli Reivaajan postaama alunperinkin. Eli mun viesti oli kuten quote sen osoittaa täysin osoitettu Reivaajalle, ku se on tällänen samanlainen pikku-munan iso-munapää ku mäkin ja kova poika vittuilemaan.

Eli oletan tässä että mun olettamukset sun postaamasta ovat osuneet oikeaan, jolloin voin todeta etten missään vaiheessa luullut että SÄ olisit postannut noi IHR-quotet. Samaan hengenvetoon totean myös ymmärtäväni sun herkkänahkaisuutta tän asian suhteen, mutta joudun huomauttamaan että olette nyt valitettavasti hieman ylikierroksilla. *plur*
Avatar
#1886 • • Edited Reivaaja Guest

shapeshifter, 5.6.2009 00:10:
Kannattaapi tarkastaa mitkä noista on mun quoteja, taas laitetaan sanoja suuhun...



Ei kyllä laiteta. Se on sulle osotettu, ja pyydän tunnistamaan omasi.
Sun tekstejä en väännellyt sen enempää kuin on mainittu.
Se että joku ei välttämättä osaa erottaa kansallissosialismi.org sivuilta revittyä fleimausta sun fleimauksesta, on kyllä ikävää.
Mitä sä voit asialle tehdä?

Mutta jottei päivä menis ihan pilalle, nämä on sun:


lol- lääkkeet!
---
Mistäköhän noita nappeja saa?
---
ahas, kuilulla on taas lääkitys hukassa. No, mulla ei ole paljoa muuta sanottavaa tähän, kun että tossa tönimishässäkässä on yksi todiste: sen 8-vuotiaan likan sana. Todistajia tai kamerakuvaa ei ole, joten miten ihmeessä tuo juttu uutisoidaan isosti faktana? (ellei kyseessä ole herkullinen rassismi jota pitää puffata, ettei vaan unohdu, että suomalaiset on kaikki juntteja ja huonoja)
---

reivaajalle ei jaksa edes vastata kun riippumatta vastauksesta on natsi, etiikaton, sekasin tai jotain sinne päin.
---
Kaikkia venäläisiä matkaajia leimaa näennäinen uhmakkuus ja välinpitämättömyys johtuen oman maan viranomaisten samoista hyveistä, myöskin väkivallan käytöstä puuttuu se moraalinen kynnys, mikä pääosalla suomalaista vielä on. .25 from me



Tutkimukseen vaihdoin HOMO sanan tilalle Maahanmuuttajan/amerikkalaisen/kotimaalaisen.
Tyttöjen ja poikien paikkaa vaihdoin.
Tarkoitukseni on osoittaa, että käyttämänne logiikka ei lopu mihinkään yhteen ryhmään, vaan aina on joku suurin uhka, vaikka se olisikin edellistä pienempi. Missä vaiheessa se ryhmä on tarpeeksi homogeeninen, jotta heillä on oikeus olla?

Haluaisin vastauksen sinulta kiitos. Natsien vastauksen jo tiedänkin.
Avatar
#1887 • • Reivaaja Guest
Muuten missä on Valtakunnanperkele? Ei kai ole saanut töistä varoitusta? Vai onko realiteetit arkaluontoisen asian ajamisessa heränneet mielessä? Onko se oma napa sittenkin Suomea tärkeämpi?

Joka tapauksessa kaikkea hyvää sinne vaikka mut kampaatkin jos tilaisuuden saat.
Avatar
#1888 • • Edited Reivaaja Guest
Olikohan kyseessä varmasti Suomalainen vai ehkäpä Suomea osaava maahanmuuttaja. Jaa'a.

On se hassua miten tummaihoinen ei voi olla Suomalainen, vaan aina maahanmuuttaja. Sitä paitsi Suomessa syntyneet maahanmuuttajien lapset ovat onnettompia kuin tänne tulleet mamut. Kielletäänkö lastenteko mamuilta?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1695082
shapeshifter

Posts: 202

#1891 • • shapeshifter Erikoismies.
&NR=1

Rauhanomaista mielenosoitusta, kuten näkyy.
shapeshifter

Posts: 202

#1895 • • shapeshifter Erikoismies.
Pitäähän sitä maailmankansalaisten tavoille oppia.
Damien

Posts: 2,882

#1896 • • Damien [tr3ox]

shapeshifter, 11.6.2009 15:56:
Pitäähän sitä maailmankansalaisten tavoille oppia.



Maailmalla sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, fundamentalismia, rasismiä, hoivaamista, rakastelua, isien, äitien, tyttärien ja poikien toimesta.

Miksi siis levittää pelkoa kun voi levittää rakkautta? *vink*
aform

Posts: 291

#1897 • • aform

kuilun partaalla, 3.6.2009 16:58:
http://www.patriootti.com

Just...

