...................., 9.3.2009 13:10:
---
Älä taas yleistä tätä mamuihin. Kyllä ne suomalaisetkin miehet pitävät naisia roskana kun hakkaavat vaimojaan. Sitä tapahtuu valitettavasti kaikissa maissa. Mutta ilmeisesti näet ongelman vasta kun mamu on sen aiheuttaja. Eli et ole vieläkään näyttänyt mitään KULTTUURIEN VÄLISTÄ EROA.
Pft, en minä väitä, että suomalainen parisuhdeväkivalta olisi ongelmatonta, mutta nyt puhutaan maahanmuutosta. Suomessa muuten törkeistä väkivallanteoista parisuhteessa 40% on naisten tekemiä.
Sitä tapahtuu ainakin Iranissa ja saudi-arabiassa. Tätä en kiistä enkä lähde puolustelemaan millään tavalla. Näiden maiden ihmiset, jotka asuvat euroopassa pitävät käytäntöä sairaana vaikka ovat muslimeja. Älä vain kuvittele, että kaikki islamin uskon alla elävät pitävät tätä hyväksyttävänä.
En kuvittelekaan, mutta ne myöskään kuvittele että islamilaisesta maasta Suomeen saapuva ihminen jättää automaattisesti rajalle vanhat moraali- ja oikeuskäsityksenä ja omaksuu välittömästi suomalaisen tasa-arvoisen ja individualismia korostavan näkemyksen.
Tässä TAAS haetaan yksittäisiä tapahtumia. Samalla tavalla mä voin kysyä, että kuinka moni etiopialainen vetää pullon kossua ja tappaa vaimonsa tai käy raiskaamassa lapsen? Tai tappaa hyvän ystävänsä? Tai diilaa lakkaa stygebileissä? Tai huumaa naisia yökerhossa pillun toivossa?
Tässä haetaan trendejä. Suomalainen päihdeväkivalta on tunnistettu trendi, sitä paheksutaan, ja sitä yritetään aktiivisesti kitkeä. Edelleen, puhutaan ryhmistä, ei yksilöistä.
Käyppä kysymässä joltain islamilaisen elämän tavan mukaisesti elävältä perheeltä, että hyväksytkö 9-vuotiaasi tyttösi naimakaupan? Et nykyyän tule saamaan myöntävää vastausta keneltäkään.
Tässä olet aivan yksiselitteisesti väärässä.
http://www.unfpa.org/swp/2005/presskit/factsheets/facts_child_marriage.htm
Luultavasti soittavat poliisit paikalle, sillä se on erittäin vanhanaikaista. Joten ota selvää ennenku puhut.
Suomessa ehkä, tietyissä piireissä - lähinnä maallistuneiden ja länsimaalaistuneiden muslimien parissa. Tämä on hieno asia, ja toivonkin, että suurin osa muslimeista maallistuisi eurooppaan muutettuaan. Tähän mennessä tulokset vaan ovat olleet kovin heikkoja, eikä muutosta ihan lähitulevaisuudessa näy.
Älä sitten hyvä mies puhu "mamuista". Kaikkihan vihaavat äärimuslimeja (kun ovat vain yksinkertaisesti niin sairaita) ja poliitikkoja.
No, minä oletan että kun minä puhun mamuista, lukija ymmärtää että tarkoitan nimenomaan sitä huonosti sopeutuvaa, kehitysmaista saapuvaa ainesta enkä esim. puolalaisia putkimiehiä tai englantilaisia lentokapteeneita - tai maahanmuuttajavanhempien suomalaisia lapsia.
Jep, eli somaliassa on islamisteja jotka ovat myös somaleita.
Ja tänne myös muuttaa niitä somalian islamisteja.
Talebaneja. Ovat myös äärimuslimeja. Älä pidä sen takia kaikkia muslimeja samanlaisia. Jotenkin tuntuu että taas yrität yleistää.
[/q
En pidäkään. Minä puhun nyt niistä muslimeista, jotka aktiivisesti harjoittavat uskoaan koraanin ja muhammedin oppien mukaan, en esim. Irshad Manjin kaltaisista ihmisistä jotka kutsuvat itseään muslimeiksi tai esim. hyvin yhteiskuntaan sopeutuneista tataareista.
Mua vituttaa terroristit (0,01% muslimeista), jotka on pilanneet kaikkien muslimien maineen koko maapallolla. Mut jos mä kritisoisin jotain rikosta tai muuta paskaa sen perusteella että minkä värinen ihminen on kyseisen rikkeen tehnyt, olisin rasisti. Niinkuin suomalaiset poliisit.
Minä en puhukaan väristä tai rodusta, vaan poliittisesta opista nimeltä Islam. Se on uskonnon lisäksi myös poliittinen liike, sitä ei käy kiistäminen. Jos vedät syvään henkeä ja luet ajatuksella mitä olen kirjoittanut, käy aika selväksi se, että vaikka vastustankin lännen islamisaatiota, monikultturismia ideologiana ja hillitsemätöntä maahanmuuttoa, se ei tarkoita sitä, että vastustaisin jokaista muslimia.
Minä vastustan myös uusnatsismia, mutta se ei estä minua olemasta hyvissä väleissä eräänkin uusnatsin kanssa, jonka muut henkilökohtaiset piirteet tekevät ihmisestä varsin mainion sällin. Se ei tosin tarkoita sitä, että hyväksyisin tai kannustaisin uusnatsismiin.
Mun nähdäkseni sä oot ainoo sun "joukossa". Kaikkihan täällä kritisoivat sun maahanmuutto-pelkoas yhtä paljon ku sä kritisoit mamuja.
Minä en kritisoi mamuja, minä kritisoin maahanmuuttopolitiikkaa. Ja minä en todellakaan ole yksin näkemyksissäni.
En ole kertaakaan sanonut, että hyväksyn terrorismia. Sä nähtävästi pidät perus ahmed-kaduntallaajaakin terroristina. Taas näkee ton yleistämisen mitä sä kiistät jatkuvasti.
En minä sanonut että sinä hyväksyt terrorismin, minä kysyin, hyväksytkö sen. Taas näkee ton yleistämisen millä sä haluat väkisin saada musta leivottua rasistin jonka maahanmuuttokritiikki perustuu johonkin epämääräiseen "vieraan pelkoon".
Sä haluut kaivaa monikulttuurisesta elämästä vain paskoja puolia esiin ja vieläpä aika tiuhaan tahtiin. Sen jälkeen yleistät samat paskat kaikkiin jotka ei ole sun näköisiä, jonka jälkeen kiistät olevas rasisti. En mä sua tuomitse rasismista. Sitä on kaikkialla ja siihen ollaan totuttu.
Niin, koska minä en välitä siitä, minkä näköisiä ihmiset ovat. Minä välitän siitä, mitä he ajattelevat. Kuten olen aikaisemminkin todennut, minun kritiikkini kohdistuu myös suomalaisiin käännynnäisiin vaikka he ovat täysin samannäköisiä kuin kuka tahansa muukin. Minun mielestäni (ja helvetin monen muunkin, musliminkin) mielestä islam on taantumuksellinen uskonto, jota tulee sietää silloin, kun se ei uhkaa länsimaisia arvoja länsimaissa. Nyt tilanne on se, että monikulttuurin nimissä islamin kaikkii vaatimuksiin alistutaan nöyrästi, ja kyseistä aavikkokulttia juhlitaan "kivana lisänä" suomalaiseen kulttuuriin. Minä olen siitä asiasta eri mieltä.
Edelleen, rasismi on ajatus siitä, että eri rodut voisi jaotella jotenkin eri arvoihin ja kohdella niitä eriarvoisesti tästä lähtökohdasta. Minä en ajattele näin. Minun mielestäni kenellä tahansa on mahdollisuus elää hyvää elämää länsimaissa, mutta minä en usko, että se onnistuu nykyisellä reseptillä, ja väitteeni tueksi voidaan tarkastella koko muuta eurooppaa missä muslimimaahanmuutto on meitä 10-20 vuotta edellä. Tulokset ovat masentavia.
Me kaks ei saada minkäänlaista keskustelua aikaseksi, koska ollaan kaks niin erilaista ihmistä. Mutta ei se mitään, ihmiset ovat erilaisia.
Saadaanpas, jos yritetään.
Ps. Mä en ole länsimaalaistunut, vaan täysverinen suomalainen. Tää lännen islamisaatio on saanu aikaan esimerkiksi minut. Ja kun sä et näe siinä mitään positiivista, niin mitä mun pitäis susta ajatella?.
Olenko sanonut, etten näe siinä mitään positiivista? Minä en tunne sinua, en tiedä mitä arvomaailma edustat enkä tiedä, mitä asioista ajattelet. Jos joskus tutustumme, vaihdamme ajatuksia ja ymmärrämme toisiamme niin se on puhtaasti hyvä asia.