Suomalaisia uusnatseja, "taistelujärjestö", eli "moku-kriittisten" äärilaita. Antavat sivullaan "taisteluraportteja", haastattelevat tunnettuja uusnatseja jne jne. Ja liikkuvat yllättäen laumassa.

http://www.patriootti.com/taisteluraportti/index.php?id=25

Nuoria heppuja huppareissaan, on siinä mukana tietty pari vanhempaa äijää hyväksikäyttämässä ja rahastamassa... =( Mut huomatkaa, ei niillä ole hakaristejä tai pilotteja tms muuta nazi sälää päällä. Ovat jotain oppineet. Ja sama senttaaja tuntuis olevan ku mulla, ainakin kirotusvireistä päätellen. =)

http://www.patriootti.com/ideologia/tavoitteistamme_lyhyesti

Mä olen antanut juhlallisen vakuutuksen, et puolustan Suomea ja sen perustuslakia kaikkia, tarkoittaa siis ulkoa ja SISÄLTÄ tulevia, vihollisia vastaan, joihin luen uusnatsit ja fasistit. JOTTA ei tarvitse tarttua kättä pidempään ja lähteä kadulle barrikaadeille, auon tässä turpaani. Mut en myöskään sitä taistelua pakene. Natsismin ja fasismin vastustaminen on jokaisen demokraatin velvollisuus, se kuuluu demokratiaan.

Btw, ei ollu sit ihme, et oli vastatarrat valmiina, jos toi on noin wanha juttu. Osoitus strategian tajusta... Tollaset pitää alottaa just isoissa kaupungeissa ja sit valua maakuntaan. Tollaset ääri- ja taistelujärjestötkö eivät sitten vaaranna yhteiskuntamme tulevaisuutta???

No tää tarkottaa taas sitä, et myös Antifa aktivoituu. Ens wappua tai jotain hitlerin synttäriä odotellessa...

Tämä on sairas ilmiö suomalaisessa kulttuurissa, itseasiassa jokaisessa kulttuurissa.

edit: Yx positiivinen seikka kyl tästä seuraa, nimittäin enää ei toi tarrakamppis huoleta niin paljoa, ku tietää millaset urpot sen takana on.



Kovaa asiaa ajavat sivuillaan. Oi voi jos nuo nuoret ja vanhemmatkin käyttäisivät aikansa ja tarmonsa maailman ongelmien mahdollisimman "oikeiden" syiden selvittelyyn ja tutkimiseen. Asiat nähdään aivan liian yksinkertaisesti jos koetaan, että joku "monikulttuurisuus on suurin Suomea kohtaava uhka tänä päivänä"

Sivuilla sanotaan rivienvälissä aika suoraan ääneen, että halutaan natsi tyylinen fasistinen yhteyiskuntarakenne takaisin. VOI VOI.

En hämmästyisi yhtään jos joku vanha "natsi" pieru vetelisi naruista tuossa yhtälössä.
Riku

Posts: 3,187

#1898 • • Riku The Little Prince

shapeshifter, 11.6.2009 15:25:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1698019

Monikulttuurista jalkapalloa. Hauskaa sinällään, että ketään ei syytetä, vaikka pahoinpitely on yleisen syyttäjän alainen rikos, jonka tunnusmerkistö täyttyy samoin tein kun astalo on kourassa, jos ei muutenkin. Rassismi.

Tälläselläkö sä pönkität uskomuksiasi ja kantaasi? Voi poikaseni, sä olet sokea idiootti. Ja vaikka yleensä perustelen mielipiteeni faktoilla ja teeseillä, tässä tapauksessa mun ei ees tarvi.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Individual

Posts: 10,942

#1899 • • Individual HYPNO!

Reivaaja, 17.7.2009 23:25:
Hehehehehe...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/devon/8155441.stm




"The decision to close down a rave or illegal music festival is not taken lightly," a police spokeswoman said.

"On this occasion, we were extremely concerned how the event had been advertised on the internet as an all-night party and it was therefore necessary to take the appropriate steps.

"Had it gone ahead, it is likely that far more of our resources would have been used to police the event and there would have been considerable disruption to neighbouring properties.


Ööh näin.
Avatar
#1900 • • Reivaaja Guest

Replying to Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.:

Individual, 17.7.2009 23:29:
---
Reivaaja, 17.7.2009 23:25:
Hehehehehe...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/devon/8155441.stm

---



"The decision to close down a rave or illegal music festival is not taken lightly," a police spokeswoman said.

"On this occasion, we were extremely concerned how the event had been advertised on the internet as an all-night party and it was therefore necessary to take the appropriate steps.

"Had it gone ahead, it is likely that far more of our resources would have been used to police the event and there would have been considerable disruption to neighbouring properties.


Ööh näin.


Eiku näin.

Police helicopter sent to 'rave'
What effectively the police did was come in and stop 15 people eating burgers
Andrew Poole